متن خبر

آن میم‌های «حالت موسس» همچنان می‌آیند

آن میم‌های «حالت موسس» همچنان می‌آیند

شناسهٔ خبر: 731736 -




اگر زمانی را در X یا Threads صرف می‌کنید، جایی که میم‌های snarky بالا و پایین می‌روند، احتمالاً در چند روز گذشته پست‌هایی را دیده‌اید که به «حالت موسس» اشاره می‌کنند، مانند این:

https://www.threads.net/@carnage4life/post/C_eaQAxyIcV

یا شاید این:

حتی ممکن است این تقلید مسخره آمیز در مورد "حالت گابلین" را دیده باشید.

این گفتگو به یک پست وبلاگ اخیر مربوط می شود که پاول گراهام، بنیانگذار Y Combinator و توزیع کننده خرد استارتاپی، درباره اینکه چگونه بنیانگذارانی مانند برایان چسکی از Airbnb اغلب خرد متعارف در مورد اداره یک شرکت در مقیاس را نادیده می گیرند، نوشت. گراهام او میگوید : این خرد متعارف - استخدام افراد بزرگ و اجازه دهید آنها کارشان را انجام دهند - در واقع اغلب به «جعلان حرفه‌ای استخدام کنید و اجازه دهید شرکت را به زمین بزنند».

البته، او نمی‌تواند دقیقاً بگوید که حالت موسس چگونه است، زیرا هر بنیان‌گذار آن را متفاوت انجام می‌دهد، اما امیدوار است که روزی به اندازه حالت مدیر آموزش داده شود. در این بین، داغ بر گرفتن داغ او ادامه می یابد.

این حالت "بنیانگذار" نامیده می شود و در مورد نحوه اداره شرکت خود به عنوان یک موسس است و این که چگونه اغلب برخلاف شیوه های مدیریت سنتی است. اساساً این همان کاری است که من قبلاً انجام می دهم، اما پل گراهام در آخرین مقاله خود نام جالبی برای آن ایجاد کرد. میدونی پل گراهام کیه؟ y ترکیبی؟ pic.twitter.com/rMKo9iGk6P

— سوفی (@netcapgirl) 2 سپتامبر 2024

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است