متن خبر

فولکس واگن و مرسدس بنز به‌روزرسانی‌های بازی‌های EV را اعلام کردند تا به شما کمک کند از وقفه‌های طولانی شارژ جان سالم به در ببرید

فولکس واگن و مرسدس بنز به‌روزرسانی‌های بازی‌های EV را اعلام کردند تا به شما کمک کند از وقفه‌های طولانی شارژ جان سالم به در ببرید

شناسهٔ خبر: 715984 -




VW AirConsole
(اعتبار تصویر: Volskwagen/AirConsole)

فولکس واگن جدیدترین خودروسازی است که همکاری خود را با پلتفرم بازی موبایل AirConsole اعلام کرده است که به رانندگان و مسافران این امکان را می دهد تا در صورت توقف، تعدادی از عناوین بازی را پخش کنند.

در ابتدا در مدل‌های VW ID.7 Pro S و VW ID.7 Touring Pro S عرضه می‌شود، با سایر محصولات ID کاملاً الکتریکی که دارای ID هستند. نرم‌افزار 4.0 که قرار است در ماه‌های آینده به‌روزرسانی را دریافت کند، این پلتفرم گوشی هوشمند را به عنوان یک کنترل‌کننده می‌بیند و به چهار بازیکن اجازه می‌دهد از مجموعه‌ای از بازی‌های سبک آرکید لذت ببرند.

گروه BMW در سال 2022 با AirConsole همکاری کرد و از آن زمان شروع به ارائه پشتیبانی برنامه در تعدادی از مدل‌های BMW و Mini کرده است، از جمله مینی کاملاً جدید الکتریکی که اخیراً آزمایش کردیم .

اگرچه به آسانی در مرورگرهای وب، Android TV، Google TV و Amazon Fire TV در دسترس است، اما اخیراً AirConsole به وسایل نقلیه معرفی شده است و اولین اهداف آشکار خودروهای برقی باتری هستند.

توقف طولانی مدتی که مالکان خودروهای برقی با آن مواجه می‌شوند، در حالی که منتظر می‌مانند باتری‌ها پر شوند، فرصت مناسبی را برای یک نقطه بازی ارائه می‌کند، با AirConsole که مواردی مانند madcap co-op Overcooked ، مسابقه چیزهای بی اهمیت را ارائه می‌دهد چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟ و تعداد انگشت شماری از عناوین مسابقه ای و بازی های پازلی برای دور کردن دقیقه ها.

فولکس واگن او میگوید که قصد دارد اپلیکیشن AirConsole خود را به خودروهای موتور احتراقی نیز گسترش دهد، با پاسات جدید، تیگوان جدید، گلف جدید و گلف استیت جدید - که همگی جدیدترین نرم‌افزار سرگرمی اطلاعاتی را اجرا می‌کنند - که بازی‌های داخل ماشین را ارائه می‌کنند. 2025.

مرسدس اسلحه های بزرگ را بیرون می آورد

(اعتبار تصویر: مرسدس بنز)

به نظر می رسد که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی خودرو می تواند میدان نبرد بعدی مورد توجه گیمرها باشد، زیرا مرسدس بنز امسال در Gamescom اعلام کرد که با توسعه دهندگان برنامه Boosteroid برای ارائه بازی های AAA برای پخش در وسایل نقلیه خود شریک شده است.

جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای MBUX Hyperscreen شامل سه نمایشگر دیجیتالی عظیم در برخی مدل‌ها است که این فرصت را برای راننده و سرنشین جلویی فراهم می‌کند تا در عناوینی مانند استیم و اپیک گیمز در صفحه‌های جداگانه رقابت کنند.

با استفاده از یک کنترلر بلوتوث یا یک گوشی هوشمند، گیمرها می توانند در اوایل سال آینده، بیش از 1000 عنوان را از طریق برنامه Boosteroid در اروپا و آمریکای شمالی پخش کنند و حتی با آن رقابت کنند.

برعکس، تسلا از ارائه بازی‌های AAA در وسایل نقلیه خود کنار می‌رود و پشتیبانی از بازی‌های Steam را در مدل S و Model X در سال جاری متوقف می‌کند، در حالی که نه تکذیب می‌کند و نه تایید می‌کند که آیا آن را با Model Y یا Model 3 دنبال خواهد کرد.

برخی پیشنهادات وجود داشت مبنی بر اینکه تسلا احتمالاً به دلیل موارد مختلف در حال انجام در اطراف رانندگان پریشان و فناوری رانندگی خودکار کامل، پشتیبانی را متوقف کرده است، علیرغم اینکه سیستم فقط زمانی فعال می شود که وسیله نقلیه ساکن است، یا اینکه صرفاً یک اقدام صرفه جویی در هزینه است. به دستور رئیس ایلان ماسک.

در طی تماسی که در اوایل سال جاری صورت گرفت، ماسک حتی ایده استفاده از رایانه های وسایل نقلیه پارک شده را برای انجام استنتاج، پردازش داده ها و کارهای دیگر مطرح کرد و برای صاحب وسیله نقلیه و سازنده درآمد کسب کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید تا هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی باشند. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سرهم بندی با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است