متن خبر

سونی هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه خود را با کوچک‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر کردن آنها بهبود می‌بخشد

سونی هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه خود را با کوچک‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر کردن آنها بهبود می‌بخشد

شناسهٔ خبر: 714818 -




سونی WF-C510 در رنگ آبی
(اعتبار تصویر: سونی)

سونی هدفون های بی سیم فوق العاده WF-C500 خود را با عرضه یک جفت مقرون به صرفه جدید دنبال می کند: WF-C510. مانند نسل قبلی خود، هدف این رفرش ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا با قیمتی مقرون به صرفه است. این بار اما این سری تغییرات جزئی طراحی را پشت سر گذاشته است.

WF-C510 اکنون جمع و جورتر است. طبق گزارشات سونی به رسانه های آنلاین گفته است که مدل آنها "20 درصد کوچکتر و 15 درصد سبک تر از C500 است. " همچنین ظاهراً کوچکترین جوانه های بسته آنها است. این شرکت در اعلامیه رسمی اعلام کرد که هدفون ها دارای "طراحی سطح ارگونومیک [که اجازه می دهد] تناسب پایدارتری" در گوش کاربران دارند. همچنین یک دکمه در بیرون برای کنترل صدا دارند.

حتی کیس شارژ هم شاهد بروز رسانی بود. اکنون نازک‌تر شده است، پس بهتر می‌تواند داخل جیب یا کیف شلوار قرار بگیرد. با وجود کوچک شدن اندازه، WF-C510 ثابت می‌کند که چیزهای بزرگ می‌توانند در بسته‌های کوچک‌تر عرضه شوند، زیرا چندین پیشرفت را ارائه می‌کند.

برای شروع، هدفون‌های هدفون عمر باتری کمی طولانی‌تر دارند، یعنی ۱۱ ساعت یا ۲۲ ساعت با قاب شارژ. سونی او میگوید این عدد بسته به نحوه استفاده از جفت و آپشن های فعال می‌تواند کوتاه‌تر باشد.

سونی WF-C510 رنگ های مختلف

(اعتبار تصویر: سونی)

ویژگی ها

هدفون های بی سیم WF-C510 دارای قابلیت های زیادی در قاب کوچک خود هستند. آنها به لطف پشتیبانی از DSEE (موتور تقویت صدای دیجیتال) می توانند صدایی با کیفیت بالا تولید کنند. این بخش از نرم افزار فرکانس های پایین و بالا را بهینه می کند و از متعادل بودن صدا اطمینان می دهد.

360 Reality Audio نیز وجود دارد و "گوش دادن فضایی" را امکان پذیر می کند. اگر می‌خواهید خروجی را شخصی‌تر کنید، می‌توانید دستگاه‌ها را به Sony | برنامه هدفون را متصل کنید و سپس آنها را از طریق پروفایل های EQ سفارشی تنظیم کنید. پرش بین منابع مختلف صوتی مانند اتصال چند نقطه ای ورزشی WF-C510 به راحتی انجام می شود و به شما امکان می دهد به "دو دستگاه بلوتوث به طور همزمان" متصل شوید.

سونی WF-C510 روی میز

(اعتبار تصویر: سونی)

از تجربه شخصی صحبت می کنیم، افراد دیگر اغلب وقتی سعی می کنند با شما صحبت کنند آزاردهنده می شوند، اما شما نمی توانید آنها را بشنوید. هدفون های سونی راه حلی ارائه می دهند. فعال کردن حالت صدای محیطی اجازه می دهد تا صدای بیرون بهتر در گوش شما جاری شود تا بتوانید از محیط اطراف خود آگاه شوید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند «فوکوس صدا» را برای ضبط بهتر صدای افراد روشن کنند. صدای محیط مسدود شده است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به رتبه بندی مقاومت در برابر آب IPX4 و Fast Pair اشاره کرد. درست مانند مدل قدیمی، هدفون های WC-C510 فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند.

هدفون های بی سیم WF-C510 سونی برای پیش خرید در وب سایت این شرکت و آمازون با قیمت 59.99 دلار موجود است. این ارزان‌تر از WF-C500 است که برای اولین بار عرضه شد.

تاریخ ارسال از آمازون برای 2 سپتامبر تعیین شده است و می توانید این جفت را در سه رنگ مختلف تهیه کنید: سیاه، سفید و زرد. سونی جفت خود را تا 9 سپتامبر ارسال نخواهد کرد، اگرچه این غول فناوری گزینه انحصاری آبی کودک را ارائه می دهد.

در حالی که شما را داریم، حتماً خلاصه TechRadar را برای بهترین هدفون‌های 2024 تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است