متن خبر

رسمی است: دومین فروش پرایم روز آمازون در سال 2024 در راه است – و نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید

رسمی است: دومین فروش پرایم روز آمازون در سال 2024 در راه است – و نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید

شناسهٔ خبر: 712601 -




معاملات آمازون
(اعتبار تصویر: آمازون)

ما دوست داریم به تخمین های دقیقمان از فروش بزرگ آمازون مانند Prime Day افتخار کنیم، اما حدس زدن تاریخ بعدی دیگر لازم نیست - آمازون رسما تأیید کرده است که Prime Big Deal Days در اکتبر امسال بازمی گردد . در حالی که هنوز تاریخ دقیقی نداریم، فروش سال گذشته Big Deal Days از نیمه شب 10 اکتبر آغاز شد و فروش معادل آن در سال 2022 در 11 اکتبر آغاز شد، پس می توان تصور کرد که روزهای معاملات بزرگ سال 2024 نیز آغاز خواهد شد. در هفته دوم مهرماه تعطیل است. اگر از روز سه شنبه شروع شود، در 8 اکتبر 2024 فرود خواهد آمد.

روزهای معامله بزرگ در 19 کشور استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، ترکیه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا اگرچه همه کشورها از مزایای یکسانی برخوردار نیستند.

برخلاف پرایم دی، که در آن استرالیا شش روز معاملات در مقایسه با دو معامله در ایالات متحده داشت، ما انتظار داریم که هر کشور همان فروش 48 ساعته را داشته باشد. با این حال، ما انتظار داریم برخی از کشورها مانند استرالیا و سنگاپور فروش طولانی‌تری داشته باشند - معمولاً حدود 65 ساعت بر اساس رویدادهای قبلی - به دلیل این واقعیت که مشتریان آنجا می‌توانند از فروشگاه‌های بین‌المللی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن به معاملات دسترسی داشته باشند.

در حالی که محصولات با نام تجاری آمازون مانند بلندگوهای Kindle ، Ring و Echo - که راهنمای ما را از بهترین کتابخوان ها ، بهترین زنگ های ویدئویی ، بهترین دوربین های امنیتی و بهترین بلندگوهای هوشمند استفاده می کنند - مطمئناً شاهد کاهش شدید قیمت خواهند بود، تاریخ ما را به این تصور می رساند که چیزهای بیشتری از آن را خواهم دید.

روز پرایم آمازون در ماه جولای شاهد تخفیف‌های عظیمی از سوی شرکت‌هایی مانند نینتندو، سونی، بوز، سنهایزر، سامسونگ، اپل و دایسون در طیف متنوعی از محصولات از جمله کنسول‌های بازی، ساعت‌های هوشمند و بهترین هدفون‌ها ، جاروبرقی‌ها و تلفن‌های ارزان بود. اما، در حالی که ما انتظار داریم خروجی مشابهی در ماه اکتبر داشته باشیم، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات وجود ندارد.

ما همچنین برای تخفیف در خدمات ممتاز آمازون دست به کار شده ایم. قبلاً شاهد خدماتی مانند Audible، Kindle Unlimited و Prime Video بودیم که برای فروش Prime تخفیف داده شده بودند، و با افزایش قیمت‌های Paramount Plus در سال جاری، پس‌انداز در اینجا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

بیشترین بهره را از فروش روزهای پرمخاطب ماه اکتبر ببرید

اگر تحویل همان روز و روز بعد آمازون، معاملات ثابت و مزایایی مانند Prime Video هنوز شما را در مورد ارزش آن متقاعد نکرده است، دوره های فروش انحصاری مانند Prime Big Days نادیده گرفتن آن را دشوار می کند.

درست است، Prime Big Deal Days انحصاری Prime Member خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که اگر هنوز اشتراک ندارید، باید سکه را برای اشتراک بپردازید. اعضای جدید یک آزمایش رایگان 30 روزه دریافت می‌کنند، پس می‌توانید این سرویس را آزمایش کنید و بدون پرداخت هزینه اشتراک، به معاملات انحصاری Prime دسترسی پیدا کنید.

آمازون حمل و نقل داخلی و بین المللی رایگان اکثر اقلام را برای اعضای Prime ارائه می دهد، پس قیمت تخفیفی که مشاهده می کنید همان چیزی است که دریافت می کنید. به‌علاوه، مجموعه‌ای از کوپن‌های Prime-only به طور مرتب اضافه می‌شوند، و معاملات لایتنینگ در سراسر رویدادهای فروش وجود دارد که اگر چشم‌تان به توپ باشد، سود بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

با این حال، هنوز هم می‌تواند کمی کار کند تا مطمئن شوید بهترین معاملات را دریافت می‌کنید. توصیه می کنیم در طول این رویداد مراقب فهرست های پرفروش آمازون باشید تا ببینید دیگران چه چیزی می خرند. همچنین می‌توانید از قبل خرید کنید، و به جای سبد خرید، هر کالای دلخواه را به فهرست علاقه مندی‌های خود اضافه کنید - سپس، وقتی فروش فرا رسید، به راحتی می‌توانید ببینید کدام محصولات تخفیف دارند. برنامه آمازون و این ابزارهای مفید خرید آمازون نیز خرید را آسان‌تر می‌کنند و تضمین می‌کنند که معامله خوبی دریافت می‌کنید.

اگر همه اینها کمی بیش از حد کار است، درست مانند کاری که برای پرایم روز در ماه جولای انجام دادیم، ما روزانه معاملات آمازون را زیر نظر می گیریم و فهرستی از بهترین ها را در هاب روزهای معاملات بزرگ آمازون پرایم خود جمع آوری می کنیم – پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلیک کنید .

پرایم علاوه بر دسترسی به Prime Big Deal Days، Prime Delivery و تخفیف‌های تمام سال، به مشترکین اجازه می‌دهد به نمایش‌هایی مانند The Boys، The Lord of the Rings: The Rings of Power، Reacher و They About to Die، میلیون‌ها آهنگ دسترسی داشته باشند. و پادکست‌های برتر در آمازون موزیک ، مجموعه‌ای چرخشی از کتاب‌های الکترونیکی رایگان با Prime Reading و مجموعه‌ای از بازی‌های رایگان که به‌طور مداوم از طریق Prime Gaming و Twitch به‌روزرسانی می‌شوند. با استفاده از آزمایش رایگان 30 روزه آمازون، همه آن را بدون خرج کردن یک سنت امتحان کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کارمند نویسنده

Max یک نویسنده محتوای دیجیتال برای تیم استرالیایی TechRadar، همه چیزهای فنی و سبک زندگی را پوشش می دهد و مشتاق استفاده از فناوری برای آسان کردن زندگی است. مکس که در سال 2023 فارغ التحصیل روزنامه نگاری است، در زمینه ورزش، سرگرمی و تجارت برای برندهایی مانند Zero Digital Media و Valnet.Inc نوشته است، اما عشق خود را به فناوری در زمان خود در GadgetUser پیدا کرد. مکس در خانه وقتی همه چیز را از آخرین معامله و کد کوپن گرفته تا آخرین خروجی سرویس استریم، تلفن یا ساعت هوشمند پوشش می‌دهد، در استفاده از تحقیق، تجربه و توانایی نوشتن به شما زمان بیشتری برای استفاده از فناوری خود می‌دهد، نه اینکه زمان را برای یافتن آن تلف کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است