متن خبر

گوگل بی سر و صدا یک فناوری نمایشگر جدید را با سری پیکسل 9 راه اندازی کرده است

گوگل بی سر و صدا یک فناوری نمایشگر جدید را با سری پیکسل 9 راه اندازی کرده است

شناسهٔ خبر: 711249 -




گوگل پیکسل 9
Pixel 9 جدید (اعتبار تصویر: آینده)

از بررسی کامل Google Pixel 9 ما خواهید دید که ما عمدتاً تحت تأثیر تلفن پرچمدار Google هستیم، اما همچنان در حال کشف ویژگی های جدیدی هستیم که این گوشی ارائه می دهد - از جمله فناوری لمس تطبیقی ​​روی صفحه نمایش.

همانطور که توسط Android Authority مشاهده شده است، اگر وارد بخش نمایش تنظیمات شوید، یک ورودی لمسی تطبیقی ​​جدید در منوی حساسیت لمسی وجود دارد. هنگامی که این ویژگی فعال می شود، حساسیت صفحه لمسی "به طور خودکار با محیط، فعالیت ها و محافظ صفحه شما تنظیم می شود" طبق تار رسمی.

و این تقریباً آن را خلاصه می‌کند: اگر انگشت‌هایتان خیس باشد، یا اگر محافظ صفحه در بالا قرار دارد یا مثلاً دستکش می‌پوشید، استفاده از نمایشگر با لمس تطبیقی ​​آسان‌تر می‌شود. به نظر می رسد این ویژگی به طور پیش فرض در پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL فعال است.

در تمام راه در ماه مارس ، شایعه‌ای وجود داشت مبنی بر اینکه Adaptive Touch برای گوشی‌های پیکسل 9 در راه است، زیرا کدی در نسخه بتا اندروید 14 پنهان شده بود. اکنون به نظر می‌رسد که این کد فعال و فعال است.

بیشتر برای دنبال کردن

Google Pixel 9 Pro در رنگ مشکی Obsidian

Pixel 9 Pro (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

گوگل به طور رسمی در مورد Adaptive Touch چیزی نگفته است، اما شاید تعجب آور نباشد: چند هفته پیش، اطلاعات بسیار زیادی را در رویداد Made by Google 2024 خود، جایی که محدوده پیکسل 9 رونمایی شد، جمع آوری کرد.

به نظر می رسد که این ویژگی به نوعی به پشتیبانی سخت افزاری نیاز دارد، زیرا هیچ نشانه ای از Adaptive Touch در تلفن های قدیمی تر گوگل پیکسل 8 وجود ندارد. اگر این چیزی است که فکر می‌کنید برایتان مفید خواهد بود، باید به‌روزرسانی به گوشی‌های 2024 را در نظر بگیرید – Pixel 9 از 799 دلار / 799 پوند / 1349 دلار استرالیا شروع می‌شود.

این اولین کشف ویژگی های اعلام نشده در این دستگاه ها نیز نیست. قبلاً متوجه شده بودیم که تلفن های پیکسل 9 روند ارتقا را بهبود بخشیده اند (چیزی که اکنون گوگل در مورد آن نظر داده است) و Pixel 9 Pro Fold جدید نیز با ارتقای مهمی از نظر امنیت سخت افزاری همراه است.

در حالی که این بهبودها به طور رسمی در معرفی پیکسل 9 اعلام نشدند، اما به جذابیت گوشی‌ها می‌افزایند – و البته گوگل زمان زیادی را صرف صحبت در مورد سایر آپشن های جدید، از جمله یکسری ترفندهای هوش مصنوعی کرده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است