متن خبر

نسل بعدی آیفون SE کجاست؟

نسل بعدی آیفون SE کجاست؟

شناسهٔ خبر: 710710 -




آیفون SE 2022
یک iPhone SE (2022) (اعتبار تصویر: آینده)

زمان مفهوم جالبی است: انسان ها برای حدود شش میلیون سال روی زمین بوده اند، اما این سیاره 4.5 میلیارد سال سن دارد. هنوز 20 سال از عرضه اولین آیفون نمی گذرد، اولین تلفن 148 سال پیش اختراع شد. پس طول زمان نسبی است. اما یک چیز مسلم است، به نظر می رسد که مدت زیادی از تولید آیفون SE جدید گذشته است.

سه نسل از مقرون به صرفه ترین آیفون اپل وجود داشته است. اولین گوشی در سال 2016 وارد بازار شد تا به عنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت در آن زمان مورد توجه قرار گیرد. چهار سال قبل از فرارسیدن سال همه‌گیری COVID-19 گذشت و نسل دوم SE نیز ظاهر شد. سپس سال 2022 شاهد آیفون SE فعلی بودیم.

به این ترتیب، هیچ آهنگ ثابت واقعی برای انتشار آیفون SE وجود ندارد. با این حال، با توجه به طراحی نسخه فعلی که تقریباً شش سال پیش منسوخ شده بود، چه رسد به دو سال پیش، فکر می‌کنم گوشی ارزان قیمت اپل برای به‌روزرسانی و تعمیرات اساسی به پایان رسیده است.

با این حال شایعات در مورد به اصطلاح iPhone SE 4 کم هستند. با نزدیک‌تر شدن به ماه سپتامبر و رویداد احتمالاً گوشی‌محور اپل ، اطلاعات غیررسمی درباره مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو افزایش یافته است.

اما اطلاعات کمی در مورد یک SE جدید وجود دارد که می تواند یک چیز دیگر برای نمایشگاه بعدی اپل باشد.

ما قصد داریم تغییرات SE را انجام دهیم

یک آیفون SE 2022 <a href= به رنگ قرمز، روی شاخ و برگ" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8TJz4gwCv5US9cYHsyKWKR.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

با توجه به شایعات تا کنون، هرچند محدود، می‌توان انتظار داشت که نسل بعدی آیفون SE طراحی بسیار نزدیک‌تری به آیفون 14 نسبت به مدل‌های دیگر داشته باشد . انتظار داشته باشید که دکمه هوم مسیر دودو را طی کند و یک جزیره پویا به صفحه اضافه شود تا زبان طراحی گوشی اپل را در همه جا در گوشی های هوشمندش فراگیر کند.

همچنین می‌توان انتظار یک تراشه مناسب را داشت ، هرچند که چقدر قدرتمند است، کمی بازی حدس‌آمیزی است. و من انتظار دارم شارژ USB-C داده شده باشد.

تمام آنچه گفته شد، فقدان شایعات قابل توجهی از iPhone SE باعث می‌شود که به این فکر کنم که چه زمانی ممکن است انتظار دیدن آن را داشته باشیم. یا اگر اپل حتی قصد دارد واقعاً آیفون مقرون به صرفه دیگری بسازد – بالاخره وقتی مدل‌های جدید وارد می‌شوند، هنوز مجموعه‌ای از مدل‌های قدیمی‌تر اما با قیمت‌های پایین‌تر ارائه می‌شوند .

بخشی از من فکر می‌کنم اپل تا سال 2025 منتظر خواهد ماند، زمانی که کارش روی هوش مصنوعی مبتنی بر هوش مصنوعی اپل زمان لازم را داشته باشد تا به بلوغ برسد و در دستگاه‌های دیگر بخوابد.

و سال آینده، ممکن است تراشه‌های A17 Pro یا مشابه آن به اندازه‌ای باشد که اپل بتواند آیفون SE بسازد که قدرت مدیریت بارهای کاری هوش مصنوعی را داشته باشد و در نتیجه می‌تواند به پذیرش هوش اپل کمک کند. نگه داشتن آن فقط برای آیفون های پیشرفته پرو می تواند شاهد استفاده از ابزارها و نرم افزارهای هوشمند نسل بعدی باشد.

از طرف دیگر، اپل می تواند به سادگی یک آیفون توانمند و مقرون به صرفه ارائه دهد که از قابلیت های هوش اپل صرف نظر کند – به خصوص که برخی از افراد ممکن است در مورد هوش مصنوعی صحبتی نکنند.

البته، همه اینها حدس و گمان های آموزشی است و من واقعا نمی توانم پاسخ دهم که چه زمانی آیفون SE جدید را با قطعیت می بینیم. اما من احساس می کنم هنوز امیدی برای یک آیفون مقرون به صرفه برای همه وجود دارد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و دماغی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است