متن خبر

“ناامید اما نه تعجب”: کارمندان سابق در مورد مخالفت OpenAI با SB 1047 صحبت می کنند

“ناامید اما نه تعجب”: کارمندان سابق در مورد مخالفت OpenAI با SB 1047 صحبت می کنند

شناسهٔ خبر: 707311 -




دو محقق سابق OpenAI که امسال به دلیل نگرانی‌های ایمنی استعفا دادند، می‌گویند که از تصمیم OpenAI برای مخالفت با لایحه کالیفرنیا برای جلوگیری از بلایای هوش مصنوعی، SB 1047، ناامید شده‌اند، اما تعجب نمی‌کنند. دانیل کوکوتاجلو و ویلیام ساندرز قبلاً هشدار داده بودند که OpenAI در یک رقابت "بی پروا" است. تسلط

آنها در نامه ای که با پولیتیکو به اشتراک گذاشته شده و در آن از گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا می خواهد تا لایحه را امضا کند، می نویسند: "سام آلتمن، رئیس سابق ما، بارها خواستار تنظیم مقررات هوش مصنوعی شده است. " اکنون، وقتی مقررات واقعی روی میز است، او با آن مخالف است. » این دو اضافه می کنند که، "با مقررات مناسب، امیدواریم OpenAI هنوز بتواند به بیانیه ماموریت خود در ساخت AGI ایمن عمل کند."

آنتروپیک، رقیب OpenAI، ضمن ارائه نگرانی‌های خاص و درخواست اصلاحات، از این لایحه حمایت کرده است. چندین مورد از آن زمان به ثبت رسیده‌اند، و در روز پنج‌شنبه، داریو آمودی، مدیر عامل اجرایی، به Newsom نامه نوشت و بيان کرد که «مزایای لایحه فعلی احتمالاً بیشتر از هزینه‌های آن است»، در حالی که به طور کامل این لایحه را تأیید ن کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است