متن خبر

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، پس از اعلام ایندیانا جونز و PS5 توسط The Great Circle می‌گوید: «نتیجه نهایی باید بازی‌های بهتری باشد که افراد بیشتری بتوانند بازی کنند».

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، پس از اعلام ایندیانا جونز و PS5 توسط The Great Circle می‌گوید: «نتیجه نهایی باید بازی‌های بهتری باشد که افراد بیشتری بتوانند بازی کنند».

شناسهٔ خبر: 705799 -




نمای نزدیک <a href= از ایندیانا جونز در ایندیانا جونز و دایره بزرگ" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/szDzGmJPhYveVgwMmQzJeE.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: MachineGames/Bethesda)

شاید بزرگترین معرفی Gamescom Opening Night Live، Indiana Jones and the Great Circle پس از اینکه قبلاً قرار بود به عنوان یک عنوان انحصاری ایکس باکس و رایانه شخصی عرضه شود، رسماً برای پلی استیشن 5 تأیید شده است. در حال حاضر، فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، این انتشار غافلگیرکننده را توضیح داده و آن را اقدامی تجاری برای این شرکت خوانده است.

در جریان پخش زنده مایکروسافت گیمزکام ، از اسپنسر پرسیده شد که تصمیم برای آوردن ایندیانا جونز به PS5 چه معنایی برای نسخه‌های آتی ایکس‌باکس می‌تواند داشته باشد، در رابطه با فشار چند پلتفرمی آن، که اخیرا شاهد بازی‌هایی مانند Pentiment ، Grounded ، Hi-Fi Rush و Sea of ​​هستیم. دزدها به پلتفرم های بیشتری راه می یابند .

اسپنسر او میگوید : «بدیهی است که بهار گذشته ما چهار بازی را راه‌اندازی کردیم ، دو تای آن‌ها روی سوییچ، چهار تای آن‌ها در پلی‌استیشن، و گفتیم که قرار است یاد بگیریم. "ما گفتیم که تماشا خواهیم کرد. فکر می کنم در Showcase، ممکن است گفته باشم، با توجه به یادگیریمان، ما کارهای بیشتری انجام خواهیم داد.

"آنچه را که می بینم، وقتی نگاه می کنم، فرنچایزهای ما قوی تر می شوند. بازیکنان کنسول ایکس باکس ما امسال به همان اندازه ای که قبلا بوده اند، هستند. پس من به آن نگاه می کنم و می گویم، خوب، تعداد بازیکنان ما در حال افزایش است. پلتفرم کنسول های ما به همان اندازه قوی هستند که قبلا بوده اند."

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چگونه ایندیانا جونز در پلی‌استیشن 5 به چگونگی/زمانی که این اتفاق برای دیگر عناوین ایکس‌باکس می‌افتد، متصل می‌شود: «ما باید پیش‌بینی کنیم که تغییرات بیشتری در برخی از روش‌های سنتی ساخت و توزیع بازی‌ها ایجاد خواهد شد. pic.twitter.com/Kd9xF9I8VM 21 اوت 2024.

اسپنسر ادامه داد و اشاره کرد که فشار چند پلتفرمی نیز بخشی از درآمد بیشتر مایکروسافت پس از خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard توسط ناشر است.

او گفت: ما یک تجارت داریم. "این قطعاً در داخل مایکروسافت درست است که از نظر تحویلی که باید به شرکت بدهیم، این نوار برای ما بالاست، زیرا سطحی از پشتیبانی از شرکت دریافت می‌کنیم که شگفت‌انگیز است و کاری که می‌توانیم انجام دهیم.

" پس من به این [به عنوان] نگاه می‌کنم، چگونه می‌توانیم بازی‌های خود را تا حد امکان قوی کنیم؟ پلتفرم ما در کنسول، رایانه شخصی و در فضای ابری به رشد خود ادامه می‌دهد. فکر می‌کنم این فقط یک استراتژی است که برای ما کار می‌کند. "

Indiana Jones and the Great Circle به عنوان یک انحصاری زمان بندی شده در 9 دسامبر برای Xbox Series X عرضه می شود| S و PC، قبل از عرضه به PS5 در بهار 2025.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است