متن خبر

Dream Machine 1.5 سورا و دیگر سازندگان ویدیوی هوش مصنوعی را در حال چرت زدن می‌گیرد

Dream Machine 1.5 سورا و دیگر سازندگان ویدیوی هوش مصنوعی را در حال چرت زدن می‌گیرد

شناسهٔ خبر: 705566 -




Dream Machine 1.5
(اعتبار تصویر: Luma Labs / X)

Luma Labs ژنراتور ویدیویی Dream Machine AI خود را به سطح جدیدی از واقع گرایی و توانایی بیشتر در تفسیر دید شما ارتقا داده است. Dream Machine 1.5 واقعا باید به عنوان یک ساعت زنگ دار برای رقبای خود عمل کند تا تلاش های خود را افزایش دهند. این به ویژه در مورد OpenAI صادق است، که به نظر می رسد برای انتشار مدل ویدئویی Sora AI خود برای عموم به تعویق می افتد.

Dream Machine تنها چند ماه پیش منتشر شد، اما Dream Machine 1.5 یک گام مهم در ساخت ویدیوهای بهتر از متن و درخواست تصویر است. سریع ترین پیشرفت سرعت است. مدل جدید می تواند پنج ثانیه ویدیوی با کیفیت بالا را در حدود دو دقیقه تولید کند. این می تواند برای سازندگان محتوا و بازاریابانی که تحت مهلت های زمانی محدود کار می کنند بسیار مهم باشد.

علیرغم ساخت سریعتر ویدیوها، ویدیوهای Dream Machine 1.5 نسبت به نسخه قبلی خود واقعی تر هستند. این نه تنها به نمای کلی ویدیو بلکه به حرکت روی صفحه نیز می رسد. هنگامی که اشیا در یک فضای مجازی حرکت می کنند، اشکالات بسیار کمتری وجود دارد. برخی از آن‌ها ممکن است ناشی از سازگاری کاراکترهای ارتقا یافته مشابه باشد، حتی زمانی که در یک درخواست تکرار می‌شوند. پایبندی بهتر به یک مدل باعث می شود حرکت فیزیکی بسیار واقعی تری انجام شود. آخرین ارتقای مهمی که باید به آن توجه کرد این است که Dream Machine 1.5 در ارائه دقیق متن به مراتب بهتر است - وظیفه ای که هوش مصنوعی اغلب با آن دست و پنجه نرم می کند.

Dream Machine 1.5 اینجاست 🎉 اکنون با تبدیل متن به ویدیو با کیفیت بالاتر، درک هوشمندانه‌تر درخواست‌های شما، رندر متن سفارشی، و بهبود تصویر به ویدیو! سطح بالا. https://t.co/G3HUEBE2ng #LumaDreamMachine pic.twitter.com/VQvfSTK0AI 19 اوت 2024

مسابقه ویدئویی هوش مصنوعی

Luma با وجود ارتقای چشمگیر، مطمئناً رقابت زیادی با سایر تولیدکنندگان ویدیوی هوش مصنوعی دارد. قابل توجه ترین آنها OpenAI و مدل Sora آن است، اما فقط در دسترس بودن بیشتر به Luma در این مورد کمک می کند. تصمیم OpenAI برای محدود کردن Sora به شرکای خاص به این معنی است که افراد زیادی علاقه مند به ویدیوی هوش مصنوعی هستند که نمی توانند از آن استفاده کنند. Dream Machine 1.5 همانجا منتظر است. دیگر توسعه دهندگانی که مسیر Sora را انتخاب کردند، از آن زمان به بعد آهنگ خود را تغییر دادند، مانند Kuaishou و تولیدکننده ویدیوی Kling AI آن. گفته می شود، OpenAI با تنها رقیب Luma فاصله زیادی دارد. Runway، Stability AI ، Pika، Kling ، و مالک TikTok توسط Bytedance's Jimeng تنها برخی از موارد دیگری هستند که برای به دست آوردن هر چه بیشتر بازار ویدیوی هوش مصنوعی رقابت می کنند.

با وجود موانع، راه اندازی Dream Machine 1.5 یک معامله بزرگ در دنیای ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. همانطور که فناوری ویدیویی هوش مصنوعی بهتر می شود، صنایعی مانند سرگرمی، تبلیغات، آموزش و روزنامه نگاری را متزلزل می کند. توانایی تولید سریع و آسان محتوای ویدیویی با کیفیت بالا، فرصت‌های خلاقانه جدیدی را باز می‌کند و ارتباطات بصری را پویاتر و جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند درباره فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است