متن خبر

دموکرات‌ها از سایبر غفلت می‌کنند، اما به حفظ حریم خصوصی داده‌ها در DNC قول می‌دهند

دموکرات‌ها از سایبر غفلت می‌کنند، اما به حفظ حریم خصوصی داده‌ها در DNC قول می‌دهند

شناسهٔ خبر: 705475 -




کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده، معاون رئیس جمهور، با پوشیدن کت و شلوار آبی، پیش <a href= از سخنرانی خود در کنوانسیون دموکرات ها در سال 2024 سخنرانی می کند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVNPydRduyX2kzDdfxwRdF.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: Grant Baldwin/Getty Images)

چرخه انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده نشان دهنده تغییر در سیاست به دور از پذیرش فناوری است و هر دو طرف در مورد هرگونه برنامه ریزی برای سرمایه گذاری یا استفاده از استراتژی های امنیت سایبری سکوت اختیار می کنند.

و در حالی که حزب جمهوری خواه رویکرد غیرمستقیم تری به فناوری در پیش گرفت، به نظر می رسد پلتفرم دموکرات ها از حمایت فزاینده دو حزبی از سرکوب نظارتی غول های فناوری بهره برده است - موضعی که اکثراً توسط رأی دهندگان آمریکایی حمایت می شود .

مانیفست دموکرات فقط شامل دو مورد از امنیت سایبری بود. یکی متعهد شد که با جرایم ناشی از نفرت و تهدیدات سایبری مبارزه کند، در حالی که دیگری در درجه اول بر روی پرداختن به تهدیدات سایبری به جای مهار شتاب فناوری متمرکز بود.

مدیریت خطرات هوش مصنوعی

این پلت فرم اشاره می کند که چگونه نامزد حزب، "به مقابله با تهدیدات سایبری با تقویت ظرفیت جوامع اطلاعاتی ما و رهبری توسعه قوانین جاده ای برای فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ادامه خواهد داد."

این پلتفرم «وعده‌ها و خطرات» بالقوه هوش مصنوعی را شناسایی کرد و متعهد شد که در توسعه ایمن و ایمن هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند و در عین حال جعل هویت را ممنوع کند و خطرات تقلب، تعصب نهادینه‌شده و تضعیف دموکراسی را کاهش دهد.

پیش از این در سال 2024، کنگره کارکنان را از استفاده از Microsoft Copilot در دستگاه‌های دولتی منع کرد و دلیل آن احتمال نشت داده‌های حساس بود. علاوه بر این، کاخ سفید از همه سازمان‌های دولتی خواست که یک افسر هوش مصنوعی را برای کمک به مدیریت ایمنی، امنیت، حقوق شهروندی و رقابت در بازار منصوب کنند.

ایمنی دیجیتال

پلت فرم دموکرات به امنیت آنلاین، به ویژه برای کودکان پرداخت. این سند نگرانی‌هایی را درباره تأثیرات رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روان و رفاه کودکان مطرح کرد و به انحصار دیجیتالی اشاره کرد که به چند شرکت فناوری منتخب اجازه می‌دهد قدرت خود را بر زندگی روزمره آمریکایی‌ها افزایش دهند.

این حزب نیاز به مسئول دانستن شرکت‌های بزرگ فناوری را برای آسیب‌هایی که ایجاد می‌کنند، مشخص کرد، به‌ویژه زمانی که اجازه می‌دهند رفتارهای توهین‌آمیز و مجرمانه در سایت‌هایشان «تکثیر» شود.

این سازمان قول داد قانونی را برای جلوگیری از جمع‌آوری اطلاعات شخصی کودکان توسط شرکت‌های فناوری، ممنوعیت تبلیغات برای کودکان و اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌تر برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی ارائه کند.

از طریق Cyberscoop

بیشتر از TechRadar Pro

نویسنده کارکنان

الن تقریباً چهار سال است که با تمرکز بر سیاست های پس از کووید در حالی که در مقطع کارشناسی سیاست و روابط بین الملل در دانشگاه کاردیف تحصیل می کند و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات سیاسی می نویسد. قبل از پیوستن به TechRadar Pro به عنوان یک نویسنده جوان، او برای تیم محتوای MVC در Future Publishing کار می کرد و با بازرگانان و خرده فروشان برای آپلود محتوا کار می کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است