متن خبر

آشکارساز Deepfake McAfee آن را برای رایانه های شخصی هوش مصنوعی لنوو واقعی نگه می دارد

آشکارساز Deepfake McAfee آن را برای رایانه های شخصی هوش مصنوعی لنوو واقعی نگه می دارد

شناسهٔ خبر: 705469 -




آشکارساز Deepfake McAfee
(اعتبار تصویر: McAfee)

ویدیوهای Deepfake نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی می تواند افراد واقعی را تقلید کند، اما این فناوری اغلب برای فریب دادن افراد به کار می رود تا فکر کنند یک شخص واقعی را می بینند و می شنوند، به خصوص افراد مشهور. این یک مشکل امنیت سایبری است، به همین دلیل است که McAfee با Lenovo همکاری کرده است تا Deepfake Detector خود را به طور انحصاری برای رایانه های شخصی هوش مصنوعی لنوو ارائه دهد. همانطور که از نامش پیداست، Deepfake Detector McAfee ویدیوهای دیپ‌فیک را مشاهده و پرچم‌گذاری می‌کند، نوعی که از پول مردم کلاهبرداری کرده است، در برخی موارد شدید بیش از نیم میلیون دلار.

McAfee چند سالی است که در حال توسعه روش‌هایی برای محدود کردن کلاهبرداری‌های دیپ‌فیک است، اما Deepfake Detector این تلاش را به سطح جدیدی می‌برد. این ابزار بر روی حدود 200000 نمونه ویدئو آموزش داده شد تا به آن یاد دهد چگونه صدای تولید شده یا تغییر یافته با هوش مصنوعی را به طور دقیق شناسایی کند. این نرم افزار مانند اکثر نرم افزارهای ضد ویروس در پس زمینه اجرا می شود و محتوای ویدیویی را که هم به صورت آنلاین و هم به صورت محلی پخش می شود اسکن می کند. اگر یک دیپ فیک را یادداشت کند، به کاربر هشدار می دهد و به او اجازه می دهد تصمیم بگیرد که در مورد آن چه کاری انجام دهد.

روما ماجومدر، معاون ارشد محصول McAfee گفت: "دانش قدرت است، و این هرگز به اندازه دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی که امروز در آن زندگی می کنیم صادق نبوده است. " «دیگر جای تعجب نیست که آیا این طرح سرمایه گذاری وارن بافت مشروع است، آیا تیلور سویفت واقعاً می خواهد ظروف آشپزی را به طرفداران بدهد یا یک سیاستمدار واقعاً این کلمات را گفته است؟ پاسخ ها به صورت خودکار و در عرض چند ثانیه با آشکارساز مک آفی Deepfake در اختیار شما قرار می گیرد.

درام تشخیص عمیق

Deepfake Detector به طور خاص برای کار بر روی رایانه های شخصی با هوش مصنوعی لنوو طراحی شده است، زیرا آنها با یک واحد پردازش عصبی (NPU) ساخته شده اند که قابلیت های هوش مصنوعی روی دستگاه را افزایش می دهد. رایانه می‌تواند بدون نیاز به آپلود داده‌ها در فضای ابری، یک ویدیو را به‌عنوان دیپ‌فیک نظارت کرده و برچسب‌گذاری کند. کل تجزیه و تحلیل روی دستگاه باقی می ماند، که برای کاربران رایانه شخصی که به حفظ حریم خصوصی علاقه بیشتری دارند، یک موهبت است. Deepfake Detector اکنون در رایانه‌های شخصی با هوش مصنوعی لنوو در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در دسترس است. خرید جدید رایانه شخصی با هوش مصنوعی لنوو با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه همراه است و اشتراک آن از 10 دلار در سال پس از آن شروع می شود.

با این حال، کسانی که علاقه مند به خرید رایانه شخصی با هوش مصنوعی لنوو با Deepfake Detector هستند، باید تحلیل کنند که چه کسی NPU را ساخته است. در اوایل سال جاری، McAfee اعلام کرد که Deepfake Detector منحصر به تراشه‌های اینتل با NPU است، اما مشخص نیست که آیا قرارداد انحصاری Lenovo این محدودیت را حذف می‌کند یا خیر. مجموعه رایانه های شخصی هوش مصنوعی لنوو شامل رایانه هایی با NPU است که توسط سازندگان تراشه علاوه بر اینتل ساخته شده اند، مانند Qualcomm Snapdragon X Elite. ما با McAfee و Lenovo تماس گرفته‌ایم تا از این موضوع مطلع شویم و زمانی که بیشتر بدانیم شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

ما در McAfee از پتانسیل تحول‌آفرین هوش مصنوعی الهام گرفته‌ایم و متعهد هستیم که به شکل‌دهی آینده‌ای کمک کنیم که در آن هوش مصنوعی به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. ماجومدر گفت، همکاری با Lenovo توانایی ما را برای ارائه مؤثرترین، خودکارترین تشخیص عمیق جعلی مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش می‌دهد و به افراد یک محافظ دیجیتال قدرتمند را در رایانه شخصی خود ارائه می‌دهد.

حتی اگر نوع مناسبی از Lenovo ندارید، همچنان می‌توانید با مرکز جدید هوش مصنوعی McAfee در McAfee.ai تحلیل کنید که آیا یک ویدیو عمیق‌فیک است. این وب سایت برای آموزش مصرف کنندگان در مورد کلاهبرداری های مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله دیپ فیک طراحی شده است. اما این فقط خواندن مطالب نیست. بازدیدکنندگان می‌توانند ویدیوها را برای تجزیه و تحلیل ارسال کنند تا متوجه شوند که آیا این یک کلاهبرداری عمیق است یا خیر، و McAfee از آن برای بهبود بیشتر محتوای آموزشی و تطبیق نرم‌افزار دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند درباره فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است