پی پال گسترش همکاری استراتژیک خود با پلتفرم جهانی فین تک Adyen را به امید بهبود تجربه خرید برای مشتریان و افزایش تبدیل برای کسب و کارها اعلام کرده است.
این شرکت اعلام کرده است که PayPal قبل از عرضه جهانی برنامه ریزی شده، Fastlane را به مشتریان تجاری و بازار Adyen در ایالات متحده معرفی خواهد کرد.
Fastlane برای سادهسازی فرآیندهای پرداخت مهمان طراحی شده است و به خریداران اجازه میدهد اطلاعات پرداخت خود را در اولین خرید خود با یک تاجر شرکتکننده ذخیره کنند.
Adyen از طریق PayPal به Fastlane دسترسی پیدا می کند
طبق یک صفحه پشتیبانی ، Fastlane حداکثر هشت کارت و آدرس نامحدود را ثبت می کند تا فرآیند پرداخت مشتریان را ساده کند. تنها با اشتراکگذاری آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرسهای ارسال و صورتحساب و تاریخ انقضای کارت، امنیت را نیز افزایش میدهد.
این شرکت بیان می کند که زمان پرداخت را می توان تا 32 درصد در مقایسه با روش های سنتی کاهش داد و نرخ تبدیل را به بالای 80 درصد رساند.
این اولین بار نیست که Adyen با PayPal همکاری می کند. پیتر ون در دوز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Adyen، اظهار داشت: «PayPal یک نام تجاری پرداخت است که خریداران به آن اعتماد دارند، و ما هیجان زده هستیم که همکاری خود را در ایالات متحده یک گام دیگر جلوتر ببریم، و از تخصص ترکیبی خود برای بالا بردن سطح امتیاز استفاده کنیم. مشتریان ما.»
الکس کریس، رئیس و مدیرعامل PayPal، درباره گسترش این سرویس ابراز هیجان کرد: «پایه مشتری و روابط آدین با شرکتها، آنها را به اولین شریک پردازش پرداخت Fastlane تبدیل میکند. این همکاری استراتژیک با هدف ما برای در دسترس قرار دادن PayPal در هر جایی که مشتریان در سراسر جهان خرید می کنند، همسو است.
این خبر همچنین نقطه عطفی برای Fastlane است - این یک محصول نسبتاً جدید برای این شرکت است که در ژانویه 2024 عرضه شد، قبل از اینکه در اوایل این ماه در دسترس همه مشاغلی باشد که از پرداخت های کامل PayPal یا پلتفرم های Braintree استفاده می کنند.
ارسال نظر