متن خبر

سریال The Night Agent فصل 2: ​​تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران تایید شده، طرح داستان و موارد دیگر

سریال The Night Agent فصل 2: ​​تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران تایید شده، طرح داستان و موارد دیگر

شناسهٔ خبر: 702740 -




گابریل باسو در نقش پیتر ساترلند، مامور اف‌بی‌آی، در فصل دوم The Night Agent بازی می‌کند
فصل 2 مامور شب در راه است. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)
عامل شب فصل 2: ​​اطلاعات کلیدی

- در ماه فوریه توسط نتفلیکس برای فصل 2 تمدید شد
- تولید به طور رسمی در ژوئن به پایان رسید
- هنوز تریلر یا تاریخ انتشار تایید شده ای وجود ندارد
- بازیگران اصلی آماده بازگشت هستند
- طرح بر روی یک ماموریت جدید تمرکز خواهد کرد
- Showrunner با نتفلیکس قرارداد امضا کرده است

فصل 2 مامور شب در راه است. پس از اولین بازی چشمگیر در نتفلیکس ، این مهیج پر اکشن در حال بازگشت است، اما بعدی برای مامور اف بی آی پیتر ساترلند چیست؟ بینندگان با نفس بند آمده در فصل 1 او را در یک ماموریت مرگبار تماشا کردند که باعث شد ساترلند موفق به کشف توطئه ای پنهان در اعماق کاخ سفید شود که او را به ارتفاعات جدید و موقعیتی جدید سوق داد.

با این حال، بازگشت بهترین نمایش نتفلیکس جای تعجب ندارد. طبق گزارش ما در ماه مارس، The Night Agent به برنامه تلویزیونی جدید نتفلیکس تبدیل شده است عزیزم که از تعداد تماشاگران بسیار چشمگیر برخوردار است. در طول هفته اول فصل 1 در نتفلیکس، 168.7 میلیون ساعت تماشا را به خود اختصاص داد و به صدر نمودارهای متعدد در یکی از بهترین پلتفرم‌های استریم رسید. در اینجا همه چیزهایی است که ما درباره فصل 2 مامور شب از تاریخ انتشار، تا بازیگران تایید شده، طرح داستان و غیره می دانیم.

تاریخ انتشار فصل 2 مامور شب

فصل 2 مامور شب به طور رسمی به نتفلیکس می رسد، اما چه زمانی؟ پس از موفقیت اولین نمایش، نتفلیکس اعلام کرد که در ماه فوریه برای ده قسمت دیگر تمدید شده است . پس از چنین اخبار مثبتی، تولید به سرعت آغاز شد و بازیگران و گروه اعلام کردند که در ماه ژوئن به پایان می رسند، طبق یک پست رسمی در X/Twitter از نتفلیکس.

فصل دوم سریال مامور شب رسما به پایان رسید! pic.twitter.com/iaxqZG8CaS 17 ژوئن 2024

نویسنده The Night Agent Matthew Quirk همچنین فاش کرد که او در اواخر ژوئن به 'Night Agents HQ' دعوت شده بود تا نگاهی اولیه به فصل دوم داشته باشد.

متیو با انتشار این خبر در کنار عکسی از او در کنار مجری برنامه، شاون رایان، و دی بی وودساید (اریک مانکز) در اینستاگرام ایستاده بود، متیو سریعاً فصل 2 را تحسین کرد و گفت: "... کاملاً پاره می شود."

ماموریت پذیرفته شد: مامور شب فصل 2. در 2024 💥 pic.twitter.com/2ukNSbcuHl 29 مارس 2023

با پایان یافتن تولید، مراحل پس از تولید تا پایان فصل دوم The Night Agent به نتفلیکس ادامه دارد. پس ، وقتی نوبت به تاریخ انتشار رسمی می‌رسد، نتفلیکس در X تأیید کرد که قسمت‌های جدید در سال 2024 عرضه می‌شوند. از آنجایی که به اواخر سال می‌رویم، آن را اواخر سال 2024 می‌نامیم.

تریلر فصل دوم The Night Agent

در حال حاضر، متیو کویرک یکی از گروه‌های کوچکی است که با نگاهی پنهانی به فصل دوم سریال The Night Agent برخورد کرده‌اند و هنوز تریلر منتشر نشده است. به محض این که شد، اینجا را به روز می کنیم.

بازیگران فصل دوم The Night Agent

پیتر و رز مامور شب با دوربین دوچشمی در جنگل خم می شوند

پیتر و رز در فصل دوم The Night Agent بازخواهند گشت. (اعتبار تصویر: Dan Power/Netflix)

وقتی نوبت به بازیگران بازگشته فصل دوم The Night Agent می‌رسد، گابریل باسو و لوسیان بوکانان به ترتیب در نقش‌های پیتر ساترلند و رز لارکین بازی خواهند کرد. به غیر از این، هیچ خبری از نتفلیکس در مورد اینکه چه کسی دیگر بازخواهد گشت، وجود ندارد، اگرچه شمارش مرگ و میر در فصل 1 به ما می گوید که چه کسی نخواهد بود.

ما حدس می زنیم که رئیس ستاد دایان فار و گوردون ویک می توانند برگردند، اما در بخش داستان زیر به آن خواهیم پرداخت. ما همچنین ممکن است معاون سابق، اشلی ردفیلد، دخترش، مدی، و همچنین چلسی آرینگتون را در فصل 2 ببینیم که فصل 1 ما را ترک کرد.

با این حال، در مورد اعضای جدید بازیگران صحبت در مورد آن زیاد است، و فهرست زیر برای فصل 2 مامور شب فراوان است، همانطور که توسط نتفلیکس تأیید شده است:

بریتنی اسنو در نقش آلیس

تدی سیرز در نقش وارن

آماندا وارن در نقش کاترین

آرین مندی در نقش نور

لویی هرتوم در نقش جیکوب مونرو

نوید نگهبان در نقش عباس

برتو کولون در نقش سلیمان

مایکل مالارکی در نقش مارکوس

راب هیپس در نقش توماس

کیون الکساندر در نقش جواد

بریتنی اسنو به عنوان آلیس، شریک و مربی پیتر برای اولین ماموریت اکشن شبانه او می پیوندد. تدی سیرز در نقش وارن، یک افسر اطلاعاتی سطح بالا که موضوع تحقیقات اکشن شب می شود. نویگ نگهبان در نقش عباس، سفیر «متخصص و سنجیده» ایران در سازمان ملل؛ و راب هیپس در نقش توماس، "یک مرد تحصیلکرده بریتانیایی، ثروتمند، با حق اما رانده" که پس از محکومیت پدر دیکتاتورش به جنایات جنگی، ناامید است تا خانواده اش را به قدرت بازگرداند.

آماندا وارن به عنوان کاترین، کهنه کار برنامه Night Action که ماموران شب را آموزش می دهد و بر آنها نظارت می کند، می پیوندد. همانطور که توسط نتفلیکس توصیف شده است، او "مدافع سرسخت عوامل خود است، اما وقتی پیتر با مسائل خیانت ناشی از تجربیاتش در فصل 1 دست و پنجه نرم می کند، به سختی می تواند اعتماد پیتر را به دست آورد."

جیکوب، یک تاجر بین المللی با ارتباطات قدرتمند جهانی. سولومون، یک تفنگدار سابق برای یک تجارت قدرتمند به دست راست / تعمیرکار تبدیل شد. مارکوس، یک رهبر نظامی آموزش دیده وفادار به عموی دیکتاتور خود که اخیراً در لاهه به جرم جنایات جنگی محکوم شد.

نور یک دستیار سطح پایین در مأموریت ایران در سازمان ملل در نیویورک است که می‌خواهد از دسترسی خود به اطلاعات فوق محرمانه برای زندگی بهتر برای خود و خانواده‌اش استفاده کند. و همچنین جواد، رئیس امنیت مأموریت ایران که نور در آن حضور دارد.

با پیوستن همه این شخصیت‌های جدید به سریال The Night Agent فصل 2، می‌توانیم حدس بزنیم که داستان به کجا می‌رسد.

طرح فصل دوم مامور شب

پیتر و رز در مامور شب در آغوش می گیرند

چیزهای بیشتری برای تحلیل رابطه پیتر و رز در فصل دوم The Night Agent وجود دارد. (اعتبار تصویر: Netflix)

اسپویلرهای فصل 1 مامور شب . پیتر واقعاً در فصل 1 نامی برای خود دست و پا کرد، و اولین مأموریت خود را به عنوان یک مامور رسمی شبانه به فصل 2 تثبیت کرد. خب، به طور غیررسمی، از آنجایی که برنامه Night Action «خارج از کتاب» است. پس از اینکه او یک توطئه بزرگ را در دفتر بیضی فاش کرد و در نهایت جان رئیس جمهور میشل تراورز را نجات داد، جای تعجب نیست که تلاش های او پاداش داده می شود.

برخلاف فصل 1، هیچ کتابی از نویسنده متیو کویرک وجود ندارد که دنبال شود. پس ، چه جهتی را طی خواهد کرد؟ بینندگان عاشقانه بین رز لارکین و پیتر را در طول فصل اول تماشا کردند، و اکنون با یک چالش جدید روبرو هستند زیرا پیتر کار خطرناک جدیدی را آغاز می کند. مطمئناً چیزهای بیشتری برای تحلیل وجود دارد که چگونه آنها با حرکت رو به جلو کنار می آیند.

شورانر Shawn Ryan به Tudum تایید کرد: «این یکی از سؤالات بزرگی است که ما دوست داریم در فصل 2 به آن پاسخ دهیم. به کالیفرنیا می رود تا دوباره رویاهای خود را در دره سیلیکون دنبال کند، ما مطمئناً ایده های اولیه ای داریم.

دایان فار در سریال The Night Agent پشت میز می نشیند

آیا دایان فار می تواند پس از فرار در پایان فصل اول The Night Agent بازگردد؟ (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

ما همچنین می دانیم که در حالی که پیتر با موفقیت این توطئه را کشف کرد، نتوانست از فرار چند نفر از شرورهای فصل 1 جلوگیری کند. هم دایان فار، رئیس دفتر ریاست‌جمهوری، از زخمی شدن گلوله در قسمت پایانی جان سالم به در برد، و هم گوردون ویک، در حالی که گرد و غبار فرو می‌نشست، توانست فرار کند.

رایان گفت : «ما از این ایده خوشمان آمد که اینجا چندان تمیز نیست. اینکه یک نفر وجود دارد که به خاطر منابع و همه چیزش، می تواند از بین برود. شاید دوباره به نوعی با او برخورد کنیم.» او مطمئناً یک انتقام از پیتر و یک برگه بانکی خواهد داشت که به او اجازه می دهد تا اقدامات خائنانه انجام دهد.

و وقتی نوبت به آینده فار می‌رسد، گابریل باسو به تودوم گفت: «با توجه به اعتقاد او به روند قانونی، او از زنده بودنش ناراحت نخواهد شد.» وی گفت : «اما اگر فار از عدالت فرار کند، کمی بیشتر مراقب تراورز خواهد بود. خائن بودن و عدم رعایت عدالت برای پیتر خوب نیست.»

پیتر ساترلند در فصل 1 مامور شب در کمد پنهان می شود

بعد از اینکه پیتر ساترلند اولین ماموریت Night Action خود را آغاز می کند، چه اتفاقی می افتد؟ (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

از بازیگران جدیدی که به فصل 2 مامور شب می‌پیوندند، ما همچنین نکاتی در مورد آنچه که اولین ماموریت اکشن شبانه می‌تواند با یک تاجر قدرتمند جدید و تفنگداران دریایی تبدیل شده به تعمیرکار او، یک دیکتاتور محکوم به جنایات جنگی با یک پسر و برادرزاده هر دو برای انتقام، یک ماموریت ایرانی، و یک شریک جدید مامور شبانه برای پیتر.

شاون رایان همچنین به Deadline بيان کرد که وقتی صحبت از The Night Agent به میان می‌آید، هر فصل داستان خاص خود را برای گفتن دارد، «... شروع اولیه برای این سریال که ما به نتفلیکس فروختیم این بود که هر فصل، بیشتر داستان خودش را او میگوید . خود محصور، شروع، داستان میانی و پایانی، و هر فصل آینده شامل تعداد کمی از شخصیت‌هایی است که در فصل قبل دیدیم اما نه بیشتر.»

طرح رسمی برای فصل 2 The Night Agent کاملاً مشخص است، اما به محض اینکه بیشتر بدانیم، مطمئناً در اینجا به‌روزرسانی می‌کنیم.

کجا می توان The Night Agent را تماشا کرد

پیتر ساترلند در «مامور شب» اسلحه <a href= را نشانه می‌گیرد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AhJnAjLCMxigQJXzXPgfdK.jpg">

فصل اول سریال The Night Agent را می‌توان در نتفلیکس پخش کرد. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

هر ده قسمت از فصل 1 مامور شب را می توان در نتفلیکس پخش کرد. در حالی که منتظر فصل 2 هستید، هفت برنامه جاسوسی دیگر مانند The Night Agent و همچنین بهترین برنامه های نتفلیکس را به فهرست تماشای خود اضافه کنید.

آیا The Night Agent فصل سوم خواهد داشت؟

اریک مامور شب و چلسی یک سند <a href= را تحلیل می کنند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/E2baFWvNs4CM3f3S6FUyFU.jpg">

در The Night Agent چیزهای بیشتری برای کاوش وجود دارد. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اگر نتفلیکس سریال The Night Agent را با توجه به تمدید سریع قبلی و موفقیت مداوم آن در پلتفرم استریم، برای فصل سوم تمدید نکند، تعجب خواهیم کرد. مطمئناً نشانه‌های مثبتی وجود دارد که نشان می‌دهد نمایش برای بیشتر باز خواهد گشت. در ماه ژوئن، ددلاین فاش کرد که شاون رایان، مجری برنامه، قراردادی کلی چهار ساله با نتفلیکس امضا کرده است که از اکتبر آغاز می شود، زمانی که قرارداد فعلی او با سونی منقضی می شود.

از آنجایی که تولید فصل 2 از قبل به پایان رسیده است، فرصت زیادی برای انجام کارهای بیشتر بر روی The Night Agent باقی می ماند. و در ادامه این گزارش آمده است: «با انجام قرارداد رایان، شنیده‌ام که نتفلیکس در حال افتتاح اتاق نویسندگان فصل 3 برای The Night Agent است. » اگرچه در حال حاضر فقط شایعه شده است، اما همه اینها نشانه خوبی در بازگشت پیتر است.

با انجام چنین معامله چشمگیری، همچنین اشاره ای به گسترش The Night Agent به یک فرنچایز با Deadline دارد که بیشتر درباره شایعات پیرامون اسپین آف های احتمالی این اکشن هیجان انگیز بحث می کند.


برای پوشش بیشتر Netflix، بررسی ما از Netflix را تحلیل کنید، و همچنین به بهترین فیلم‌های Netflix و بهترین برنامه‌های تلویزیونی Netflix ما بپردازید تا تقویم پخش جریانی خود را برای موارد قابل پیش‌بینی پر کنید.

گریس یک نویسنده مستقل برای TechRadar است که در گذشته در سایت هایی مانند GamesRadar، Metro و The Loadout کار کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است