متن خبر

ICYMI: 7 خبر بزرگ فناوری هفته از Pixel 9 گوگل به نگرانی های OpenAI GPT 4-o نشان می دهد

ICYMI: 7 خبر بزرگ فناوری هفته از Pixel 9 گوگل به نگرانی های OpenAI GPT 4-o نشان می دهد

شناسهٔ خبر: 701557 -




3 Google Pixel 9 کنار هم دراز کشیده اند، لوگوی Gemini و یک Google Pixel Watch در پس زمینه زرد هر یک یک سوم تصویر <a href= را می گیرند." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/quBcMFc9LXJXHHYxsZctck.png">
(اعتبار تصویر: آینده / گوگل)

این هفته گوگل با رویداد Made by Google خود ما را شگفت زده کرد، که ما را با چهار تلفن پیکسل از جمله Google Pixel 9 Pro Fold ، یک ساعت هوشمند جدید، هدفون های جدید و (البته) بسیاری از به روز رسانی های هوش مصنوعی Gemini برای فرو بردن دندان هایمان معرفی کرد.

ما همچنین در معرض نشت هدست‌های واقعیت مجازی متا و پیکو قرار گرفتیم و آیفون ایر اپل به عنوان جایگزینی باریک برای گوشی‌های هوشمند معمولش شایعه شده بود.

برای سرعت بخشیدن به همه این‌ها، برای جمع‌بندی بزرگ‌ترین اخبار فناوری هفته به پایین بروید، و آخر هفته آینده شما را برای یک جمع‌بندی سریع دیگر خواهیم دید.

7. ساخته شده توسط گوگل: Gemini AI ارتقا یافته است

(اعتبار تصویر: گوگل)

این هفته گوگل با Gemini Live در رویداد Made for Google خود دنیا را شگفت زده کرد، جایی که گوشی های جدید پیکسل 9 را معرفی کرد. نسخه جدید دستیار دیجیتالی مجهز به هوش مصنوعی اکنون می‌تواند با شما در مورد موضوعات پیچیده صحبت کند، می‌داند در تقویم شما چه چیزی وجود دارد و می‌تواند به شما بگوید جین یک هفته پیش در یک ایمیل از شما چه خواسته است. همچنین دارای ده صدای مختلف است که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید، پس می توانید رابطه شخصی بسیار بیشتری با تلفن خود داشته باشید.

از دیگر آپشن های جدید هوش مصنوعی می‌توان به دستکاری عکس‌های خود در Pixel Studio اشاره کرد، پس می‌توانید چیزهایی را اضافه کنید که در ابتدا وجود نداشتند، مانند خورشید، درخت یا حتی یک سفینه فضایی. انگار این کافی نیست، Gemini همچنین می‌تواند تمام تحقیقات شما را در حال حاضر انجام دهد و یک Google Doc با منابع، منابع و پیوندها تولید کند. مشق شب هرگز مثل قبل نخواهد شد!

6. ساخت گوگل: چهار گوشی جدید پیکسل 9 رونمایی شد

گوگل پیکسل 9 جلو و عقب

(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

گوگل با جدیدترین سری گوشی های پیکسل 9 خود تحول بزرگی در طراحی ایجاد کرد. آرایه‌های دوربین هنوز پررنگ هستند، اما به جای نوارها، جزیره‌ها را دریافت می‌کنیم، و به جای پشتی خمیده، نگاهی به پیکسل 9 ، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL می‌اندازیم که شباهت‌های بیشتری با زیبایی‌شناسی طراحی آیفون اپل دارد. نسبت به قبل

گوگل قدرت را در سراسر خط ارتقا داد و از Tensor G3 به G4 منتقل شد و رم بسیار بیشتری اضافه کرد. گوشی تاشو کاملاً بازطراحی شده Pixel 9 Pro Fold به همه آنها ملحق شده است. فوق العاده نازک است و دارای یک صفحه نمایش بزرگ 8 اینچی انعطاف پذیر در داخل است.

البته، داستان بزرگ همه این تلفن ها ممکن است نحوه استفاده آنها از تمام ویژگی های جدید هوش مصنوعی Gemini مانند Add Me برای عکس ها و Gemini Live باشد. ما با همه این تلفن‌ها (و این آپشن های جالب هوش مصنوعی) وقت گذراندیم و تحت تأثیر قرار گرفتیم، اما تا زمانی که همه آن‌ها را تحلیل نکنیم، مطمئناً نمی‌دانیم که آیا آن‌ها باید خریداری شوند یا باید ارتقا پیدا کنند.

5. ساخته شده توسط گوگل: پیکسل واچ 3 ساعت های هوشمند Fitbit را نابود کرد

Google Pixel Watch 3، 41 و 45 میلی‌متری

(اعتبار تصویر: آینده/لنس اولانوف)

برای ابزارهای پوشیدنی، پیکسل واچ 3 جدید که در رویداد Made By Google معرفی شد، بزرگتر و بهتر از همیشه است. یک مدل جدید 45 میلی‌متری در کنار مدل 41 میلی‌متری موجود قرار می‌گیرد، با صفحه نمایش 40 درصد بزرگ‌تر که می‌تواند تا 2000 نیت روشنایی داشته باشد. هر دو ساعت دارای معیارهای پیشرفته دویدن، Wear OS 5، پیچیدگی‌های ظاهری کاملاً جدید ساعت، و امتیاز آمادگی Fitbit Premium هستند که اکنون از قید و بندهای دیوار پرداختی آن آزاد است.

متأسفانه، این همه خبر خوبی برای Fitbit نیست: محدوده ساعت های هوشمند آن، Versa و Sense، حذف شده اند. Fitbits به ردیاب‌های باریک و با اندازه‌ای مانند Luxe و Inspire بازگشته است، در حالی که Google Pixel Watch تنها سری ساعت هوشمند فروخته شده توسط Google در آینده خواهد بود. RIP.

4. ساخته شده توسط گوگل: Pixel Buds Pro 2 در حال نوسان ظاهر شد

Google Pixel Buds Pro 2 <a href= به رنگ صورتی، روی میز" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tGUPDde95Jpyvd8FGx6Xg5.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

در کنار گوشی‌های جدید پیکسل – از جمله لقمه‌ای که Pixel 9 Pro Fold است – گوگل یک جفت هدفون جدید نیز قرار داد و ما این شانس را داشتیم که به صورت دستی کار کنیم. Google Pixel Buds Pro 2 جدید قصد دارد با دیگر هدفون‌های رده بالا با حذف نویز فعال، عمر باتری طولانی و قیمتی معادل 229.99 دلار / 219 پوند / حدود 379 دلار استرالیا همراه شود.

با این حال، بزرگ‌ترین شانس ممکن است پخش پیش‌فرض طبیعی‌تر یا توانایی شنیدن Gemini در گوش‌های شما هنگام اتصال به تلفن مناسب نباشد. این واقعیت این است که گوگل به طور چشمگیری اندازه را نسبت به نسل اول کاهش داد تا هدفون‌ای راحت‌تر، کمتر از گوش‌های شما بیرون بیاید و عملکرد بهتری در ارائه یک مهر و موم غیرفعال داشته باشد. اوه، و آنها در دو رنگ واقعا سرگرم کننده هستند: گل صد تومانی یا زمستانی.

ما مشتاقیم که زمان بیشتری را با آنها بگذرانیم و با هنرمندانی مانند بروس اسپرینگستین و اولیویا رودریگو سر و کار داشته باشیم، اما در حال حاضر، سر بزنید و اولین برداشت های ما را به طور کامل بخوانید.

هدست Pico 4

(اعتبار تصویر: ByteDance)

این هفته برای افشای هدست های واقعیت مجازی یک هفته بزرگ بود. ما نگاهی به "طراحی نهایی" متا کوئست 3S داشتیم که کاملاً تأیید شده است - جایگزین ارزان‌تری برای Quest 3 که نوعی Quest 2.5 است که خود متا دو بار وجود آن را فاش کرده است - که از ما حجیم‌تر به نظر می‌رسد. می خواهید اما می تواند با یک دکمه اکشن کاملاً جدید همراه باشد که یا قابل برنامه ریزی است یا به عنوان راهی برای تعویض سریع بین VR و MR عمل می کند. احتمالاً در 25 و 26 سپتامبر در متا کانکت اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

سپس Pico 4S وجود داشت، با نشت‌هایی که نشان می‌داد در عوض یک مدل رده بالا است – با افشاگری‌هایی که در برخی مناطق آن را Pico 4 Ultra می‌نامند. اگر واقعی باشد، پاسخ پیکو به Meta Quest 3 خواهد بود که هیجان انگیز خواهد بود. Pico 4 یک رقیب خوب متا کوئست 2 بود که فقط توسط نرم افزار ناامید شد. اگر Pico 4S (با فرض واقعی بودن) بتواند نقاطی را در این زمینه به عقب برگرداند، می تواند اولین جایگزین واقعی Quest 3 باشد (با نادیده گرفتن سایر هدست های متا) – به خصوص از آنجایی که رم بیشتری دارد و آن را قدرتمندتر می کند. ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم موضوع واقعی در زمان اعلام رسمی چگونه شکل می‌گیرد.

2. OpenAI GPT 4-o را به روز کرد، اما در مورد هوش مصنوعی خود نگرانی هایی دارد

لوگوی OpenAI

(اعتبار تصویر: OpenAI)

این هفته، OpenAI فاش کرد که در حال مشاهده احساسات کاربران برای ربات ChatGPT خود است. آن‌ها از زبانی استفاده می‌کنند که شما معمولاً فقط با دوستان یا عزیزانتان استفاده می‌کنید تا یک ابزار. همچنین نگران است که تعامل انسان با انسان تحت تأثیر توانایی کاربران در قطع هوش مصنوعی قرار گیرد - چیزی که در مکالمات عادی بی‌ادب است.

علاوه بر این، یک به‌روزرسانی جدید برای GPT 4-o منتشر شد. با این حال، از آنجایی که OpenAI ویژگی جدیدی ندارد که بتوان به آن اشاره کرد، نمی‌داند چگونه توضیح دهد که چگونه این ارتقا ChatGPT را بهتر می‌کند – که می‌تواند مشکلی باشد که سایر سازندگان هوش مصنوعی نیز در آینده با آن مواجه خواهند شد. چگونه به طور موثر میزان سودمندی هوش مصنوعی را تعیین می کنید؟

اگر این مشکلات به زودی حل نشود، ممکن است خبر بدی برای سازندگان هوش مصنوعی باشد. بدبینان به این عوارض جانبی منفی ناخواسته و ماهیت جعبه سیاه هوش مصنوعی به عنوان دلایلی اشاره می کنند که نیاز به نظارت بیشتر دارد. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا هیچ نهاد دولتی اقدامی انجام می‌دهد یا اینکه توسعه هوش مصنوعی کمی بیشتر در غرب وحشی باقی خواهد ماند.

1. شایعات جدید آیفون ایر ما را در بلاتکلیفی قرار داده است

رندر یک مدل شایعه شده آیفون ایر.

(اعتبار تصویر: فن صفحه اول)

بسیاری از مردم در ماه آینده به ارتقای آیفون 16 فکر می کنند. اما برخی شایعات جدید در این هفته ممکن است این برنامه ها را از مسیر خود خارج کرده باشند - یا حداقل آنها را به هوا پرتاب کرده باشند.

به گفته مفسران معتبر اپل، این شرکت در نظر دارد سال آینده یک مدل جدید آیفون ایر را در کنار آیفون 17 عرضه کند. خط تلفن های اپل

ما شما را نمی دانیم، اما این بهانه خوبی به نظر می رسد برای اینکه امسال روی یک گوشی جدید بیش از 799 دلار / 799 پوند / 1499 دلار استرالیا نریزید…

نویسنده ارشد، اخبار

Hamish یکی از نویسندگان ارشد TechRadar است و نام او را می‌بینید که تقریباً در هر موضوعی در سایت، از معاملات خانه‌های هوشمند گرفته تا بررسی‌های سخنران، اخبار کارت‌های گرافیک و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، در مقالات ظاهر می‌شود. او از گستره وسیع دانش خود برای کمک به توضیح جدیدترین ابزارها و اینکه آیا آنها یک امر ضروری برای خرید هستند یا یک مد ناشی از هیاهو استفاده می کند. اگرچه تخصص او نوشتن در مورد همه چیز در دنیای واقعیت مجازی و واقعیت گفت ه است.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است