متن خبر

می‌توانید The Rings of Power را قبل از پخش فصل دوم در Prime Video به صورت رایگان در Samsung TV Plus پخش کنید.

می‌توانید The Rings of Power را قبل از پخش فصل دوم در Prime Video به صورت رایگان در Samsung TV Plus پخش کنید.

شناسهٔ خبر: 698433 -




هنوز گالادریل <a href= از حلقه های قدرت" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cgkjhTsjCjDPrvsGTY2kPY.jpg">
(اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت یکی از دیدنی‌ترین نمایش‌های پرایم ویدیو است – و اکنون می‌توانید تمام فصل را به صورت رایگان بدون نیاز به اشتراک در هیچ چیزی ببینید. از هم‌اکنون تا 28 آگوست، دارندگان تلویزیون سامسونگ و سامسونگ گلکسی در ایالات متحده، کانادا، برزیل، بریتانیا و آلمان می‌توانند کل فصل را بر اساس تقاضا از Samsung TV Plus پخش کنند. این بیش از 300 میلیون بیننده احتمالی است.

این مهم است نه تنها به این دلیل که یکی از بهترین نمایش‌های Prime Video است، بلکه به این دلیل که برای اولین بار است که کل فصل بدون اشتراک در دسترس است. تنها کاری که باید در عوض انجام دهید تماشای چند تبلیغ است، زیرا Samsung TV Plus یک کانال FAST (تلویزیون با پشتیبانی رایگان از تبلیغات) است.

همانطور که در نقد حلقه‌های قدرت گفتیم، این «فانتزی حماسی در بهترین حالت جادویی‌اش است؛ مجموعه‌ای که به طور همزمان آثار افسانه‌ای جی آر آر تالکین را گرامی می‌دارد و یک داستان اصلی گیرا را در دنیایی تخیلی غرق در تاریخ خیره‌کننده‌ای روایت می‌کند». این یک جشن بصری و شنیداری است که پیوندهای نزدیک‌تری با کتاب‌های ارباب حلقه‌ها ایجاد می‌کند ، و در حالی که گاهی اوقات سرعت کمی کم می‌شود، نمی‌توانید با تماشای نمایش روی صفحه بحث کنید. این جواهری در تاج پرایم ویدیو است، پس تماشای رایگان آن بسیار مقرون به صرفه است.

چه زمانی فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power به Prime Video می آید؟

هنگامی که کل فصل 1 را در Samsung TV Plus تماشا کردید، برای دیدن فصل دوم نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید - یا حداقل، اگر اشتراک Prime Video داشته باشید، منتظر نخواهید بود. این به این دلیل است که فصل دوم The Rings of Power در تاریخ 29 آگوست در Prime Video شروع به پخش می‌کند، یعنی فردای آن روز پخش فصل 1 در Samsung TV Plus به پایان می‌رسد.

نیازی نیست در فصل دوم عجله کنید، حتی اگر بعد از تماشای تریلر فصل دوم The Rings of Power احساس خارش کنید. Prime Video سه قسمت اول را در پایان آگوست منتشر خواهد کرد، اما پس از آن با پخش اپیزودهای جدید به صورت هفتگی تا پایان پایانی که برای پخش از 3 اکتبر در دسترس خواهد بود، سرعت بیشتری را طی خواهد کرد.

در ایالات متحده و کانادا، می توانید این برنامه را در کانال 1003 حلقه های قدرت و در ایالات متحده، در کانال Movie Hub 1200، کانال Movie Hub West کانال 1201، کانال Movie Hub Action 1204، کانال All Action 1204 و در صورت تقاضا بینندگان آلمانی می توانند به کانال Entertainment Mix 4001 متصل شوند یا به صورت درخواستی تماشا کنند، و کاربران بریتانیایی و برزیلی می توانند در صورت درخواست تماشا کنند.

در مورد آنچه در فصل دوم وجود دارد، تا زمانی که فصل 1 را تماشا نکرده‌اید، روی پیوند فصل 2 ما کلیک نکنید: ما نمی‌خواهیم هیچ یک از شگفتی‌ها و تماشایی‌هایی را که قرار است از آنها لذت ببرید - و وجود خواهد داشت بیشتر از جایی که آمازون از آن سرچشمه گرفت، به جز تایید فصل سوم در راه است . اما اگر قبلاً فصل 1 را دیده‌اید، تحلیل کنید که سازنده در مورد قسمت بعدی سریال پرمخاطب Prime Video چه گفته است یا درباره اینکه کدام شخصیت مورد علاقه طرفداران قرار است در فصل 2 باشد، بیشتر بخوانید.

اگر تعجب می‌کنید که چرا این دو شرکت غول‌پیکر با هم متحد شده‌اند، این یک برد-برد است: سامسونگ می‌تواند آگاهی خود را نسبت به Samsung TV Plus افزایش دهد و Prime Video افراد بیشتری را به موقع برای فصل دوم به این ماجراجویی حماسی علاقه‌مند می‌کند. و البته ساعت ها تلویزیون فانتزی با بودجه کلان را به صورت رایگان دریافت می کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

فهرست خالی

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوئیتی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است