متن خبر

گوشی های میان رده گلکسی به زودی با گسترش Circle به جستجو توسط سامسونگ، قدرت پرچمدارانی را به دست خواهند آورد

گوشی های میان رده گلکسی به زودی با گسترش Circle به جستجو توسط سامسونگ، قدرت پرچمدارانی را به دست خواهند آورد

شناسهٔ خبر: 696043 -




سامسونگ گلکسی A54 5G در جلوی Awesome Lime <a href= به صورت زاویه دار استفاده می کند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CTgJPYjAU2rGL5EjMSnLRd.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

Circle to Search به دلیل روش بصری جستجوی آن به ابزار مورد علاقه طرفداران در بین کاربران اندروید تبدیل شده است. پیدا کردن اینکه از کجا آن عینک آفتابی جالبی را که در اینستاگرام دیدید بخرید به آسانی دور زدن آن با انگشتتان است. آنقدر محبوب است که گوگل در نظر دارد نسخه ای از این ویژگی را به مرورگر کروم خود اضافه کند.

سامسونگ ، با درک مفید بودن آن، تصمیم گرفته است تا Circle to Search را در پنج دستگاه دیگر عرضه کند. سه میان رده این شرکت، گلکسی A34 5G، گلکسی A35 5G و A54 5G ، به‌روزرسانی‌ها را همراه با کل سری Galaxy Tab S9 FE دریافت می‌کنند. خط تولید تبلت از مدل پایه، Tab S9 FE Plus و S9 FE 5G تشکیل شده است. با این به‌روزرسانی، بیش از 30 دستگاه دارید که از Circle to Search پشتیبانی می‌کنند (تقریباً 40 دستگاه اگر سری پیکسل 9 اخیراً معرفی شده را حساب کنید).

دایره برای جستجو در تلفن های سری گلکسی A

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

با نگاهی به اعلامیه رسمی، به نظر می رسد هیچ محدودیتی برای این نسخه از ویژگی وجود ندارد. عملکرد آن در همان سطحی است که Circle to Search در دستگاه های رده بالاتر انجام می دهد. سامسونگ بیان می‌کند که کاربران می‌توانند خط خاصی از متن، شی در تصویر یا ویدیویی را که می‌خواهند جستجو کنند، «دایره بزنند، برجسته کنند یا روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنند تا انتخاب کنند».

این موضوع تعجب آور است زیرا Circle to Search از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند که معمولاً فقط در تلفن های گران قیمت مانند Galaxy S24 دیده می شود. در ابتدا تصور می شد که تنها دستگاه هایی مانند سری گلکسی اس 24 سامسونگ دارای سخت افزار کافی برای پشتیبانی از موج جدید هوش مصنوعی هستند. واضح است که اینطور نیست.

شایان ذکر است که در اوایل آگوست افشا شده بود که ادعا می‌کرد سامسونگ برنامه‌هایی برای گسترش هوش مصنوعی گلکسی به چندین مدل میان‌رده دارد. سه نفری که Circle to Search را به دست می آورند می توانند اولین گروه باشند.

در دسترس بودن

چند نکته وجود دارد که باید در مورد این وصله بدانید که در 22 آگوست عرضه می شود. سامسونگ اعلام می کند که در دسترس بودن آن "ممکن است بسته به مدل دستگاه و بازار متفاوت باشد" ظاهراً به این واقعیت اشاره دارد که ممکن است عرضه جهانی نباشد. عملکرد و کیفیت کلی Circle to Search به «قاب‌بندی [تصویر دایره‌شده»، وضوح، و عوامل دیگر بستگی دارد.

ما با غول فناوری تماس گرفتیم و اطلاعات بیشتری در مورد در دسترس بودن به‌روزرسانی در سراسر مناطق جهانی درخواست کردیم. در صورت شنیدن مجدد این داستان به روز می شود.

اگر به دنبال یک دستگاه تلفن همراه جدید هستید، حتماً فهرست TechRadar از بهترین تلفن های ارزان قیمت 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است