متن خبر

گزارش: OnePlus Buds Pro 3 ممکن است رقبای خود را به لطف سفارشی‌سازی صوتی باکلاس از بین ببرد.

گزارش: OnePlus Buds Pro 3 ممکن است رقبای خود را به لطف سفارشی‌سازی صوتی باکلاس از بین ببرد.

شناسهٔ خبر: 672925 -




OnePlus Buds 3
(اعتبار تصویر: آینده)

اخیراً فهرست آمازون برای OnePlus Buds Pro 3 کشف شده است که اطلاعات کلیدی از جمله تغییرات طراحی، مشخصات و آپشن های خاص را فاش می‌کند. از آن زمان این صفحه حذف شده است، اما سایت خبری فناوری SmartPrix موفق شد چند اسکرین شات را ذخیره کند.

ظاهر هدفون‌ها تقریباً شبیه به OnePlus Buds 3 است، اما ساقه‌های آن‌ها از فلز صیقلی ساخته شده‌اند و پایه آن از روکش مات برخوردار است. با این حال، محفظه شارژ از شکل جعبه ای به چیزی تخم مرغی تر تغییر می کند. ابعاد آن 65 × 52 × 26 میلی متر و وزن آن 61 گرم است که کمی بلندتر و سنگین تر از جعبه Buds 3 است.

OnePlus Buds Pro 3 در اروپا 199 یورو قیمت دارد #OnePlusBudsPro3 pic.twitter.com/DsmVID8WXS 2 آگوست 2024

داخل Buds Pro 3 یک راه‌انداز دوگانه است که از یک توییتر 6 میلی‌متری در کنار یک ووفر 11 میلی‌متری تشکیل شده است که هر کدام با DAC یا مبدل دیجیتال به آنالوگ خود تنظیم شده‌اند. DAC تقریباً در هر دستگاهی که صدا تولید می کند وجود دارد، پس فناوری کمیاب نیست. با نگاهی به توضیحات محصول فاش شده، این راه‌اندازی «Dal DAC» به هدفون‌ها اجازه می‌دهد تا «پایین‌ها و اوج‌های بی‌نظیر را در یک صحنه صوتی گسترده» ارائه دهند.

بهبودهای صوتی

در رابطه با نرم‌افزار، فاش شده ادعا می‌کند که OnePlus Buds Pro 3 «از کدک LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند» و به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا صدای 25 بیتی/192 کیلوهرتز را با نرخ بیت تا 1000 کیلوبیت بر ثانیه تولید کنند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از آهنگ‌های موسیقی مورد علاقه‌شان با صدایی با وضوح بالا لذت ببرند، بدون این‌که خیلی عمیق به این موضوع بپردازند.

ظاهراً OnePlus در حال بهبود چندین ویژگی قبلی است. «کاهش نویز تطبیقی» مدل آینده به وضوح می‌تواند تا 50 دسی‌بل صدا را مسدود کند که کمی بالاتر از سقف 49 دسی بل در OnePlus Buds Pro 2 است. گفته می شود که لغو صدا در مقایسه با جفت قدیمی تر "دو برابر موثرتر" است.

SmartPrix همچنین اشاره می‌کند که هدفون‌ها با Dynaudio EQ ارائه می‌شوند، ویژگی که با همکاری برند بلندگو Dynaudio ساخته شده است که «پروفایل‌های صوتی تنظیم‌شده دقیق» را امکان‌پذیر می‌کند.

ویژگی های قابل توجه

اگر نشت را باور کنید، عمر باتری در Buds Pro 3 بدتر می شود و با یک بار شارژ به 43 ساعت کاهش می یابد. این مقدار هنوز هم مقدار قابل قبولی است، اما از Buds 3 کمتر است. سایر ویژگی های قابل توجه شامل پشتیبانی از بلوتوث 5.4، اتصال چند نقطه ای، به علاوه درجه مقاومت در برابر آب IP55 برای زنده ماندن از پاشش آب و گرد و غبار است.

قیمت هدفون ها در فهرست آمازون نشان داده نشده است. با این حال، مکس Jambor در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد) مدعی است که OnePlus Buds Pro 3 199 یورو (تقریباً 200 دلار / 179 پوند / 330 دلار استرالیا) به فروش می رسد.

تاریخ عرضه ایربادها مشخص نیست، اما زمانی که عرضه شوند، باید حداقل در دو رنگ مختلف در دسترس باشند: سفید Lunar Radiance و مشکی Midnight Opus.

پست Jambor گزینه خاکستری سوم را نشان می دهد، اگرچه رنگ می تواند به سادگی نتیجه شرایط نوری ضعیف عکس باشد که باعث می شود قاب سفید تیره تر به نظر برسد. شایان ذکر است که نشت های قدیمی تر از ماه جولای یک جفت سبز نعنایی را نشان می دهد.

مثل همیشه، این نشت را با یک دانه نمک مصرف کنید. همه چیز می تواند با یک سکه تغییر کند. حتماً خلاصه‌ای از بهترین هدفون‌های 2024 TechRadar را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است