متن خبر

اصلاح‌کنندگان Steam Deck خوشحال می‌شوند: Valve پشتیبانی از حالت صفحه نمایش شخص ثالث را ارائه می‌کند که می‌تواند در آینده مودینگ بیشتری را باز کند.

اصلاح‌کنندگان Steam Deck خوشحال می‌شوند: Valve پشتیبانی از حالت صفحه نمایش شخص ثالث را ارائه می‌کند که می‌تواند در آینده مودینگ بیشتری را باز کند.

شناسهٔ خبر: 662345 -




عرشه بخار
Enligt Steam Deck-designern Lawrence Yang kommer Steam Deck 2 inte att släppas än på ett bra tag. (اعتبار تصویر: آینده)

Steam Deck Valve نه تنها یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی موجود در بازار است که برخی از بهترین بازی‌های Steam Deck برای راه‌اندازی را در خود جای داده است، بلکه به دلیل ساده‌سازی فوق‌العاده‌ای نیز مشهور است. و اکنون، به نظر می رسد که Valve با پشتیبانی رسمی از مودهای شخص ثالث، کار را آسان تر می کند.

با توجه به پست توییتری برد لینچ ، مدیر پروژه XR در EOZVR، "Valve شروع به اضافه کردن پشتیبانی رسمی از مد 1920x1200p 'DeckHD' Steam Deck LCD را مستقیماً به کامپوزیتور Gamescope می کند." این بدان معناست که دارندگان Steam Deck برای اجرای صحیح گزینه نمایش شخص ثالث مجبور نیستند بایوس جایگزین را تهیه کنند.

با این حال، از هم‌اکنون، به نظر می‌رسد این کد به مد DeckHD اشاره دارد، به این معنی که پشتیبانی جهانی هنوز اینجا نیست. اما از آنجایی که حتی پشتیبانی از این سطح از مدهای شخص ثالث گام بزرگی است، این قطعاً می تواند تغییر کند.

این پشتیبانی مود می تواند همه چیز را تغییر دهد

Steam Deck در حال حاضر یک هیولا از یک بازی رایانه شخصی قابل حمل است که هنوز استاندارد طلایی در بازاری در حال گسترش است که دارای رقبای واقعاً عالی مانند Lenovo Legion Go ، Asus ROG Ally X و خط تلفن های دستی Ayaneo است. باز کردن دریچه‌ها با پشتیبانی از حالت DeckHD نشانه‌ای باورنکردنی از آنچه خواهد آمد.

اگر این پشتیبانی برای بخش قابل توجهی از مخاطبانش محبوب شود، می تواند به معنای پشتیبانی بیشتر از اصلاحات سخت افزاری برای سایر مشخصات در آینده باشد. ما همچنین می‌توانیم شاهد پشتیبانی رسمی مود نرم‌افزاری باشیم که یک رویا به حقیقت می‌پیوندد.

Steam Deck به دلیل سیستم‌عامل عالی‌اش به عنوان یک ماشین شبیه‌سازی شگفت‌انگیز شناخته شده است، و اگرچه من به نوعی شک دارم که پشتیبانی رسمی شبیه‌سازی در آینده وجود داشته باشد، پشتیبانی از شخصی‌سازی بهتر خود سیستم‌عامل و همچنین ساده‌تر کردن نصب برنامه‌ها. ، مرورگرها و ابزارهای دیگر. پشتیبانی اخیر گسترش یافته Steam Deck از GeForce Now انویدیا نشان می دهد که این پشتیبانی چقدر سودمند خواهد بود و آن برای یک سرویس است.

جالب است که ببینیم آینده Steam Deck چه خواهد شد، اما با قضاوت از این اخبار، مطمئناً آینده درخشانی خواهد بود. اگر به دلیل بیشتری نیاز دارید، مقایسه Steam Deck در مقابل Lenovo Legion Go را تحلیل کنید، که برخی از بهترین کیفیت‌های هر دو سیستم را برجسته می‌کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است