متن خبر

از هتل Hazbin تا Invincible، این 5 نمایش انیمیشن مورد علاقه طرفداران به زودی به Prime Video و Hulu بازمی گردند.

از هتل Hazbin تا Invincible، این 5 نمایش انیمیشن مورد علاقه طرفداران به زودی به Prime Video و Hulu بازمی گردند.

شناسهٔ خبر: 662064 -




دو شخصیت انیمیشنی <a href= از هتل هازبین به پایین نگاه می کنند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/uzVMDnPCv2EarVYkPNFH3U.jpg">
(اعتبار تصویر: Prime Video)

ما آنقدر به شنیدن در مورد کنسل شدن برنامه‌ها عادت کرده‌ایم که دیدن نمایش‌های عالی که برای فصل‌های جدید تمدید می‌شوند، بسیار لذت‌بخش است، پس اخبار مربوط به Prime Video و Hulu از Comic-Con 2024 پرتویی از آفتاب استریمینگ با پنج بزرگ بود. به ویژه اطلاعیه ها

اولین بار Prime Video است، پخش کننده متعلق به آمازون که قبلاً چندین فصل از Invincible عالی را راه اندازی کرده است - این سریال اوایل امسال در ماه مارس فصل Invincible 2 را به پایان رساند. و حالا بعد از اینکه یک فصل دیگر چراغ سبز شد، چهارمین آن وجود خواهد داشت - نه، جدی. بر خلاف زمانی که در سال 2022 شایعاتی مبنی بر تمدید مخفیانه آن منتشر می شد ، یک اعلامیه رسمی نیز داشتیم که آن را تایید می کرد. ما حتی نمی دانیم چه زمانی فصل 3 شکست ناپذیر هنوز پخش خواهد شد، اما رابرت کرکمن، تهیه کننده اجرایی، در Comic-Con به Variety بيان کرد که فصل بعدی لباس آبی بدنام از کتاب های کامیک را نمایش می دهد.

این همش نیست. پرایم ویدیو نیز فصل دوم فودتوپیا و نه یک بلکه دو فصل جدید از هتل حذبین را تایید کرده است. همانطور که هالیوود ریپورتر توضیح می دهد، در ابتدا برای دو فصل سفارش داده شد، پس Prime Video سفارش خود را در اینجا دو برابر می کند. و سوسیس پارتی: فودتوپیا ، اسپین آف فیلم انیمیشنی 2016 که در اوایل این ماه به عنوان یکی از چندین نمایش جدید روی پلتفرم به نمایش درآمد و به وضوح به اندازه کافی موفق بود تا پرایم فصل دوم را سفارش دهد.

The Legend of Vox Machina - Season 3 First Look | پرایم ویدیو - یوتیوب The Legend of Vox Machina - Season 3 First Look | پرایم ویدیو - یوتیوب
تماشا کنید

Comic-Con همچنین اولین نگاهی به فصل سوم مدت‌ها انتظار The Legend of Vox Machina ، که در بالا جاسازی کردم، آورده است. در 3 اکتبر بازگشته است. فصل اول یک Kickstarter موفق بود و Prime Video سپس آن را برای فصل دوم انتخاب کردند، که در اوایل سال 2023 با استقبال گسترده منتقدان روبرو شد. طبق پرایم ویدیو، در این فصل سوم، «همه چیز در خطر است»: «مسیر نابودی Chroma Conclave مانند آتش‌سوزی گسترش می‌یابد در حالی که Cinder King Vox Machina را شکار می‌کند. و عزیزانشان، طلدوری، و تمام اگزاندریا را نجات دهند.»

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Hulu در اکشن اعلامی انیمیشن نیز شرکت کرد: فصل ششم سریال کمدی بزرگسالان متحرک Solar Opposites را سفارش داده است، و همچنین یک برنامه ویژه هالووین وجود خواهد داشت. پخش فصل پنجم هنوز آغاز نشده است - در 12 آگوست پخش می شود - اما بار دیگر در اطراف Korvo، یک دانشمند بیگانه باهوش است که از زمین متنفر است و می خواهد هر چه زودتر فرار کند. طبق گزارش‌ها، فصل جدید قریب‌الوقوع بر ارزش‌های خانوادگی تمرکز خواهد کرد و کفش‌های بیگانه بزرگی برای پر کردن دارد: فصل چهارم در حال حاضر 100٪ روی Rotten Tomatoes دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوژی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است