متن خبر

گزارش: GoPro Max 2 ممکن است بزرگترین مشکل مدل فعلی را برطرف کند

گزارش: GoPro Max 2 ممکن است بزرگترین مشکل مدل فعلی را برطرف کند

شناسهٔ خبر: 643260 -




تصویری <a href= از پشت دوربین اکشن 360 درجه GoPro Max به همراه صفحه نمایش آن" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci.jpg">
(اعتبار تصویر: TechRadar)

تصویر جدیدی از آنچه که ممکن است Max 2 مورد انتظار GoPro باشد، در فضای مجازی منتشر شده است. افشاکننده صنعت Quadro News یک عکس نسبتاً مرموز از دوربین اکشن با لوگوی شرکت در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد) منتشر کرد.

صادقانه بگویم، چیز زیادی فاش نمی‌کند، و هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات یا آپشن های احتمالی وجود ندارد، اگرچه مقدار زیادی اطلاعات را می‌توان از این تصویر به دست آورد.

چند دلیل وجود دارد که چرا افراد آنلاین معتقدند این GoPro Max 2 است. اول از همه، محفظه لنز دایره ای است. اگر به خط تولید فعلی این شرکت نگاه کنید، همه آنها به جز GoPro Max دارای محفظه مستطیلی هستند. این دورتر است که یک حلقه گرد دارد.

دلیل دوم نمایشگر کوچک زیر لنز است – حداقل به نظر می رسد که یک نمایشگر باشد. در همان مکان صفحه نمایش GoPro Max قرار دارد.

همچنین باید اشاره کنیم که اسپیکر کنار دوربین از بین رفته است و لنز را به سمت وسط حرکت می دهد و فضای بیشتری را اشغال می کند. GoPro Max 2 احتمالاً دارای لنز بزرگتری برای جذب نور بیشتر است. این به نوبه خود، دستگاه را در فیلمبرداری در شرایط کم نور بهتر از نسخه قبلی خود می کند.

طراحی باحال

اما با اختلاف قابل توجه ترین تغییر، دنده های برجسته ای است که دستگاه را بالا و پایین می کند. به گفته NotebookCheck، احتمال زیادی وجود دارد که این باله‌ها «راه‌حل خنک‌کننده ارتقا یافته» این برند باشند. GoPro Max مشکل گرمای بیش از حد دارد که کاملاً مستند شده است

می‌توانید پست‌هایی را در انجمن‌های رسمی از افرادی که از داغ شدن بیش از حد دستگاه خود شکایت دارند، بیابید. یک نفر به نحوه خاموش شدن واحد آنها پس از 30 دقیقه اشاره کرد. ظاهراً حتی اگر دمای بیرون 50 درجه فارنهایت (10 درجه سانتیگراد) سرد باشد، گرمای بیش از حد ممکن است اتفاق بیفتد.

پره‌ها روشی مؤثر برای حفظ دمای خنک‌تر هستند، زیرا سطح وسیع آن‌ها باعث دفع بهتر گرما می‌شود. در واقع، اگر بخواهید کامپیوتر خود را باز کنید و به هیت سینک آن نگاه کنید، می‌بینید که پنل‌های فلزی جداگانه با هم کار می‌کنند تا دستگاه را خنک نگه دارند. اینجا هم همین اصل است.

مانند هر نشت دیگری، این اطلاعات را با مقداری نمک دریافت کنید. همه چیز ممکن است تغییر کند زیرا GoPro ممکن است روش خنک کننده متفاوتی را انتخاب کند. ما می دانیم که دوربین در نهایت راه اندازی خواهد شد زیرا راه اندازی این مدل را در سپتامبر 2023 در X به نمایش گذاشت.

اطلاعات رسمی زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد به جز این واقعیت که این دستگاه تا "حداقل Q4 2024" به تعویق افتاده است . پس ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بیشتر یاد بگیریم. در همین حال، فهرست TechRadar از بهترین دوربین های اکشن 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است