متن خبر

تایپ اسکریپت را با درس های تعاملی بیاموزید

تایپ اسکریپت را با درس های تعاملی بیاموزید

شناسهٔ خبر: 637450 -




TypeScript می تواند زندگی شما را به عنوان یک برنامه نویس آسان تر کند و کد شما را کمتر در معرض خطا قرار دهد.

ما فقط یک دوره آموزشی TypeScript را برای مبتدیان در کانال YouTube freeCodeCamp.org ارسال کردیم. Bob Ziroll از Scrimba این دوره را آموزش می دهد. کد تعاملی در صفحه دوره Scrimba برای هر درس موجود است.

این دوره به شما یک آشنایی عملی با TypeScript می دهد. در پایان، شما درک کاملی از مبانی TypeScript و نحوه استفاده از آن برای ایجاد برنامه های کاربردی جاوا اسکریپت ایمن تر و قابل اعتمادتر خواهید داشت.

TypeScript یک "ابر مجموعه" از جاوا اسکریپت است، به این معنی که تمام کدهای معتبر جاوا اسکریپت در TypeScript نیز معتبر هستند. با این حال، TypeScript تجربه کدنویسی شما را با امکان نوشتن کد با اطمینان بیشتر در مورد پایداری و طول عمر پروژه های خود افزایش می دهد. این کار از طریق تحلیل زمان کامپایل انجام می‌شود، که باگ‌های احتمالی را قبل از اجرای کد شناسایی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا مشکلات را به طور فعال برطرف کنید و از خرابی برنامه‌های خود جلوگیری کنید. این فرآیند توسعه نرم‌تر و قابل اعتمادتر را تضمین می‌کند.

TypeScript با ارائه یک سیستم تایپ قوی و پشتیبانی ابزار مدرن، یک محیط توسعه قوی را نیز فراهم می کند. این باعث می‌شود که کدها، مدیریت پایگاه‌های کد بزرگ و همکاری با توسعه‌دهندگان دیگر آسان‌تر شود. این دوره مقدماتی شما را با دانش و مهارت هایی برای ادغام موثر TypeScript در پروژه های جاوا اسکریپت خود مجهز می کند.

در اینجا سرفصل های تحت پوشش این دوره آمده است:

چرا TypeScript؟

انواع پایه

انواع تحت اللفظی

انواع سفارشی (اشیاء)

آرایه های تایپ شده

خواص اختیاری

اتحادیه ها

باریک کردن تایپ

انواع ابزار

ژنریک ها

دوره کامل را در کانال YouTube freeCodeCamp.org (تماشای 6 ساعته) تماشا کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است