متن خبر

FIA پس از سقوط کارگران به دلیل حمله فیشینگ هک شد

FIA پس از سقوط کارگران به دلیل حمله فیشینگ هک شد

شناسهٔ خبر: 619689 -




آرم فرمول 1 در گوشی های هوشمند
(اعتبار تصویر: Shutterstock / rafapress)

Fédération Internationale de l'Automobile (FIA)، نهاد حاکم بر فرمول 1 و دیگر ورزش‌های برتر موتورسواری در سراسر جهان، فاش کرده است که اخیراً متحمل یک حمله سایبری شده است که منجر به دسترسی عوامل تهدید به چندین حساب ایمیل شده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه، FIA تأیید کرد که حملات فیشینگ اخیر منجر به "دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی موجود در دو حساب ایمیل متعلق به FIA" شده است.

FIA تمام اقدامات را برای اصلاح این مشکلات انجام داد، به ویژه در قطع دسترسی های غیرقانونی در مدت زمان بسیار کوتاه، زمانی که از حوادث آگاه شد و به کمیسیون ملی اطلاعات و آزادی ها (تنظیم کننده حفاظت از داده های فرانسه) اطلاع داد. و Préposé Fédéral à la Protection des Données et à la Transparence (تنظیم کننده حفاظت از داده های سوئیس)».

جزئیات کلیدی وجود ندارد

هیچ جزئیاتی در مورد ماهیت داده های به سرقت رفته یا هویت مهاجمان وجود ندارد. ما نمی دانیم چند نفر تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته اند، هکرها چه نوع اطلاعاتی را به سرقت برده اند و آیا آنها در ازای بایگانی ها درخواست پرداخت کرده اند یا خیر.

ما با سؤالات اضافی و درخواست نظر با FIA تماس گرفته‌ایم و در صورت دریافت پاسخ از سازمان، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

FIA مخفف Fédération Internationale de l'Automobile، هیئت حاکمه برای بسیاری از رویدادهای بزرگ اتومبیلرانی در سراسر جهان، و همچنین مدافع ابتکارات رانندگی و ایمنی جاده است. این شرکت در سال 1904 در پاریس، فرانسه تأسیس شد و بر طیف گسترده ای از فعالیت های موتوراسپورت مانند فرمول یک، مسابقات قهرمانی رالی جهان، قهرمانی استقامت جهانی و فرمول E نظارت می کند.

جدا از فعالیت های ورزشی، FIA برای بهبود ایمنی جاده ها و تحرک پایدار از طریق برنامه ها و کمپین های مختلف تلاش می کند. این سازمان 242 عضو دارد که در 147 کشور در سراسر جهان مستقر هستند.

در پایان بیانیه آمده است: "FIA از هرگونه نگرانی ایجاد شده برای افراد آسیب دیده متاسف است. "

بیشتر از TechRadar Pro

Sead یک روزنامه‌نگار آزاد کارکشته در سارایوو، بوسنی و هرزگوین است. او در مورد IT (ابر، اینترنت اشیا، 5G، VPN) و امنیت سایبری (باج افزار، نقض داده ها، قوانین و مقررات) می نویسد. او در طول بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای خود برای رسانه های متعددی از جمله الجزیره بالکان نوشته است. او همچنین چندین ماژول در زمینه نوشتن محتوا برای Represent Communications برگزار کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است