متن خبر

ممکن است جفت هدفون بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه OnePlus لو رفته باشد

ممکن است جفت هدفون بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه OnePlus لو رفته باشد

شناسهٔ خبر: 607315 -




OnePlus Buds 3
OnePlus Buds 3 (اعتبار تصویر: آینده)

همه نشانه‌ها حاکی از آن است که OnePlus در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک جفت هدفون بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه در آینده نزدیک است، و یک نشت جدید نشان می‌دهد که این جوانه‌ها واقعاً با نام تجاری Nord در راه هستند.

مطابق با 91mobiles ، هدفون هایی به نام OnePlus Nord Buds 3r از طریق فرآیند نظارتی در کانادا راه خود را باز کرده اند - اشاره قوی به این است که آنها به زودی رسمی خواهند شد و نه تنها در کانادا، بلکه در همه جاهایی که هدفون های بی سیم فروخته می شوند.

بایگانی واقعا چیز زیادی در مورد این هدفون ها به ما نمی گوید، به جز اینکه نشان می دهد آنها تقریباً اینجا هستند. ما ظرفیت باتری را دریافت می کنیم: 58 میلی آمپر ساعت در هر جوانه (از 36 میلی آمپر ساعت در Nord Buds 2r) و 440 میلی آمپر ساعت برای قاب (از 480 میلی آمپر ساعت در Nord Buds 2r کاهش یافته است).

در مورد این هدفون‌ها تا جایی که به اطلاعات درز و شایعات مربوط می‌شود، چیز زیادی نشنیده‌ایم، اما رندرهای غیررسمی از OnePlus Nord Buds 3 کمی گران‌تر دیده‌ایم – و Nord Buds 3r احتمالاً همان زیبایی‌شناسی را دارد.

جوانه های خود را انتخاب کنید

OnePlus Nord Buds 2r

OnePlus Nord Buds 2r (اعتبار تصویر: OnePlus)

سری هدفون‌های بی‌سیم OnePlus کمی سخت است که سرتان را به اطراف بپیچید – به ویژه به این دلیل که انواع مختلفی از این هدفون‌ها در نقاط مختلف جهان در دسترس هستند، پس انتخاب در محل زندگی شما متفاوت است.

شما می توانید جفت پرچمدار OnePlus Buds Pro 2 را تقریباً در هر کجا دریافت کنید، و جدیدترین هدفون های این شرکت، OnePlus Buds 3 هستند: آنها در ژانویه 2024 با OnePlus 12 عرضه شدند و ما همچنان منتظر نسخه Pro آن هستیم تا به نظر می رسد.

سپس سری های مقرون به صرفه تر را داریم که در حال حاضر توسط OnePlus Nord Buds 2 و OnePlus Nord Buds 2r هدایت می شود. دومی ارزان‌ترین هستند و برخی از آپشن های شان مانند حذف نویز فعال را از دست می‌دهند – و این‌ها هستند که OnePlus Nord Buds 3r جایگزین خواهد شد.

شما می توانید هم Nord Buds 2 و هم Nord Buds 2r را در بسیاری از نقاط جهان از جمله استرالیا تهیه کنید. در بریتانیا، فقط Nord Buds 2 موجود است. در ایالات متحده، هیچ جفت هدفون Nord موجود نیست.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است