متن خبر

macOS Sequoia یک ویژگی جالب دیگر دارد که باید منتظر آن باشید، این بار راهی برای سفارشی کردن تجربه AirPods Audio شما اضافه می کند.

macOS Sequoia یک ویژگی جالب دیگر دارد که باید منتظر آن باشید، این بار راهی برای سفارشی کردن تجربه AirPods Audio شما اضافه می کند.

شناسهٔ خبر: 603234 -




Air Pods Pro. مک بوک با کیس شارژ بی سیم Airpods pro جدید در زمینه چوبی. ایرپاد.
(اعتبار تصویر: Ivan_Shenets via Shutterstock)

به نظر می رسد هر روز یک ویژگی جدید macOS Sequoia وجود دارد که منتظر آن هستیم، یا نوعی بهبود در سیستم عامل ورودی اپل ، با یک ویژگی جدید که درها را برای دسترسی بهتر در جلوی صدا باز می کند.

MacRumors مشغول بازی با macOS 15 beta بود و این قابلیت جدید را در تنظیمات سیستم کشف کرد. در قسمت Headphone Accommodations (در Accessibility > Audio)، می‌توانید صدای AirPods و برخی از هدفون‌های Beats را تغییر دهید.

تنظیمات موجود در آن به شما امکان می دهد صداهای ملایم تری را تقویت کنید - تا راحت تر شنیده شوند - و فرکانس های خروجی صدا را برای ایجاد موسیقی، تماس های تلفنی و صدای واضح تر تغییر دهید (یا حداقل ایده این است). با توجه به آنچه که می‌توانیم بگوییم، تنظیمات جدیدی که با آن اجرا می‌کنید، هنگام استفاده از AirPods در دستگاه‌هایی به غیر از Mac، اعمال می‌شوند.

این می تواند یک ویژگی واقعا مفید برای کسانی باشد که تا حدی کم شنوا هستند، و این قابلیتی است که برای مدتی در دستگاه های iOS وجود داشته است. پس ، در حالی که بدون شک این یک گام بسیار ستودنی رو به جلو برای دسترسی با macOS است، برخی از افراد در آنجا تعجب می کنند که چرا ارائه این قابلیت به Mac اینقدر طول کشیده است.

با این حال، ما از ورود آن خوشحالیم و در آستانه انتشار macOS Sequoia ، شاهد بسیاری از ویژگی‌ها و ترفندهای جدید و جالب هستیم که به نظر می‌رسد محبوب هستند.

یک مثال اخیر، رفع مشکل آزاردهنده فضای ذخیره‌سازی کاربران مک در هنگام دانلود برنامه‌ها و همچنین تغییرات پیش‌بینی‌شده‌تر مانند آینه‌کاری آیفون و مجموعه‌ای از آپشن های هوش مصنوعی است که توسط Apple Intelligence ارائه می‌شوند .

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد. Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید. Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است