متن خبر

موتورولا گوشی‌های تاشو جدید Razr را معرفی می‌کند – در اینجا انتظار می‌رود

موتورولا گوشی‌های تاشو جدید Razr را معرفی می‌کند – در اینجا انتظار می‌رود

شناسهٔ خبر: 573327 -




Motorola Razr Plus 2023 / Motorola Razr 40 Ultra
(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

موتورولا تایید کرده است که نسل جدیدی از گوشی های هوشمند Razr را در 25 ژوئن در ایالات متحده عرضه می کند، با یک تیزر تریلر اخیراً در حساب X این برند (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد).

چیز زیادی نشان نمی دهد زیرا بیشتر ویدیو در سایه پوشانده شده است، اگرچه ما اجمالی از ظاهر دستگاه ها را می بینیم. عکس‌های نزدیک نشان می‌دهند که گوشی‌ها از چرم گیاهی ساخته شده‌اند، همانطور که می‌توانید بافت مواد را ببینید.

بیشتر تریلر به اشاره به رنگ های بالقوه سریال اختصاص دارد. شما یک نارنجی سوخته، آبی تیره، احتمالا سیاه و صورتی می بینید. باز هم، به دلیل همه سایه ها تشخیص آن سخت است و موتورولا در این زمان لب های خود را محکم نگه می دارد. اگرچه، بازگشت ریزر به رنگ صورتی می تواند یک پیروزی برای نوستالژی باشد.

در ایالات متحده، آنها به احتمال زیاد با نام‌های 2024 Razr و Razr Plus شناخته می‌شوند، طبق قوانین نامگذاری این شرکت. در اروپا از آنها به عنوان Razr 50 و Razr 50 Ultra یاد می شود.

Psst! برخی اخبار ارزشمند در راه است. .. pic.twitter.com/NioPU69hLQ 17 ژوئن 2024

قیمت گذاری

به طور رسمی، ما خیلی چیزها را نمی دانیم. اما به طور غیررسمی، به لطف افشای اطلاعات اخیر، در واقع اطلاعات کمی وجود دارد. سایت خبری YTECHB فهرست محصولات Razr 50 و Razr 50 Ultra را در وب‌سایت‌های اروپایی کشف کرد و برچسب‌های قیمت بالقوه آنها را آشکار کرد.

طبق این مقاله، Razr 50 899 یورو قیمت دارد و 8 گیگابایت حافظه در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. طبق گزارش ها، Razr 50 Ultra با قیمتی بسیار بیشتر با قیمت 1199 یورو به فروش می رسد و دارای 12 گیگابایت حافظه با 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

در ایالات متحده، این حدود 965 دلار برای ریزر 2024 و 1300 دلار برای ریزر پلاس است. بعید به نظر می رسد که مدل ها در زمان عرضه آنقدر قیمت داشته باشند. قیمت‌های لو رفته در اروپا برای Razr 50 duo دقیقاً مشابه سری Razr 40 است که برای اولین بار عرضه شد. پس ، برای مشتریان آمریکایی، ممکن است به دنبال 699.99 دلار برای تلفن پایه و 999.99 دلار برای پلاس باشید.

تغییرات طراحی

این گزارش همچنین تصاویر واضحی از گوشی های هوشمند دارد که به خوبی دو رنگ آن ها را به ما نشان می دهد. Razr موتورولا در رنگ های خاکستری زغالی، نارنجی و شنی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که گوشی نارنجی رنگ موجود در تریلر رسمی احتمالاً مدل پایه بوده است. ریزر پلاس در رنگ سبز متالیک دیده می شود که در اعلامیه رسمی وجود نداشت. با این حال، YTECHB اشاره می کند که در رنگ های آبی و هلویی در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از شکوفایی های طراحی که در تصاویر فاش شده مشاهده خواهید کرد این است که صفحه نمایش خارجی در Razr استاندارد کوچکتر از نمایشگر Razr Plus است. اولی دارای یک قاب برجسته در بالا است، در حالی که دومی بسیار نازک تر است - فقط یک خط سیاه.

یک برگه مختصر مشخصات در پایین گزارش YTECHB فهرست شده است. این ادعا می کند که Razr 2024 دارای صفحه نمایش پوششی 3.63 اینچی است، در حالی که Razr Plus به صورت مورب چهار اینچ است. از دیگر مشخصات سخت افزاری قابل توجه می توان به صفحه نمایش لمسی اصلی 6.9 اینچی در هر دو گوشی هوشمند، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی در مدل پایه Razr و دو دوربین 50 مگاپیکسلی در مدل پلاس اشاره کرد.

مانند هر نشت دیگری، تمام این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا همه چیز ممکن است همیشه تغییر کند. در هر صورت، حدود یک هفته دیگر در رویداد موتورولا مطمئن خواهیم شد.

حتماً فهرست TechRadar از بهترین گوشی های موتورولا برای سال 2024 را تحلیل کنید.

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است