متن خبر

آکادمی توسعه دهندگان اپل آموزش هوش مصنوعی را برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان اضافه می کند

آکادمی توسعه دهندگان اپل آموزش هوش مصنوعی را برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان اضافه می کند

شناسهٔ خبر: 570314 -




اپل به تلاش های هوش مصنوعی خود ادامه می دهد، این بار با ارائه آموزش خود. این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که تمام دانش‌آموزان و مربیان آکادمی توسعه‌دهنده اپل را در مورد اصول هوش مصنوعی آموزش می‌دهد. فارغ التحصیلان آکادمی توسعه دهندگان اپل نیز می توانند در این آموزش شرکت کنند.

از پاییز امسال، دانش‌آموزان نحوه ساخت، آموزش و استقرار مدل‌های یادگیری ماشینی را در دستگاه‌های اپل یاد خواهند گرفت.

دوره‌ها شامل مبانی فناوری‌ها و چارچوب‌های هوش مصنوعی خواهد بود. Core ML و توانایی آن برای ارائه عملکرد سریع در دستگاه های اپل؛ و راهنمایی در مورد نحوه ساخت و آموزش مدل‌های هوش مصنوعی از پایه، اپل او میگوید .

برنامه درسی جدید برای هزاران دانش آموز و فارغ التحصیل در 18 آکادمی توسعه دهنده در برزیل، اندونزی، ایتالیا، عربستان سعودی، کره جنوبی و ایالات متحده ارائه می شود.

اپل او میگوید معرفی فناوری‌ها و API‌های جدید که هفته گذشته در WWDC اعلام شد، به دانش‌آموزان امکان دسترسی به ابزارهای بیشتری برای ساخت اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. Swift Assist، یک ویژگی جدید در Xcode 16، به عنوان همراهی برای تمام وظایف یک توسعه دهنده عمل می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد ایده های جدید را تجربه کنند. علاوه بر این، اپل می گوید سوئیفت 6 قابلیت های جدیدی را برای افزایش وضوح کد و تسهیل برنامه نویسی همزمان معرفی می کند.

سوزان پرسکات، معاون روابط توسعه‌دهندگان جهانی اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «با معرفی برنامه‌های درسی اختصاص‌یافته به هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های جدید، ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم دانش‌آموزان چه چیزی برای به اشتراک گذاشتن با جوامع خود و جهان خواهند ساخت.» .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است