متن خبر

اپل واچ بالاخره قابلیتی را اضافه می کند که من سال ها درخواست کرده بودم

اپل واچ بالاخره قابلیتی را اضافه می کند که من سال ها درخواست کرده بودم

شناسهٔ خبر: 545873 -




دیدن اینکه چه چیزی مردم را در طول سخنرانی های کلیدی هیجان زده می کند، همیشه جذاب است. اقلام معمولی خیمه شب بازی هستند که بزرگ ترین تیترها را تشکیل می دهند. این هفته در WWDC 2024، این جایزه به Apple Intelligence رسید. با این حال، اغلب موارد کوچک‌تری هستند که یک مجری انتخاب می‌کند تا از میان آنها استفاده کند که واقعاً مردم را برانگیخته می‌کنند.

ورود ماشین‌حساب برای آی‌پد بزرگ‌ترین رویداد پیش از هوش مصنوعی را به همراه داشت. حتی قبل از اینکه این شرکت آپشن های حل معادلات چشمگیر خود را به نمایش بگذارد، صرفاً ذکر برنامه باعث عصبانیت جمعیت شد. گاهی اوقات ارضای تاخیری کافی است.

همانطور که اعتراف می کنم شگفت زده هستم، هیجان انگیزترین اخبار غیر هوش مصنوعی در بخش watchOS منتشر شد. این چیزی است که من چندین سال است که از اپل درخواست می کنم، به دلیل مشکلات سلامتی خودم و این واقعیت که تا به حال چهار بار موفق به ابتلا به کووید شده ام.

قابلیت مکث زنگ‌های فعالیت‌تان برای بیشتر یک به‌روزرسانی جزئی از ویژگی‌ها است، اما برای آن دسته از ما که تا حدی ناسالم در مورد چنین چیزهایی وسواس داریم، بهترین به‌روزرسانی اپل واچ در سال‌های اخیر است. اگر به دلیل سرماخوردگی، در یک پرواز بین‌المللی سرحال هستید یا متوجه شدید که ساعت 9 شب مچ خود را به شدت تکان می‌دهید تا حلقه‌های خود را ببندید، می‌توانید پیشرفت را از طریق Watch یا از طریق برنامه متصل آیفون متوقف کنید.

چندین گزینه برای مکث وجود دارد: می‌توانید این کار را برای یک روز، در روز هفته یا ماه‌های کامل در یک زمان انجام دهید. سیستم همچنان معیارهای شما را جمع‌آوری می‌کند، اما اگر نتوانید به عددی که به طور معمول حلقه شما را می‌بندد، برسید، خط خود را از دست نخواهید داد.

WatchOS 11 سفارشی سازی حلقه بیشتری را به ارمغان می آورد و به شما امکان می دهد اهداف خود را در روز تنظیم کنید. اگر برای مثال از یکشنبه به عنوان روز ریکاوری برای تمرینات ماراتن استفاده می کنید، می توانید هدف تمرین را کاهش دهید. پس از ورود، این هدف برای آن روز از هفته خواهد بود تا زمانی که دوباره تغییر کند.

با این حال، بیشتر اوقات، من فقط هیجان زده هستم که مجبور نخواهم شد در 30 دقیقه ورزش کنم، زمانی که ناگزیر برای پنجمین بار به کووید مبتلا می شوم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است