متن خبر

لینا خان، رئیس FTC نحوه نگاه این آژانس به هوش مصنوعی را به اشتراک می گذارد

لینا خان، رئیس FTC نحوه نگاه این آژانس به هوش مصنوعی را به اشتراک می گذارد

شناسهٔ خبر: 545869 -




لینا خان، رئیس FTC، روز سه‌شنبه در مراسم StrictlyVC TechCrunch در واشنگتن دی سی گفت: کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده افزایش فناوری هوش مصنوعی را در همه زمینه‌ها تحلیل خواهد کرد. خان گفت، با این حال، هدف آژانس این نیست که استارت‌آپ‌هایی را که قصد رقابت در این فضا را با افزایش مقررات دارند، از بین ببرد.

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شریان‌های بازرگانی باز است، راه‌های تجارت باز است، و اگر ایده خوبی دارید، اگر می‌توانید آن را تجاری کنید - اگر علاقه‌ای به بازار وجود دارد - که خان به حضار گفت. "سرنوشت شما به قدرت ایده شما در مورد استعدادهای تجاری شما گره خورده است، نه اینکه شما یکی از افراد بزرگی را تهدید کنید که می تواند شما را از بین ببرد."

با این حال، FTC این فناوری یا آسیب های احتمالی آن را نادیده نمی گیرد. خان گفت، در واقع، در حال حاضر شاهد افزایش در پرونده های شکایت مصرف کنندگان در برخی مناطق، مانند کلاهبرداری شبیه سازی صوتی، بوده است.

این نوع فناوری اخیراً با انتشار OpenAI به تیتر خبرها تبدیل شد و سپس صدای ChatGPT را به صدا درآورد که شبیه اسکارلت جوهانسون بازیگر بود که در فیلم "Her" صداپیشگی هوش مصنوعی را بر عهده داشت. این بازیگر مدعی است که پیشنهاد OpenAI برای ضبط صدایش برای چت بات را رد کرده است، پس در عوض او را شبیه سازی کرد. (OpenAI ادعا می کند که به سادگی از صداپیشه دیگری استفاده کرده است. )

خان در پاسخ به این سوال که FTC کدام بخش از هوش مصنوعی را تماشا می کند، توضیح داد که این همه چیز است.

او گفت: «ما واقعاً در سراسر پشته نگاه می‌کنیم - پس از تراشه‌ها گرفته تا ابر، مدل‌ها و برنامه‌های پایین‌دستی - سعی می‌کنیم بفهمیم در هر یک از این لایه‌ها چه می‌گذرد. بعلاوه، آژانس به دنبال شنیدن نظرات "مردم حاضر در زمین" در مورد آنچه آنها به عنوان فرصت ها و خطرات می بینند، است.

البته، با وجود تعداد زیادی از فناورانی که FTC برای کمک در این زمینه استخدام کرده است، هوش مصنوعی پلیس با چالش های خود همراه است. خان بيان کرد که سازمان از 600 درخواست از فن‌آورانی که به دنبال کار در FTC بودند، دریافت کرده است، اما نگفت چند نفر از آنها واقعاً استخدام شده‌اند. او گفت، با این حال، در مجموع، این آژانس حدود 1300 نفر دارد، که 400 نفر کمتر از جمعیت آن در دهه 1980 است، حتی اگر اقتصاد 15 برابر رشد کرده است.

با ده ها مورد ضد انحصار و نزدیک به صد مورد در سمت حمایت از مصرف کننده، آژانس اکنون به تاکتیک های نوآورانه برای کمک به مبارزه با تقلب، به ویژه در فضای هوش مصنوعی روی آورده است.

به عنوان مثال، خان به چالش اخیر آژانس شبیه سازی صدا اشاره کرد که در آن از بازار و مردم دعوت کرد تا ایده هایی را ارائه دهند که چگونه آژانسی مانند FTC می تواند به روشی بی درنگ ردیابی و نظارت کند، چه تماس تلفنی یا صدا واقعی است، یا اگر از شبیه سازی صدا برای اهداف کلاهبرداری استفاده می کند. علاوه بر منابع ایده‌های برنده از چالش‌هایی مانند این، FTC امیدوار است که بازار را به تمرکز بر توسعه مکانیسم‌های بیشتری برای مبارزه با کلاهبرداری هوش مصنوعی تشویق کند.

خان توضیح داد که یکی دیگر از حوزه های تمرکز FTC تمرکز بر معنای واقعی باز بودن در زمینه هوش مصنوعی است. "چگونه مطمئن شویم که این فقط یک تمرین نام تجاری نیست، بلکه وقتی به شرایط نگاه می کنید واقعاً باز است؟" او پرسید و گفت که آژانس می‌خواهد از برخی از پویایی‌های «اول باز، بعدا بسته» که قبلاً در عصر وب 2.0 دیده می‌شد جلوتر باشد.

خان گفت: «به طور کلی، فکر می‌کنم درس‌های زیادی برای آموختن وجود دارد، اما فکر می‌کنم به‌ویژه این لحظه، که در حال فکر کردن به برخی از این ابزارهای هوش مصنوعی هستیم، زمان بسیار مناسبی برای استفاده از آن‌ها است.

علاوه بر این، آژانس آماده است تا صنعت را برای تبلیغات هوش مصنوعی تماشا کند، جایی که ارزش محصول بیش از حد اعلام می شود. برخی از این ابزارهای هوش مصنوعی که ما فکر می‌کنیم برای بازاریابی و به نوعی بزرگ کردن و اغراق کردن ارزش آنچه ممکن است ارائه شود استفاده می‌شوند. و پس ، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که این موضوع را کنترل می‌کنیم.» ما قبلاً چند مورد تبلیغاتی تبلیغاتی فریبنده/هیجان‌انگیز هوش مصنوعی داشته‌ایم – و این حوزه‌ای است که ما به تحلیل دقیق آن ادامه می‌دهیم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است