متن خبر

وبلاگ زنده WWDC 2024: برای iOS 18، macOS 15 و بسیاری از هوش مصنوعی آماده شوید

وبلاگ زنده WWDC 2024: برای iOS 18، macOS 15 و بسیاری از هوش مصنوعی آماده شوید

شناسهٔ خبر: 543919 -




تازه کردن

در مورد حریم خصوصی، انتظار داشته باشید که اپل از استفاده ایمن و خصوصی از داده ها با به اصطلاح Apple Intelligence حمایت کند.

اپل مدت‌هاست که تاکید کرده است که آیفون‌هایش تا چه حد بر حریم‌خصوصی متمرکز هستند و من انتظار ندارم که با iOS 18 تغییر کند، حتی اگر به معنای محدود کردن دسترسی و گسترش ابزارهای جدید هوش مصنوعی باشد.

از این رو می توانم به طور اتفاقی فرض کنم که iOS 18 با ویژگی های بسیار سخت هوش مصنوعی پیشرو نخواهد بود، مگر اینکه اپل بارگذاری های زیادی را با استفاده از فضای ابری انجام دهد، که مطمئن هستم در ابتدا انجام می دهد و کاربران می توانند داده های خود را تغییر دهند. از اشتراک گذاری در خارج از محیط امن آیفون خود خوشحال خواهند شد.

پس اگر اطلاعات MacRumor روی پول است، پس ما به دنبال مجموعه مناسبی از آیفون‌ها با دسترسی به نسخه آینده iOS هستیم.

بررسی آیفون 11

(اعتبار تصویر: TechRadar)

اخبار جدید: MacRumors فهرست ادعایی از تمام آیفون‌هایی دارد که با iOS 18 کار می‌کنند.

آنها به شرح زیر است:

آیفون 15

آیفون 15 پلاس

آیفون 15 پرو

آیفون 15 پرو مکس

آیفون 14

آیفون 14 پلاس

آیفون 14 پرو

آیفون 14 پرو مکس

آیفون 13

آیفون 13 مینی

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 12

آیفون 12 مینی

آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو مکس

آیفون 11

آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو مکس

آیفون XS

آیفون XS Max

آیفون XR

آیفون SE (نسل دوم)

آیفون SE (نسل سوم)

من کنجکاو هستم که ببینم اپل می تواند با هوش مصنوعی در اپل واچ چه کاری انجام دهد، به خصوص که می تواند از یک آیفون متصل برای انجام بسیاری از پردازش داده ها استفاده کند. اما باز هم، اپل واچ نسبتاً دارای ویژگی های غنی است.

پس من سرم را به لرزه در می‌آورم که اپل چه چیزی را می‌تواند روی میز بیاورد تا واقعاً کاربران خود را هیجان زده و خوشحال کند.

شخصی تمرینات بالش <a href= را با اپل واچ دنبال می کند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/868AtxQmedejSM5T8wgK2S.jpg">

(اعتبار تصویر: اپل)

خوب، پس بیایید با watchOS 11 صحبت کنیم. با توجه به شایعات تا کنون، ما منتظر ویژگی های جدید تناسب اندام و احتمالاً برخی گزینه های سفارشی سازی بیشتر هستیم.

اما اگر پیش‌بینی‌ها محقق شود، مطمئن خواهیم بود که نوعی از فناوری هوش مصنوعی در WatchOS قرار خواهد گرفت. این احتمالاً در قالب تمرین‌های سفارشی و برنامه‌های مولد ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی برای افراد به منظور دستیابی به اهداف تناسب اندام خود انجام می‌شود.

هوش مصنوعی می‌تواند Vision Pro را به هدستی آسان‌تر برای استفاده با حرکات و تشخیص صدا تبدیل کند که به کاربران کمک می‌کند کارهای بیشتری را به صورت یکپارچه انجام دهند. این بدان معنا نیست که هدست واقعیت ترکیبی آنطور که در حال حاضر است بصری نیست، اما مقداری از هوشمندی می تواند برخی از لبه های خشن آن را صاف کند.

زنی با هدست اپل ویژن پرو

(اعتبار تصویر: اپل)

من کنجکاو هستم که ببینم آیا Apple Vision Pro در WWDC ظاهر می شود یا خیر. این یک محصول خوب است اما محبوب نیست. با توجه به فناوری نسل اول آن به سختی تعجب آور است.

انبوهی از زمزمه‌ها بر سر به‌روزرسانی‌های visionOS وجود نداشت، اما پس از آن اپل در آخرین WWDC Vision Pro معامله بزرگی کرد، پس مطمئناً نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.

جعبه و کنترل <a href= از راه دور Apple TV 4K روی پس‌زمینه قرمز و نارنجی" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/CPANMVj85sDjJxbQDTcVX6.jpg">

(اعتبار تصویر: اپل)

در مورد ادغام هوش مصنوعی در مجموعه صوتی و تلویزیونی اپل، انتظار دارم آپشن های فهرست پخش هوشمند در Apple Music و توصیه‌ها و خلاصه‌های سریال به خوبی در Apple TV Plus وجود داشته باشد.

و شاید همگام‌سازی هوشمندانه نور چیزی که به آن گوش می‌دهید یا تماشا می‌کنید، تغییر حال و هوای اتاق‌ها بر اساس آنچه در حال پخش است. استفاده از هوش مصنوعی به سختی یک برداشت فوق پیشرفته است، اما می تواند در عین حال سرگرم کننده و مفید باشد.

و این تقریباً برداشت من از هوش مصنوعی به طور کلی است: من ذهن خود را نسبت به آن باز نگه می دارم.

اگر اپل به خوبی با نرم افزارها و دستگاه ها ادغام شود، این شانس را دارد که مرا متقاعد کند که آینده واقعی است. اما به همان اندازه که من احساس می‌کنم انسان‌ها خطاپذیر و اغلب بی‌فایده هستند، باز هم چیزی در مورد لمس انسان وجود دارد، چه برای هنر یا صرفاً اینکه کسی برای شما قهوه درست کند.

Apple AirPods Pro در دست کسی

(اعتبار تصویر: Shutterstock / Fadhli Adnan)

ویرایشگر صوتی بکی اسکاروت تاکید دارد که صدای تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی را در AirPods Pro 2 نمی‌خواهد و در عوض کنترل واقعی می‌خواهد .

به‌عنوان یکی از طرفداران صدا، تمایل دارم با این موضوع موافق باشم، زیرا از نحوه تلاش الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تغییر صدا به تنظیماتی که کاملاً متعلق به شما نیستند، خوشم نمی‌آید. احساس می‌کنم لذت بردن از صدای متعادل بسیار یک چیز فوق‌العاده شخصی است که من نمی‌خواهم آن را به هوش مصنوعی بسپارم. به همان اندازه، من آنقدر ذهن باز دارم که بتوانم آن را انجام دهم...

در حال حاضر برای چیز کمی متفاوت ... خوب نه کاملا به عنوان من هنوز هم صحبت از AI، اما اجازه دهید نگاهی به چیزهای صوتی اپل.

تلفنی <a href= که نشان 18 را نشان می دهد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MkPXj7GzE77inHRQSWaFnK.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock / QubixStudio)

وقتی صحبت از هوش مصنوعی شد، باز هم، ویرایشگر مدیر News Jacob Krol توضیحی در مورد انتظارات از Apple Intelligence در iOS 18 دارد.

از دیدگاه خودم، در مورد آنچه که اپل می‌تواند با هوش مصنوعی انجام دهد، کمی هیجان زده هستم، چیزی که گفته می‌شود هوش اپل نامیده می‌شود . اپل کارها را کمی متفاوت با سایر برندهای فناوری انجام می دهد، پس من مشتاق هستم ببینم که چگونه هوش مصنوعی مولد را در نظر می گیرد و از آن استقبال می کند.

با این حال، تبلیغات زیادی در مورد هوش مصنوعی وجود دارد که هنوز راه حل های واقعاً چشمگیری برای مشکلات ارائه نکرده است. مطمئناً هنر هوش مصنوعی می‌تواند خوب به نظر برسد، اما اغلب یک آشفتگی است، و متن‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب می‌تواند وحشتناک باشد. و ویرایشگرهای عکس هوشمند خوب هستند، اما ما در حال حاضر گزینه‌های ویرایش منظمی را در برنامه‌های دوربین ساخته‌ایم، پس هوش مصنوعی باید چیزی واقعاً خاص ارائه دهد.

یک چهره دیجیتال در نمایه در برابر پس زمینه دیجیتال.

(اعتبار تصویر: Shutterstock / Ryzhi)

از آنجایی که همه در مورد هوش مصنوعی چنگ می زنند، شما را به خاطر داشتن حس انزجار در کل این موضوع ببخشید. ماشین‌ها هنوز شورش نکرده‌اند، پس چرا به هوش مصنوعی اهمیت می‌دهیم مگر اینکه تأثیر مستقیمی روی شما داشته باشد؟

Well Editor-at-Large Lance Ulanoff معتقد است که شما باید به همه چیزهایی که در WWDC 2024 اتفاق می افتد اهمیت دهید – و اینکه چرا دنیای اپل شما را تغییر می دهد .

تصاویر iOS

(اعتبار تصویر: اپل)

برای لحظه ای به سمت iOS برگشتیم و به تازگی مقاله ای با عنوان: نمی توانید منتظر iOS 18 باشید؟ هنوز هم ممکن است بخواهید اولین نسخه بتا را نادیده بگیرید .

این توصیه عاقلانه ای است، زیرا چنین نسخه های بتا اغلب باگ و ناپایدار هستند، که پلتفرم مورد نظر شما در آیفون اصلی شما نیست. اگر دستگاهی قدیمی‌تر و در عین حال سازگار دارید و می‌خواهید مدتی به iOS 18 بدهید، پیشنهاد می‌کنم از آن به عنوان یک دستگاه بتا استفاده کنید. تلفن اصلی خود را فقط برای انتشار کامل نگه دارید.

ویرایشگر تناسب اندام مت ایوانز که تا حدودی برخلاف روند هوش مصنوعی است، از ایده ادغام هوش مصنوعی و مدل های زبان بزرگ در سیستم عامل ساعت بعدی غافل نیست .

ایوانز معتقد است که دلیلی برای محتاط بودن در مورد نیاز به بارگیری داده های سلامت در برنامه ها و ویژگی هایی وجود دارد که دارای هوش مصنوعی تشنه اطلاعات هستند و این می تواند منجر به افزایش کالایی شدن داده ها شود. نمی توانم بگویم با POV او مخالفم.

کریستینا ترچ، نویسنده محاسباتی نرم‌افزار محور ما، در مورد چهار راه که اپل می‌تواند قلب طرفداران ویندوز 11 را در WWDC 2024 با macOS 15 بدزدد، فکر می‌کند.

از بازی گرفته تا کنترل دقیق بر هر ابزار جدید هوش مصنوعی. و من تمایل دارم با فهرست آرزوهای او موافق باشم.

صفحه اصلی آیفون

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

برای iOS 18، ما از قبل فهرستی از ویژگی‌ها را داریم . و آن‌ها به هوش مصنوعی متکی نیستند.

به جای برخی از ترفندهای رابط و توانایی انجام کارهای بیشتر بدون حفاری در تنظیمات، قدردانی خواهد شد.

اما بیایید یک قدم به عقب برگردیم و برای لحظه ای روی چیزی که کمی ملموس تر است تمرکز کنیم. در اینجا چیزی است که می توانیم از نظر نرم افزار جدید اپل انتظار داشته باشیم:

iOS 18 با انتشار بتا نزدیک به بعد.

iPadOS 18 همچنین با نسخه بتا، اما شاید سازگاری محدود با iPad های قدیمی تر.

macOS 15 با نام مناسب مرتبط با رشته کوه.

watchOS 11 با مجموعه ای از ویژگی های جدید متمرکز بر تناسب اندام.

فکر می‌کنم بزرگ‌ترین تغییر هوش مصنوعی که اپل روی میز خواهد آورد، یک سیری هوشمندتر خواهد بود.

مدتی است که سیری کندتر و خنگ‌تر از دستیارهای مجازی بوده است، حداقل به نظر من، از آمازون الکسا و دستیار گوگل عقب مانده است. لب به لب شود و آن را بسیار قابل استفاده تر کند.

برداشت Gurman یک برداشت جالب است و به نوعی با پیش‌بینی من در مورد اینکه اپل چگونه می‌تواند در زمینه هوش مصنوعی در WWDC 2024 پیشرفت کند، مطابقت دارد.

فکر من این است که خدمه کوپرتینویی تلاش خواهند کرد تا هوش مصنوعی را به طور کلی در سراسر پلتفرم های خود ادغام کنند تا استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی تقریباً به طبیعت دوم تبدیل شود. گورمن معتقد است که چنین چیزهایی در ابتدا باگ خواهند بود و من در این شکی ندارم.

اما من کنجکاو هستم که ببینم آیا اپل قابلیت‌های هوش مصنوعی را در آیفون 15 و آیفون 14 به روز می‌کند، یا اینکه مردم را ملزم به استفاده از سخت‌افزار نسل بعدی می‌کند.

مارک گورمن، مشاور اپل و گزارشگر بلومبرگ، اطلاعات جالبی در مورد کارهایی که اپل می‌تواند با هوش مصنوعی در توییت... X انجام دهد، داشت.

گورمن در پستی نوشت: «هوش مصنوعی اپل چندان به دستگاه‌های فعلی‌اش مربوط نمی‌شود، بلکه به موج بعدی سخت‌افزارش از عینک‌های واقعیت گفت ه گرفته تا ایرپاد با دوربین‌ها و روبات‌های بالقوه انسان‌نما و موارد دیگر مربوط می‌شود».

روشن/روشن: فشار هوش مصنوعی اپل چندان به دستگاه‌های فعلی‌اش مربوط نمی‌شود، بلکه موج بعدی سخت‌افزار خود را از عینک‌های واقعیت گفت ه گرفته تا AirPods با دوربین‌ها تا روبات‌های بالقوه انسان‌نما و غیره را فعال می‌کند. https://t.co/9eWkTB25n3 9 ژوئن 2024

استفاده <a href= از برنامه Dexcom در Apple Watch." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/metfSvfJJsVxuKjLrVkjfA.jpg">

(اعتبار تصویر: Dexcom)

من یک شک خفیف دارم که نیاز به پردازش هوش مصنوعی داخلی باعث می شود طیف وسیعی از دستگاه های اپل تراشه های سفارشی جدیدی دریافت کنند. و این می تواند طراحی کلی آنها را تغییر دهد تا چیزهای جدیدی مانند سیستم های خنک کننده پیشرفته برای کارایی بیشتر را در خود بگنجانند.

من به عنوان مثال در مورد ضخامت اضافی برای آیفون صحبت می کنم. به تکامل فکر کن نه انقلاب

در حالی که هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار کلیدواژه دنیای فناوری است، من گمان می کنم که اپل همه چیز را در مورد ادغام یکپارچه هوش مصنوعی و ویژگی های هوش مصنوعی مولد ارائه کند.

آنچه که کنجکاو خواهد بود این است که ببینیم آیا اپل از تلاش‌های هوش مصنوعی خود دفاع می‌کند یا به کارهایی مانند OpenAI و ChatGPT تمایل دارد. اپل مدت هاست راه خود را رفته است، اما با هوش مصنوعی می تواند مسیر متفاوتی را طی کند.

نشت واحدهای ساختگی آیفون 16

(اعتبار تصویر: Weibo)

با گفتن همه اینها، WWDC احتمالاً به ما مزه آنچه را که می‌توانیم از سخت‌افزار نسل بعدی ببینیم، به ما بدهد.

مجموعه پیش‌بینی‌های من نشان می‌دهد که یک کشتی مبتنی بر هوش مصنوعی در قلب آیفون 16 ، اپل واچ 10 و موارد دیگر ساخته شده است.

در مورد کمبود سخت‌افزار، من به دنبال چیزهایی هستم که در WWDC 2024 نباید انتظار داشته باشیم ، برای جزئیات بیشتر در مورد چیزهایی که فکر نمی‌کنیم ببینیم.

پس به آن نگاه کنید تا بتوانید از هر گونه ناامیدی جلوگیری کنید. البته برای سورپرایزهای ناگهانی نیز آماده باشید.

جعبه هدیه مک بوک، آیفون، اپل واچ و اپل در پس زمینه خاکستری

(اعتبار تصویر: اپل)

پس چه انتظاری باید از WWDC امسال داشته باشید؟ خوب من مقاله ای با 5 چیز که باید از WWDC 2024 انتظار داشت برای لذت خواندن شما نوشته ام.

اما به طور خلاصه: سخت افزار را فراموش کنید و برای هوش مصنوعی زیادی آماده شوید.

پس ، اول از همه، برای همه چیز WWDC 2024، این بخش را در TechRadar تحلیل کنید . برای هر چیز دیگری، شما در جای مناسب هستید.

صبح بخیر از انگلستان Roland Moore-Colyer اینجاست تا شما را با مقدمه قبل از WWDC 2024 آشنا کند. بیایید این کار را انجام دهیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است