متن خبر

ایستگاه کاری 16 هسته‌ای از فروشنده چینی ناشناخته، سریع‌ترین مینی پی‌سی تا کنون است – AtomMan GT Pt متمرکز بر بازی، همه چیز را در این دسته از بین می‌برد، از PCIe 5.0 و حداکثر 96 گیگابایت DDR پشتیبانی می‌کند.

ایستگاه کاری 16 هسته‌ای از فروشنده چینی ناشناخته، سریع‌ترین مینی پی‌سی تا کنون است – AtomMan GT Pt متمرکز بر بازی، همه چیز را در این دسته از بین می‌برد، از PCIe 5.0 و حداکثر 96 گیگابایت DDR پشتیبانی می‌کند.

شناسهٔ خبر: 526883 -




AtomMan GT PT
(اعتبار تصویر: Minisforum)

Minisforum مینی پی سی های شگفت انگیزی را می سازد، و نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه عملکرد زیادی نسبت به قیمت ارائه می دهند. AtomMan، نام تجاری پیشرفته جدید Minisforum، سیستم‌های G (بازی) و X (Exploration/AI) را ارائه می‌کند و آخرین محصول از این برچسب GT Pt است، اولین A+A Mini PC دارای گواهی AMD Advantage.

پردازنده AMD Ryzen 9 7945HX Zen 4 با 16 هسته و 32 رشته و پردازنده گرافیکی Radeon RX 7600M XT با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 پشتیبانی می‌شود.

G7 Pt با حداکثر 96 گیگابایت حافظه دو کاناله DDR5 5200 مگاهرتز عرضه می شود و به یک SSD M.2 2280 PCIe5.0 مجهز شده است که توسط یک اسلات توسعه M.2 2280 PCIe4.0 SSD تکمیل شده است.

بنادر فراوان

اگرچه G7 Pt بخشی از برند فرعی بازی است (و با پنل‌های نور پس‌زمینه دوگانه RGB به نظر می‌رسد)، G7 Pt برای افراد حرفه‌ای و خلاق عالی است. این دستگاه دارای یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-A در جلو، سه پورت USB 3.2 Gen2 Type-A در پشت، یک پورت USB 3.2 Gen2 Type-C فقط برای داده در جلو و دیگری USB 3.2 Gen2 Type-C است. بندر در پشت.

پورت‌های HDMI 2.1، DisplayPort 2.0 و USB-C به آن اجازه می‌دهند تا سه نمایشگر 4K را به طور همزمان هدایت کند. یک پورت اترنت RJ45 2.5G وجود دارد و از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند.

اگر نگران گرمای بیش از حد احتمالی آن هستید، سیستم موج سرد AtomMan به لطف طراحی چهار فن دو طرفه، اتلاف حرارت طلای مایع دوگانه و هیت سینک های فعال DDR/SSD به حداکثر 205 وات خنک کننده دست می یابد.

هنوز درباره قیمت آن صحبتی نشده است، اما AtomMan X7 Ti (بخشی از برند eXploration/AI) به تازگی با قیمت 669 دلار برای نسخه barebones (از قیمت معمول 829 دلار) به فروش رسیده است، پس می توانید انتظار G7 Pt را داشته باشید. با قیمت مشابه اگر در فهرست پستی سایت مشترک شوید، یک کوپن 50 دلاری دریافت خواهید کرد تا وقتی مینی پی سی جدید به فروش می رسد، آن را خریداری کنید.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است