متن خبر

شروع WWDC 2024 اپل را از اینجا ببینید

شروع WWDC 2024 اپل را از اینجا ببینید

شناسهٔ خبر: 509095 -




اپل رویداد هفتگی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2024) را با سخنرانی معمولی در ساعت 10 صبح به وقت ET/7 صبح PT در 10 ژوئن آغاز خواهد کرد. این ارائه بر روی نرم افزارهای ارائه شده شرکت و توسعه دهندگانی که آنها را قدرت می دهند، از جمله آخرین نسخه ها تمرکز خواهد کرد. از iOS، iPadOS، macOS، tvOS، visionOS و watchOS.

می‌توانید جریان را در صفحه رویدادهای اپل تماشا کنید. یک جریان در یوتیوب نیز وجود دارد، اما تمایل به کمی تاخیر دارد.

در طول دو سال گذشته، منتقدان بيان کرد ه‌اند که این شرکت تا کنون در زمینه تحقیقات هوش مصنوعی از محصولاتی مانند گوگل، مایکروسافت و OpenAI عقب مانده است. تیم کوک، مدیر عامل شرکت، قول داده است که مدتی است به این نگرانی رسیدگی کند، و هیچ زمان و مکانی بهتر از تئاتر استیو جابز در کوپرتینو در طول WWDC وجود ندارد.

شایعات در حال حاضر به یک معامله بالقوه با OpenAI توسعه دهنده GPT اشاره می کنند که هدف آن هموار کردن زمین بازی است. و بسیاری از شایعات در مورد پیشرفت های هوش مصنوعی که به iOS 18 می آیند می چرخند.

در همین حال، سخت‌افزار جدید هرگز تضمینی در این رویداد متمرکز بر نرم‌افزار نبوده است، اگرچه این شرکت در سال‌های اخیر، به لطف به‌روزرسانی‌های سیلیکون اپل و اولین نمایش بزرگ Vision Pro در سال گذشته، آن را به یک روند تبدیل کرده است.

با این حال، جدیدترین شایعات حاکی از آن است که علیرغم فشارهای فزاینده پس از استقبال گرم از اولین چرخش اپل در واقعیت مختلط و تصمیم برای پایان دادن به پروژه خودروی الکتریکی، امسال سالی برای سخت افزار خواهد بود.

اگرچه محور اصلی iOS 18 خواهد بود، اما این شرکت همچنین macOS 15 را معرفی خواهد کرد، از جمله برخی تغییرات بزرگ در طراحی شاید مفیدترین برنامه آیفون، Calculator. و شما می توانید شرط ببندید که بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی iOS 18 به macOS 15 نیز راه خواهند یافت.

TechCrunch در اپل پارک گزارش می دهد و اخبار را در صورت وقوع به شما می آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است