متن خبر

Framework پردازنده‌های Intel Core Ultra، وب‌کم 9.2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از 96 گیگابایت رم را به خطوط تولید اضافه می‌کند – و هزاران کسب‌وکار از ماژولار بودن و ضمانت 3 ساله تمدید شده استقبال می‌کنند.

Framework پردازنده‌های Intel Core Ultra، وب‌کم 9.2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از 96 گیگابایت رم را به خطوط تولید اضافه می‌کند – و هزاران کسب‌وکار از ماژولار بودن و ضمانت 3 ساله تمدید شده استقبال می‌کنند.

شناسهٔ خبر: 503636 -




لپ تاپ فریم ورک 13
(اعتبار تصویر: چارچوب)

سازندگان لپ‌تاپ مدت‌هاست که به سمت قطعات لحیم‌شده روی آورده‌اند و ارتقای ساده را تقریبا غیرممکن کرده‌اند. لپ‌تاپ‌های ماژولار فریم‌ورک این روند را کاهش می‌دهند و این شرکت نسخه جدیدی از لپ‌تاپ Framework 13 خود را که برای مشاغل و حرفه‌ای‌ها طراحی شده است، رونمایی کرده است.

این تکرار دارای پردازنده های Intel Core Ultra Series 1، مادربردهای جدید، پشتیبانی از حداکثر 96 گیگابایت رم DDR5 و وب کم 9.2 مگاپیکسلی است. همچنین یک صفحه نمایش 13.5 اینچی 2. 8k (2880x1920) 120 هرتزی وجود دارد که از پنلی که در اصل برای شرکت دیگری طراحی شده بود سفارشی شده است.

Framework 13 جدید، با ضمانت 3 ساله، اکنون برای پیش‌سفارش با قیمت 1099 دلار در دسترس است و ارسال آن از اوت امسال آغاز می‌شود. قیمت نسخه لپ‌تاپ سری Ryzen 7040 AMD کاهش یافته است و اکنون قیمت‌ها از 949 دلار برای سیستم‌های از پیش ساخته شده و 799 دلار برای نسخه DIY شروع می‌شود.

تقاضای غیرمنتظره از سوی مدیران فناوری اطلاعات

Nirav Patel، مدیرعامل Framework بيان کرد : ما لپ‌تاپ Framework 13 را برای ماندگاری طراحی کردیم و مشتاقیم که هر سال آن را بهتر کنیم.

تمرکز ما امسال بر بهبود تجربه انتها به انتها برای مشتریان فعلی و جدید است، و این لپ‌تاپ را به لپ‌تاپ ایده‌آل برای لینوکس و ویندوز تبدیل می‌کند و کسب‌وکارها را قادر می‌سازد وارد دنیای محاسبات قابل تعمیر و سفارشی‌سازی شوند. ما همچنین اصلاح کرده‌ایم. خط لوله نرم افزار ما، با سیستم عامل و درایورهای جدید منتشر شده، اکنون به طور منظم برای هر محصول فرود می آید.

Framework همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی جدیدی را معرفی کرده است و یک کارت توسعه SD و چهار رنگ جدید کارت توسعه USB-C همگی برای پیش‌سفارش در دسترس هستند.

Framework او میگوید که تقاضای غیرمنتظره‌ای از سوی مدیران فناوری اطلاعات برای رایانه‌های بادوام تر و قابل تعمیر داشته است. پاتل گفت: «اکنون هزاران کسب‌وکار به طور کامل به لپ‌تاپ‌های Framework تغییر کاربری داده‌اند. با این نسل، ما برنامه Framework for Business خود را بیشتر گسترش می‌دهیم، با مجموعه‌ای از پیکربندی‌های Framework Laptop 13 با سه سال ضمانت محدود تمدید شده و Windows 11 Pro با پشتیبانی از Autopilot فعال شده خارج از جعبه.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است