متن خبر

Samsung Galaxy Watch FE: آخرین اخبار، شایعات و آنچه می خواهیم ببینیم

Samsung Galaxy Watch FE: آخرین اخبار، شایعات و آنچه می خواهیم ببینیم

شناسهٔ خبر: 486445 -




Samsung Galaxy Watch 4 <a href= که یک ساعت دیجیتال و یک چهره در حال دویدن را نشان می دهد که فریاد می زند برو!" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mpSiXZQyQ4C6Ffpu7WZgx7.jpg">
Galaxy Watch FE ممکن است بسیار شبیه به Galaxy Watch 4 باشد (اعتبار تصویر: Shutterstock / Gabo_Arts)

اگر سامسونگ به برنامه همیشگی خود پایبند باشد، احتمالاً امسال سامسونگ گلکسی واچ 7 را دریافت خواهیم کرد – اما درز کرده در مورد مدل ارزان‌تری نیز دیده‌ایم، با نام FE (Fan Edition) که سامسونگ قبلاً از آن استفاده کرده است. برای لوازم الکترونیکی مقرون به صرفه تر

در زیر، تمام اطلاعات و شایعات درز و شایعات مربوط به Galaxy Watch FE سامسونگ را جمع‌آوری کرده‌ایم و شانس این دستگاه خاص را تحلیل کرده‌ایم که روشنایی روز را ببیند. ما مرتباً این مرکز را به‌روزرسانی می‌کنیم، پس برای آخرین اطلاعات این دستگاه دوباره تحلیل کنید.

انتظار داریم که گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ FE در کنار تعداد زیادی از گجت‌های دیگر سامسونگ از جمله Samsung Galaxy Z Fold 6 ، Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Buds 3 عرضه شوند – و احتمالاً شاهد آن هستیم. حلقه گلکسی نیز

بریم سر اصل مطلب

چیست؟ ساعت هوشمند سامسونگ ارزانتر

کی بیرون میاد؟ 10 جولای محتمل به نظر می رسد

چقدر هزینه دارد؟ احتمالاً حدود 199 دلار / 199 پوند / 399 دلار استرالیا

Samsung Galaxy Watch FE: تاریخ و قیمت مورد انتظار عرضه

ورودی Samsung Galaxy Unpacked 2024 در لندن

نمایش Unpacked دیگری در راه است (اعتبار تصویر: آینده / الکس واکر-تاد)

تاریخ عرضه Samsung Galaxy Watch FE با تاریخ عرضه Z Fold 6، Z Flip 6، Galaxy Buds 3 و Galaxy Ring مرتبط است – زیرا به طور گسترده پیش بینی می شود که همه این دستگاه ها پوشش خود را از دست بدهند. همان رویداد Samsung Unpacked.

ما قبلاً یک نمایش Unpacked ژانویه 2024 داشتیم و طبق گفته کسانی که می‌دانند، برنامه بعدی برای چهارشنبه، 10 جولای برنامه‌ریزی شده است. این هنوز در حال حاضر غیر رسمی است، اما این تاریخ توسط منبع دوم نیز ذکر شده است که به ما اطمینان بیشتری نسبت به آن می دهد.

اگر 10 جولای واقعاً تاریخی باشد که گلکسی واچ FE و گلکسی واچ 7 روشنایی روز را ببینند، تقریباً یک سال پس از سامسونگ گلکسی واچ 6 خواهد بود – پس برنامه‌ریزی سامسونگ ثبات دارد.

وقتی صحبت از قیمت به میان می آید، می دانیم که مقرون به صرفه بودن دلیل وجود گلکسی واچ FE است، اما ندیده ایم که عدد خاصی به بیرون درز کند. این احتمال وجود دارد که این مدل بر اساس یک Samsung Galaxy Watch 4 به روز شده باشد که در حال حاضر با قیمت 199 دلار / 199 پوند / 399 دلار استرالیا به فروش می رسد.

در مورد Galaxy Watch 6، قیمت جدیدترین پرچمدار سامسونگ از 239.99 دلار / 259 پوند / 549 دلار استرالیا شروع می شود، پس Samsung Galaxy Watch FE ممکن است جایی بین این دو قیمت باشد. اینکه چقدر هزینه دارد قطعاً برای جذابیت آن بسیار مهم است.

Samsung Galaxy Watch FE: درز و شایعات

چهار مدل Samsung Galaxy Watch 6

Samsung Galaxy Watch 6 که در سال 2023 عرضه شد (اعتبار تصویر: سامسونگ)

تعداد زیادی از افشای اطلاعات و شایعات در مورد Samsung Galaxy Watch FE وجود نداشته است: بیشتر اطلاعات اولیه ای که ما تاکنون داشته ایم به سادگی می گوید که این دستگاه در راه است . اخیراً شاهد نمایش صفحات پشتیبانی دستگاه در وب‌سایت‌های خود سامسونگ بوده‌ایم.

کمی اطلاعات به دست آمده مربوط به سرعت شارژ است که ظاهراً 5 وات ناچیز (کمتر از گلکسی واچ 6) است. این خبر چندان دلگرم کننده ای نیست، اما مطمئناً سامسونگ باید جایی در هزینه ها صرفه جویی کند.

شایعات دیگری در مورد نام این پوشیدنی به گوش می رسد. یکی از سرشناس‌های اطلاعاتی معتقد است که نام آن گلکسی واچ FE نخواهد بود، بلکه به‌عنوان گلکسی واچ سامسونگ 4 (2024) نام‌گذاری می‌شود . ما باید منتظر بمانیم و در مورد آن ببینیم.

برای مرجع، گلکسی واچ 4 دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی با وضوح 450 در 450 پیکسل از نوع Super AMOLED است. این دستگاه دارای پردازنده Exynos W920 است و 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. اگر برای سال 2024 به روز شود، ما انتظار داریم حداقل برخی از این مشخصات تقویت شوند.

با این حال، به نظر نمی رسد که این مورد بر اساس نشت مشخصات و رندرها باشد. به نظر می رسد که این بسیار یک گلکسی واچ 4 تغییر نام تجاری است، پس امیدواریم قیمت آن را در نظر بگیرد.

اختصاصی: Samsung Galaxy Watch FE رندر! pic.twitter.com/Jtzp9eUIaC 4 ژوئن 2024

بر اساس پرونده های نظارتی ، نام گلکسی واچ FE در واقع همان نامی است که سامسونگ قرار است با آن همراه شود – پس در حالی که ظاهر داخلی آن ممکن است شبیه به گلکسی واچ 4 باشد، اکنون به نظر می رسد که نام FE قرار باشد در یک گردش باشد.

از نظر اخبار رسمی، سامسونگ تأیید کرده است که ساعت‌های گلکسی آینده دارای آپشن های هوش مصنوعی فراوانی برای آمار دقیق‌تر و شخصی‌شده سلامت هستند. این امکان وجود دارد که برخی یا همه آنها در مدل بودجه موجود باشند.

آخرین شایعه شایان ذکر است: ممکن است امسال نسخه Samsung Galaxy Watch Ultra را نیز دریافت کنیم . به نظر می رسد سامسونگ مشتاق است که خط تولید پوشیدنی خود را با اپل هماهنگ کند، به ویژه در ساختار یک ساعت پرچمدار شماره دار، Apple Watch SE 2 و Apple Watch Ultra 2 .

Samsung Galaxy Watch FE: آنچه قصد داریم ببینیم

شخصی <a href= که گلکسی واچ 4 را روی مچ دست خود می‌بندد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DaAYQVPJryg27thCZhPdsb.jpg">

Samsung Galaxy Watch 4 که در سال 2021 عرضه شد (اعتبار تصویر: Shutterstock / Geewon Jung)

در حالی که ما صبورانه منتظر هستیم تا سامسونگ از Samsung Galaxy Watch FE رونمایی کند، چند درخواست از این شرکت داریم. اگر کسی از سامسونگ است که مطالعه می کند، در اینجا چیزی است که ما قصد داریم از Samsung Galaxy FE هنگام راه اندازی آن ببینیم.

1. قیمت پایین

بیایید با چیز بدیهی شروع کنیم: Galaxy Watch FE برای ارائه جایگزین ارزان‌تری برای Samsung Galaxy Watch 7 به مصرف‌کنندگان معرفی می‌شود، پس باید قیمت آن بسیار پایین‌تر از مدل‌های پرچمدار باشد. کوچکترین اپل واچ SE 2، بدون اتصال سلولی، با قیمت 249 دلار / 259 پوند / 399 دلار استرالیا عرضه می شود - و ما امیدواریم که مشابه سامسونگ به قیمتی بسیار پایین تر از آن برسد.

2. عمر باتری عالی

البته یک درخواست همیشگی از سوی دارندگان پوشیدنی‌ها، اما اگر سامسونگ بخواهد به Galaxy Watch FE پردازنده داخلی کندتر و احتمالاً صفحه نمایش کمتری بدهد، این به معنای زمان بیشتری بین شارژ باتری است.

ما به دلایلی برای انتخاب مدل ارزان‌تر در کنار قیمت پایین‌تر نیاز داریم، و اگر سامسونگ بتواند به این نسخه از ساعت هوشمند خود عمر باتری بهتری بدهد، این می‌تواند یکی از آنها باشد.

3. ساخت محکم

یکی از خطرات ارائه نسخه ارزان‌تر از یک محصول موجود این است که کیفیت ساخت آن ممکن است آسیب ببیند – و این چیزی است که ما نمی‌خواهیم با Galaxy Watch FE اتفاق بیفتد. سامسونگ باید هدفش این باشد که ساعت را تا حد امکان با کیفیت بالا و بدون احساس پلاستیکی بودن احساس کند.

Galaxy Watch 4 به عنوان استاندارد دارای مقاومت در برابر آب IP68 است و با استاندارد نظامی MIL-STD-810 مطابقت دارد. ما در اینجا نیز امیدواریم.

4. برخی از گزینه ها

به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی واچ 7 اصلی در چند سایز عرضه خواهد شد، و ما امیدواریم که در مورد گلکسی واچ FE هم همینطور باشد – با در نظر گرفتن این که همه ما سایز یکسانی نداریم. مچ دست

در حالی که ما در مورد گزینه‌ها صحبت می‌کنیم، بدمان نمی‌آید که چند رنگ تازه را ببینیم که می‌توانیم از بین آن‌ها انتخاب کنیم: این اغلب کاری است که تولیدکنندگان انجام می‌دهند تا طیف محصول ارزان‌تری جذاب‌تر به نظر برسد.

5. هوش فراوان

قبلاً در مورد آپشن های هوش مصنوعی که سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند آینده‌اش عرضه می‌کند صحبت کرده‌ایم – و امیدواریم که بسیاری از آنها (یا حداقل مفیدترین آنها) در نهایت به Samsung Galaxy FE راه پیدا کنند.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Wear OS 5 به زودی به سری گلکسی واچ های سامسونگ عرضه می شود، پس امیدواریم Galaxy Watch FE توسط نرم افزار آن ناامید نشود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است