متن خبر

نتفلیکس در حال همکاری با مایکروسافت و موجانگ برای ساخت یک نمایش انیمیشنی Minecraft است و زمان بندی نمی تواند بدتر از این باشد.

نتفلیکس در حال همکاری با مایکروسافت و موجانگ برای ساخت یک نمایش انیمیشنی Minecraft است و زمان بندی نمی تواند بدتر از این باشد.

شناسهٔ خبر: 477379 -




سه نفر <a href= از شخصیت های Minecraft، از جمله استیو، به چیزی خارج از دوربین در مزرعه ای احاطه شده توسط درختان شکوفه گیلاس نگاه می کنند." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fx7KzncheTxRPGiJbSxjAb.jpg">
نتفلیکس بازی ویدیویی فوق‌العاده موفق ماین کرافت Mojang را به یک برنامه تلویزیونی تبدیل می‌کند. (اعتبار تصویر: موجنگ)

نتفلیکس در حال همکاری با موجنگ، خالق Minecraft است تا یک سریال تلویزیونی انیمیشنی بر اساس بازی ویدیویی فوق‌العاده محبوب sandbox بسازد.

این تایتان استریمینگ که از طریق یک تیزر 20 ثانیه‌ای در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود فاش شد، فاش کرد که در حال توسعه یک برنامه تلویزیونی متحرک است که در دنیای مبتنی بر بلوک که متعلق به Mojang و شرکت مادر مایکروسافت است، ساخته می‌شود.

جزئیات کمی درباره سری در حال توسعه فاش شده است، مانند تاریخ انتشار تایید شده و/یا بازیگران صدا. با این حال، نتفلیکس و موجانگ از طریق یک پست خبری مختصر در وب‌سایت رسمی Minecraft ، اطلاعات کمی درباره ایجاد آن ارائه کردند، از جمله اینکه کدام استودیوی انیمیشن توسعه پروژه آینده را هدایت می‌کند و این واقعیت که ستاره بلوک مورد علاقه همه، استیو، در آن حضور نخواهد داشت.

NETFLIX و CRAFT! ⛏️ از نتفلیکس و استودیوی موجانگ، یک سریال انیمیشنی Minecraft به طور رسمی در دست ساخت است. pic.twitter.com/yo41rEmAPn 30 مه 2024

پر لاندین، نویسنده این فیلم گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم با نتفلیکس برای تولید یک سریال انیمیشنی که در دنیای بلوک ما اتفاق می‌افتد، متحد شده‌ایم.

این مجموعه داستانی اصلی را با شخصیت‌های جدید روایت می‌کند و دنیای Minecraft را در نوری جدید منعکس می‌کند. در حال حاضر توسط استودیوی با استعداد WildBrain (سازندگان Sonic Prime ، Ninjago: Dragons Rising و Carmen Sandiego ) در حال توسعه است و برای اولین بار عرضه خواهد شد. به طور انحصاری در نتفلیکس، ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم، پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مجموعه Minecraft نتفلیکس جدیدترین انیمیشن انیمیشنی است که برای بهترین سرویس پخش جهان اعلام شده و/یا در حال توسعه است. Ultraman: Rising ، یکی از فیلم‌های جدید ماه آینده نتفلیکس ، فیلم بعدی خواهد بود که از خط تولید انیمیشن این استریمر خارج می‌شود و فیلم قرار است در 14 ژوئن روی پلتفرم پخش شود.

در جبهه تلویزیون، فصل 2 Arcane ، ورودی بعدی یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس تا به حال، در نوامبر پخش خواهد شد. از دیگر برنامه‌های انیمیشن موردانتظار می‌توان به مجموعه‌های A Devil May Cry ، نمایش Tomb Raider ، و اسپین‌آف انیمیشن فوق‌العاده محبوب Netflix TV Original Stranger Things اشاره کرد.

استخراج انطباق به خوبی

هنر کلید Minecraft Dungeons <a href= که شخصیت‌های مختلف را در حال شارژ به سمت صفحه نمایش می‌دهد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eSh4ET3Hmr5jjJA6MGLX8g.jpg">

Minecraft Dungeons ، یکی از چندین اسپین آف فرنچایز، موفقیتی جهانی نداشت. (اعتبار تصویر: موجنگ)

با گرافیک زیبا، مبتنی بر بلوک و جذابیت خانواده پسند، برخی از مردم (از جمله خود من) آن را عجیب و غریب می‌دانند که قبلاً یک سری انیمیشن Minecraft ساخته نشده است. این واقعیت که ما بالاخره یکی از نتفلیکس را دریافت می کنیم، اکنون بسیار دیر شده است.

گفته می‌شود، از برخی جهات، اعلام نتفلیکس نمی‌توانست در زمان بدتری رخ دهد. برای اولین بار، این فاش شدن 13 روز پس از پانزدهمین سالگرد Minecraft انجام می شود - برای کسانی که نمی دانند تولد واقعی آن در 17 می برگزار شد - که تاریخ مناسب تری برای اعلام این اعلامیه در آن تاریخ بود. تا زمانی که فیلم لایو اکشن Minecraft برادران وارنر در سینماها عرضه نشود، مگر اینکه کار روی این مجموعه انیمیشن به خوبی در جریان باشد، در نتفلیکس پخش نخواهد شد. این فیلم طولانی‌مدت که جک بلک، جیسون موموآ و کیت مک‌کینون در آن به ایفای نقش می‌پردازند، در حال حاضر قرار است در آوریل 2025 در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

اگر آن فیلم نتواند اثر خود را روی مخاطبان بگذارد، ممکن است هر زمان که اکران می شود، اشتهای زیادی برای پیشنهاد انیمیشن نتفلیکس از سوی تماشاگران وجود نداشته باشد. در واقع، تعداد کمی از اسپین‌آف‌ها یا اقتباس‌های Minecraft - Minecraft Dungeons ، Minecraft Legends ، و اقتباس از بازی ویدیویی Minecraft مبتنی بر روایت Telltale به نام سه - برای مطابقت با موفقیت بی‌سابقه بازی اصلی تلاش کرده‌اند. پس ، تضمین کمی وجود دارد که بازسازی فیلم و تلویزیون آینده آن نیز به همین ترتیب انجام شود. در ماه‌ها و سال‌های آینده متوجه خواهیم شد که آیا نتفلیکس و برادران وارنر اقتباس‌هایی متناسب با بازی ویدئویی محبوب Mojang ساخته‌اند یا خیر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده‌نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که می‌بیند، پیدا کرد. در مورد آخرین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است