متن خبر

متأسفانه هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که می‌توانست برای گوشی‌های هوشمند بیفتد

متأسفانه هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که می‌توانست برای گوشی‌های هوشمند بیفتد

شناسهٔ خبر: 476537 -




صفحه نمایش Google Gemini در Google Pixel 8 Pro
(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

هوش مصنوعی بزرگ‌ترین چیز بعدی در گوشی‌های هوشمند است و هیچ کاری نمی‌توانیم در مورد آن انجام دهیم. متاسفم اگر به زودی به یک آیفون تاشو یا موتورولا Rizr قابل چرخش امیدوار بودید. در عوض، شما هوش مصنوعی دریافت می‌کنید، و برای سازندگان گوشی‌های هوشمند، نمی‌توانست در زمان بهتری به دست آید.

به امید اینکه چیز دیگری چیز بزرگ بعدی باشد؟ فکر کردی عینک باشه؟ فکر کردم عینک باشه اعتراف می‌کنم که قبلاً وضعیت فناوری عینک‌های هوشمند را به‌طور جدی بیش از حد برآورد کردم . عینک های هوشمند واقعی یک دهه، شاید بیشتر. من هنوز معتقدم که عینک هوشمند چیز بعدی است، اما اکنون بیشتر شبیه چیز بعدی است یا چیزی که بعد از آن چیزی است. می دانید، نه بعدی، بلکه بعدی.

عینک RayNeo X2 Lite بر روی نویسنده

عینک هوشمند واقعی (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

ما در گوشی هایمان گیر کرده ایم. تلفنی که به تازگی خریداری کرده اید آخرین چیزی نیست که می خرید به نام "تلفن هوشمند". دیگری وجود خواهد داشت و بیشتر از کاری که اکنون دارید انجام خواهد داد، و کاری که بیشتر انجام خواهد داد هوش مصنوعی است. آن چنان هوش مصنوعی خواهد داشت که تا به حال ندیده اید، نشنیده اید، یا حتی احساس نکرده اید. ما هرگز در مورد هوش مصنوعی مطمئن نیستیم. ممکن است به زودی احساس هوش مصنوعی وجود داشته باشد.

علاوه بر هوش مصنوعی، پیشرفت‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت، درست است؟

بقیه گوشی های هوشمند را فراموش کنید. پیشرفت های دیگر را فراموش کنید. آنها در حال حاضر از تیتانیوم استفاده می کنند. بعدش چیه، آدامانتیوم ؟ این واقعی نیست، برخلاف هوش مصنوعی، که کاملاً یک چیز واقعی است و یک ترفند بازاریابی برای ترفندی نیست که می توانید با مدل های زبان بزرگ انجام دهید.

آیا دوربین گوشی های هوشمند نیز بهتر نمی شوند؟ کی میدونه دیگه اعداد دوربین دیگر معنا پیدا نکرده اند. آنها مانند نظریه ریسمان کوانتومی هستند. همه وانمود می کنند که آنها را درک می کنند، اما سپس یک کوارک در سمت دیگر کهکشان می چرخد، و ما وانمود می کنیم که علت و معلول قابل معکوس هستند.

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل Galaxy S23 Ultra

یکی از اینها دو برابر بزرگنمایی دیگری است (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

مورد مشخص: کهکشان. ما در Galaxy S23 Ultra زوم 10 برابری داشتیم. عالی بود؛ بهترین زوم تا کنون نمی شد شکست داد. اما میدونی چی بهتره؟! زوم 5 برابری زوم 10 برابری داشتیم، سپس روی گلکسی اس 24 اولترا جدید و بهبودیافته زوم 5 برابری داشتیم. وقتی صحبت از زوم بیش از حد می شود، 5 بهتر از 10 است .

و بیایید صادق باشیم، بهترین دوربین گوشی های سامسونگ به دلیل هوش مصنوعی هستند نه زوم. وقتی از ماه کامل عکس می گیرید که طرفداران آیفون را شگفت زده می کند، دلیل آن هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی قبلاً اینجا بود، و همچنین این چیزی است که در مرحله بعد است.

اما ما هنوز آیفون تاشو نگرفتیم!

علاوه بر هوش مصنوعی باید پیشرفت های دیگری نیز وجود داشته باشد، درست است؟ آیا از نقطه بی بازگشت گذشته ایم؟ برای یافتن پاسخ، از Google Gemini Advanced، یک هوش مصنوعی پرسیدم. پاسخ آن ترکیبی از فولدرول، توهمات هوش مصنوعی و بالا انداختن شانه بود.

جمینی پیشنهاد کرد که می‌تواند پیشرفت‌های جدیدی در باتری، نمایشگرهای سریع‌تر، یا بهترین مواد و ساخت و تولید پایدار داشته باشد. همچنین، او میگوید 6G به‌زودی عرضه می‌شود ، پس 5G باید مراقب وضعیت خود باشد.

حدس می‌زنم این بدان معناست که تلفن‌های تاشو وجود ندارند؟ آنها تازه شروع به دریافت اصول اولیه درست کرده بودند، اما سؤالات جدی در مورد دوام و طول عمر با نمایشگرهای تاشو باقی می ماند.

Google Pixel Fold در مقابل Samsung Galaxy Z Fold 5 با زاویه نیمه باز جلو

(اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

چرا OnePlus Open در برابر آب مقاوم نیست؟ چرا سامسونگ هیچ گوشی تاشوی تایید شده ای را ارائه نمی دهد؟ چرا Google Pixel Fold از گوشی‌های کمتر قدرتمند پیکسل در زمینه کاهش ویژگی‌ها عقب مانده است؟

گوشی های تاشو تا کنون تاریخچه مختصری و مشکوک داشته اند. بهترین اتفاقی که برای گوشی‌های تاشو می‌افتد، حواس‌پرتی با هوش مصنوعی است.

علائم هوش مصنوعی در گوشی هوشمند شما

داشتن هوش مصنوعی در گوشی هوشمند به چه معناست؟ این بدان معناست که شما به یک گوشی هوشمند جدید نیاز خواهید داشت. احتمالاً هوش مصنوعی روی آن چیزی که الان دارید کار نمی کند. یا کار می کند اما به زودی نمی شود. یا ممکن است به زودی هرگز کار نکرده باشد. هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر است، ادامه دادن به آن سخت است.

وقتی گوشی شما دارای هوش مصنوعی باشد، برای دنیای هوش مصنوعی آماده خواهد شد. تلفن Pixel عکس‌های شما را برای ربات‌های توییتر جذاب‌تر می‌کند . تلفن گلکسی شما پیام‌هایی را می‌نویسد که Galaxy همکارتان ممکن است قبل از پاسخ خودکار آن‌ها را خلاصه کند. تلفن هوش مصنوعی شما می‌تواند با دوستانتان تماس بگیرد و از طرف شما با برنامه غربالگری تماس هوش مصنوعی آنها صحبت کند.

به یاد دارید زمانی که هوش مصنوعی بسیار شگفت انگیز به نظر می رسید!؟ (همچنین، به یاد داشته باشید زمانی که آن مرد با صدای بلند شغل خود را رها کرد، زیرا فکر می کرد خاموش کردن هوش مصنوعی مانند کشتن یک موجود زنده است!؟) به گوشی شما می آید، حتی بهتر از قبل! همچنین، کاملاً ترسناک نیست، مگر اینکه فکر کنید وقتی هوش مصنوعی طنز و حکایات را با اطمینان به عنوان حقایق غیرقابل انکار بیان می کند، ترسناک است. سپس، وحشتناک است!

پس آماده باشید، زیرا هوش مصنوعی اینجاست، یا به زودی می آید، یا برای مدت طولانی در اینجا بوده است، بسته به اینکه از چه تلفنی استفاده می کنید. اگر گوشی شما از قبل هوش مصنوعی ندارد، گوشی هوشمند بعدی شما این کار را خواهد کرد. هرگز زمان بهتری برای ارتقاء هرگز وجود نداشته است.

ویرایشگر موبایل ایالات متحده

فیل برن یک صدای برجسته در تحلیل های لوازم الکترونیکی مصرفی است که بیش از 20 سال پیش اولین دستگاه خود ( Sony D-EJ01 Discman) را برای eTown.com تحلیل کرده است. او از قبل از آیفون، برای سایت‌های مختلفی از جمله PCMag، infoSync، PhoneScoop و Slashgear درباره تلفن‌ها و فناوری تلفن همراه می‌نوشت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد نظریه فرهنگی از دانشگاه کارنگی ملون است.

فیل، بازبین داخلی سامسونگ موبایل بود و ماه‌ها قبل از راه‌اندازی، نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره دستگاه‌های جدید محرمانه می‌نوشت. او در سال 2017 آنجا را ترک کرد. او در یک فروشگاه اپل در نزدیکی بوستون، MA، در اوج محبوبیت iPod کار می کرد. او یک معلم انگلیسی دبیرستان در مدارس Title I بوده است و یک نجات غریق گواهی شده است. علاقه او به گوشی های هوشمند و پوشیدنی ها است و مطمئن است که چیز بزرگ بعدی گوشی هایی خواهد بود که روی صورت خود می زنیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است