متن خبر

بهترین فروش روز یادبود Walmart 2024: 13 تخفیف عالی برای محصولاتی که حداقل 4 ستاره از 5 را رتبه بندی می کنیم

بهترین فروش روز یادبود Walmart 2024: 13 تخفیف عالی برای محصولاتی که حداقل 4 ستاره از 5 را رتبه بندی می کنیم

شناسهٔ خبر: 474774 -




Apple iPad، Apple MacBook Air M1، LG C2 TV، هدفون Sony XM5، سرخ کن بادی Dyson V8 و Ninja AF100 در پس‌زمینه سفید در کنار متنی با خواندن «فروش روز یادبود Walmart»
(اعتبار تصویر: آمازون/آینده)

فروش روز یادبود در حال افزایش است و والمارت برخی از بهترین معاملاتی را که تاکنون دیده‌ایم دارد. به دنبال تلویزیون OLED هستید؟ فهمیدی. دستگاه های اپل ؟ بله، شما تحت پوشش هستید. خانه هوشمند و پخش جریانی؟ بله، و بله. لپ تاپ؟ البته.

فروش کامل روز یادبود Walmart را خریداری کنید

تنها مشکل این است که یافتن بهترین قیمت‌ها از میان صدها محصول تخفیف‌خورده، کار ساده‌ای نیست – اما اینجاست که وارد می‌شویم. ما هر سال صدها محصول را در TechRadar آزمایش می‌کنیم و 13 Walmart مورد علاقه خود را بیرون آورده‌ایم. معاملات روز یادبودی که ما آنها را آزمایش کرده‌ایم و حداقل 4 ستاره (به استثنای یک استثنا) به آن‌ها اعطا کرده‌ایم. هر یک از محصولات زیر توسط تیم متخصص TechRadar توصیه می شود - پس می توانید مطمئن باشید که یک دستگاه عالی دریافت می کنید.

معاملات بیشتری می خواهید؟ برای صرفه جویی بزرگ از Amazon ، Best Buy، Target و موارد دیگر، به مرکز اصلی فروش روز یادبود ما بروید.

فروش روز یادبود Walmart: پیوندهای سریع

بهترین فروش روز یادبود Walmart - 13 معامله با رتبه برتر امروز

خرید بیشتر فروش روز یادبود

سردبیر جهانی

مارک سردبیر جهانی TechRadar است، آخرین نفر از یک سری از نقش‌های ارشد تحریریه که او در حرفه‌ای که از هفته‌ای که گوگل راه‌اندازی کرد آغاز کرد (که به مناسبت مناسبت از آن‌ها خوب بود) به عهده داشته است. قبل از پیوستن به TR، او سردبیر بریتانیا در راهنمای Tom's Guide بود، جایی که او بر تمامی پوشش‌های بازی، استریم، صدا، تلویزیون، سرگرمی، نحوه انجام کار و دوربین نظارت داشت. او همچنین سردبیر سابق وب‌سایت فناوری Stuff بود و پنج سال را در مجله موسیقی NME گذراند، جایی که وظایفش عمدتاً شامل خراب کردن سرگرمی دیگران بود. او در لندن مستقر است و در مورد تلفن‌ها، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها، جعبه‌های استریم، دستگاه‌های خانه هوشمند، بلندگوهای بلوتوث، هدفون‌ها، بازی‌ها، تلویزیون‌ها، دوربین‌ها و تقریباً هر نوع ابزار دیگری که فکرش را می‌کنید، آزمایش کرده و نوشته است. یک عکاس مشتاق، مارک هیچ چیز را بهتر از عکس گرفتن از چیزهای بسیار کوچک (حشرات، دخترانش) یا چیزهای بسیار بزرگ (کهکشان های دور) دوست ندارد. او همچنین از موسیقی زنده، بازی، دوچرخه سواری، و ضرب و شتم Wordle لذت می برد (او نویسنده صفحه روزانه Wordle Today است).

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است