متن خبر

مدیر گذرواژه Google اکنون به خانواده‌ها اجازه می‌دهد جزئیات را در یک حساب به اشتراک بگذارند

مدیر گذرواژه Google اکنون به خانواده‌ها اجازه می‌دهد جزئیات را در یک حساب به اشتراک بگذارند

شناسهٔ خبر: 474078 -




قفلی <a href= که روی کیبورد قرار دارد." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDpezKpJsKYY4a3r9EzAw5.jpg">
(اعتبار تصویر: رمز عبور)

افرادی که از Google 's Password Manager استفاده می کنند اکنون می توانند اعتبار ورود به سیستم خود را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند.

اوایل این هفته، گوگل نسخه 24.20 سرویس گوگل پلی را منتشر کرد که دارای تعدادی رفع اشکال، بهبودهای ابزار و اتصال، و ویژگی های جدید است. در میان آنها گزینه اشتراک گذاری رمز عبور با حساب های Google فهرست شده به عنوان بخشی از گروه خانواده است.

در سند پشتیبانی آمده است: «با این ویژگی جدید، اکنون می‌توانید به‌طور ایمن گذرواژه‌های خود را با گروه خانواده‌تان در Google Password Manager به اشتراک بگذارید. "وقتی رمز عبور را به اشتراک می گذارید، اعضای خانواده شما یک کپی از آن را در Google Password Manager خود دریافت می کنند که آماده استفاده است. "

به اشتراک گذاری رمز عبور (نه) اهمیت دارد

به گزارش Engadget ، این ویژگی برای اولین بار در فوریه امسال و در روز اینترنت ایمن‌تر اعلام شد.

کاربرانی که قبلاً یک گروه خانواده دارند اکنون دکمه اشتراک گذاری را در مدیریت رمز عبور Google مشاهده خواهند کرد. با این حال، به نظر می رسد این ویژگی در حال حاضر به اندروید محدود شده است و ممکن است هنوز در نسخه دسکتاپ کروم فعال نباشد.

با راه‌حل‌های بیومتریک و کلیدهای عبور، گذرواژه‌های سنتی مدتی است که در راه هستند. آنها قدیمی در نظر گرفته می شوند، و نه به اندازه ای امن، زیرا می توانند به سرقت بروند یا به بیرون درز کنند. با این حال، تا آن روز و حذف کامل رمزهای عبور، نیاز به حفظ امنیت تا حد امکان وجود دارد که می‌توان با استفاده از بهترین تولیدکننده‌های رمز عبور این کار را انجام داد.

در حالی که در حالت ایده آل، مردم نباید رمز عبور خود را با کسی به اشتراک بگذارند، همیشه مواردی وجود دارد که این اتفاق می افتد، مانند زمانی که اعضای خانواده دسترسی به سرویس های پخش، VPN و موارد مشابه را به اشتراک می گذارند. اشتراک گذاری رمزهای عبور از طریق حساب های رسانه های اجتماعی، با نوشتن آنها بر روی یک تکه کاغذ یا به روشی مشابه، همیشه بسیار خطرناک خواهد بود، به همین دلیل است که ویژگی مانند این می تواند به عنوان یک حرکت خوب توسط گوگل تلقی شود.

با این حال، ما همچنان به اشتراک گذاری رمزهای عبور توصیه نمی کنیم.

بیشتر از TechRadar Pro

Sead یک روزنامه‌نگار آزاد کارکشته در سارایوو، بوسنی و هرزگوین است. او در مورد IT (ابر، اینترنت اشیا، 5G، VPN) و امنیت سایبری (باج افزار، نقض داده ها، قوانین و مقررات) می نویسد. او در طول بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای خود برای رسانه های متعددی از جمله الجزیره بالکان نوشته است. او همچنین چندین ماژول در زمینه نوشتن محتوا برای Represent Communications برگزار کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است