متن خبر

مدل‌های اسرارآمیز سامسونگ گلکسی Z Fold 6 Slim و Z Flip 6 Slim ممکن است در راه باشند

مدل‌های اسرارآمیز سامسونگ گلکسی Z Fold 6 Slim و Z Flip 6 Slim ممکن است در راه باشند

شناسهٔ خبر: 474045 -




بررسی Samsung Galaxy Z Fold 5
Samsung Galaxy Z Fold 5 (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

مدتی است که زمزمه هایی از سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا و سامسونگ گلکسی زد فولد 6 FE را می شنویم، اما اکنون مدل دیگری به بیرون درز کرده است که احتمالاً سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم نامیده می شود.

این مورد در ابتدا توسط راس یانگ (یک افشاکننده با سابقه خوب) ذکر شد که در X ادعا کرد که این Z Fold 6 Slim ممکن است صفحه نمایش بزرگتری نسبت به Samsung Galaxy Z Fold 6 استاندارد داشته باشد و همانطور که از نام آن پید است. احتمالا لاغرتر است

ظاهراً این دستگاه دیجیتالیزه‌کننده نخواهد داشت – لایه پلاستیکی یا شیشه‌ای در صفحه نمایش که از ورودی‌های قلم پشتیبانی می‌کند – به این معنی که از قلم S پشتیبانی نمی‌کند، اما به گفته یانگ به این ترتیب سامسونگ می‌تواند آن را باریک کند.

شنیدن در مورد Samsung Fold 6 Slim Q4'24، صفحه نمایش بزرگتر از Fold 6. قیمت احتمالاً مشابه Fold 6 است. بدون ورودی قلم. 23 مه 2024

جالب اینجاست که ظاهراً قیمت مشابه گلکسی زد فولد 6 استاندارد سامسونگ خواهد بود و یانگ اضافه می‌کند که این مدل اسلیم احتمالاً در اوایل سال 2025 در کنار گلکسی اس 25 سامسونگ عرضه خواهد شد. این امر پس از آن است که احتمالاً Z Fold 6 استاندارد وارد بازار شود، زیرا ما در ماه جولای و در کنار Samsung Galaxy Z Flip 6 منتظر آن هستیم.

یانگ همچنین می گوید این احتمال وجود دارد که این گوشی شایعه شده سامسونگ گلکسی Z Fold 6 Ultra باشد و نام نهایی آن تایید نشده باشد. اگرچه اگر Ultra باشد، انتظار قیمت بالاتری نسبت به Z Fold 6 پایه داریم.

در هر صورت، این تنها صحبت از سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم نیست. Galaxy Club (از طریق SamMobile ) ادعا کرده است که شواهدی از 'Q6 Slim' و 'B6 Slim' را دیده‌اند. بر اساس طرح‌های نام‌گذاری معمولی سامسونگ، احتمالاً اولی Galaxy Z Fold 6 Slim و دومی احتمالاً Samsung Galaxy Z Flip 6 Slim خواهد بود.

یک گوشی، نام های زیادی

به طرز عجیبی، آنها همچنین شاهد ذکر یک Q6 Slim Pro بوده اند که پس ممکن است به عنوان Samsung Galaxy Z Fold 6 Slim Pro عرضه شود. آیا سامسونگ واقعاً می تواند همه این دستگاه ها را در راه داشته باشد؟ خب احتمالا نه گلکسی کلاب حدس می‌زند که Z Fold 6 Slim، Z Fold 6 Slim Pro و Z Fold 6 Ultra همگی دستگاه‌های مشابهی هستند و سامسونگ هنوز روی نام نهایی آن تصمیم نگرفته است.

پس ، چه Ultra، چه اسلیم، پرو یا اسلیم پرو، ممکن است یک مدل Z Fold 6 اضافی برای انتخاب وجود داشته باشد – مدلی که نازک‌تر و احتمالاً بزرگ‌تر از Samsung Galaxy Z Fold 6 استاندارد باشد. برای سال 2025، قبلاً شنیده بودیم که Z Fold 6 Ultra ممکن است انحصاری کره جنوبی باشد ، پس ممکن است نتوانید آن را خریداری کنید.

Samsung Galaxy Z Flip 6 Slim مرموزتر است، زیرا این اولین باری است که ما در مورد مدل های Z Flip 6 اضافی می شنویم. افشای اطلاعات قبلی به سامسونگ گلکسی Z Flip 7 FE اشاره کرد، اما احتمالاً به عنوان یک مدل ارزان‌تر از این قرار می‌گیرد.

اما اطلاعات بسیار کمی در مورد این گلکسی زد فلیپ 6 اسلیم وجود دارد و این احتمال وجود دارد که این گلکسی انحصاری کره جنوبی نیز باشد. امیدواریم به زودی بیشتر بدانیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

جیمز نویسنده و ویرایشگر فرعی تلفن، تبلت و ابزارهای پوشیدنی در TechRadar است. او عاشق همه چیز «هوشمند» است، از ساعت گرفته تا چراغ، و اغلب می توان او را در حال مشاجره با دستیاران هوش مصنوعی یا غرق شدن در آخرین برنامه ها یافت. جیمز همچنین در 3G.co.uk، 4G.co.uk و 5G.co.uk مشارکت دارد و برای T3، Digital Camera World، Clarity Media و دیگران، با کار بر روی وب، چاپ و تلویزیون نوشته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است