متن خبر

Secretlab در اولین همکاری با Games Workshop صندلی بازی Titan Evo Warhammer 40,000 Ultramarines Edition را معرفی کرد.

Secretlab در اولین همکاری با Games Workshop صندلی بازی Titan Evo Warhammer 40,000 Ultramarines Edition را معرفی کرد.

شناسهٔ خبر: 473924 -




Secretlab TITAN Evo Warhammer 40,000 Ultramarines Edition
(اعتبار تصویر: Secretlab)

Secretlab اولین همکاری خود را با Warhammer 40,000 سازنده Games Workshop با یک صندلی مخصوص بازی اعلام کرد.

Secretlab Titan Evo Warhammer 40,000 Ultramarines Edition از بازی جنگی طولانی الهام گرفته شده و با روکش چرمی هیبریدی Secretlab NEO آبی تیره بر اساس رنگ آبی نمادین زره قدرتمند Ultramarines پوشیده شده است.

این طرح همچنین دارای پرچ های دوزی سه بعدی و جزئیات دریچه پیچیده است که شبیه طرح Mk است. X Tacticus Power Armor. این صندلی با روکش طلایی، همچنین دارای Ultima در سمت چپ برای تقلید از بالشتک‌های Ultramarines است، در حالی که پنل‌های مشکی جت، لباس زیری را که تفنگداران فضایی زیر زره پوشیده‌اند، تداعی می‌کند.

پشتی همچنین نماد فصل طلای سلطنتی Ultramarines و مهر خلوص را به همراه یک جمجمه برجسته روی یک پشتی فلزی نشان می‌دهد که به پشتی سر چسبانده شده است.

Titan Evo دارای فوم خنک‌کننده‌ای است که در انتظار ثبت اختراع است که برای توزیع یکنواخت وزن و حداکثر کاهش فشار طراحی شده است. همچنین دارای یک پایه صندلی سنگریزه‌شده اختصاصی است که امکان قرار دادن موقعیت‌های مختلف صندلی را فراهم می‌کند، و همچنین دارای یک تکیه‌گاه الوار سازگار با L چهار جهته است.

این طراحی در حین بازی امکان پشتیبانی را فراهم می کند و می تواند به خوبی در انحنای طبیعی 20 تا 45 درجه پشت شما قرار گیرد، همراه با شبکه ای از لولاهای زنده که هنگام جابجایی از یک حالت به حالت دیگر به ستون فقرات شما خم می شود.

در توضیحات محصول آمده است: "چه بخواهید از طریق نقاشی، خواندن یا بازی در دنیای Warhammer 40000 غوطه ور شوید، Secretlab TITAN Evo شما را برای ساعت های طولانی راحت نگه می دارد."

یک صندلی خوب نباید شما را در تغییر وضعیت ها محدود کند، و Secretlab TITAN Evo برای پشتیبانی از حرکت طراحی شده است، پس شما می توانید مناسب ترین حالت را اتخاذ کنید، چه در حال مونتاژ مینیاتورهای خود، چه در آخرین رمان کتابخانه سیاه دفن شده باشید، یا فقط دراز بکشید. به تماشای داستان‌های حماسی که روی صفحه نمایش می‌افتند، بازگردیم."

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است