متن خبر

بازی Call of Duty: Black Ops 6 معرفی شد و رونمایی کامل بلافاصله پس از نمایشگاه بازی های Xbox در ژوئن منتشر می شود.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 معرفی شد و رونمایی کامل بلافاصله پس از نمایشگاه بازی های Xbox در ژوئن منتشر می شود.

شناسهٔ خبر: 473891 -




بازی Call of Duty: Black Ops 6 رونمایی شد
(اعتبار تصویر: Activision)

Call of Duty : Black Ops 6 بعد از Black Ops 1 تا 4 و همچنین Cold War که پنجمین زیرمجموعه بود، به عنوان ورودی امسال در فرنچایز سالانه تیراندازی اول شخص (FPS) معرفی شده است.

اکنون، شاید به خاطر سادگی (و برای ارائه مقداری برابری با زیرمجموعه‌های شماره‌دار Modern Warfare )، آخرین Black Ops به یک ورودی شماره‌دار بازگشته است.

Call of Duty: Black Ops 6 که از طریق یک پست رسمی Xbox Wire اعلام شده است، به طور کامل در یک ارائه مستقیم و کاملاً خودش رونمایی خواهد شد، درست بعد از نمایشگاه Xbox Games در 9 ژوئن در ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر BST. متأسفانه، به جز نام، هیچ چیز در مورد بازی در پست Xbox Wire فاش نشده است، پس برای اطلاعات دقیق تر و - امیدواریم - گیم پلی، باید تا نمایشگاه ژوئن منتظر بمانیم.

رونمایی رسمی بازی Call of Duty: Black Ops 6 بلافاصله پس از انتشار یک وب سایت مرموز با میزبانی رابطی شبیه به یک بازی واقعیت جایگزین (ARG)، شعار "حقیقت دروغ می گوید" و تصاویری که می تواند از شورش شکست خورده الهام گرفته شده باشد، منتشر می شود. در 6 ژانویه 2021، جایی که تعداد زیادی از معترضان تلاش کردند به ساختمان کنگره در ایالات متحده نفوذ کنند.

ما چند هفته تا زمان نمایش در 9 ژوئن حدس و گمان خواهیم داشت، اما تایید شده است که توسعه‌دهنده قدیمی سری Treyarch امسال با پشتیبانی Raven Software بر عهده دارد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 احتمالاً دارای یک کمپین و همچنین تمام تغییرات چند نفره ای است که انتظارش را داشتیم. حالت زامبی نیز در اینجا به احتمال زیاد در کنار ادغام با نسخه فعلی Call of Duty: Warzone وجود دارد .

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر سخت افزار

Rhys ویرایشگر سخت افزار TRG است و بیش از دو سال است که بخشی از تیم TechRadar بوده است. Rhys به ویژه علاقه‌مند به کنترل‌کننده‌ها و هدست‌های شخص ثالث با کیفیت بالا، و همچنین جدیدترین و بهترین‌ها در مبارزه با استیک‌ها و VR، تلاش می‌کند تا پوششی آموزنده و خوانا را برای انواع سخت‌افزارهای بازی ارائه دهد. در مورد خود بازی‌ها، Rhys به بازی‌های مبارزه‌ای و مسابقه‌ای و همچنین سول‌لایک‌ها و RPG علاقه‌مند است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است