متن خبر

برنامه جدید Copilot مایکروسافت در ویندوز 11 وارد شد و برخی از افراد قبلاً آن را به کپی کردن ChatGPT متهم می کنند.

برنامه جدید Copilot مایکروسافت در ویندوز 11 وارد شد و برخی از افراد قبلاً آن را به کپی کردن ChatGPT متهم می کنند.

شناسهٔ خبر: 473882 -




تصاویر کپی <a href= از مایکروسافت" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VrKMKpEa8KAaqgfnAdXZfT.jpg">
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت در رویداد بیلد 2024 امسال، اپلیکیشن مستقل Copilot را برای ویندوز 11 معرفی کرد و اکنون در اختیار آزمایش‌کنندگان قرار گرفته است – و برخی از این آزمایش‌کنندگان متوجه شباهت‌های چشمگیر این برنامه و رقیب هوش مصنوعی ChatGPT شده‌اند.

برنامه Copilot (که قبلا شایعه شده بود و حتی (به نوعی) در یکی از نسخه های ویندوز مشاهده شده بود ) در بیلد 26100 در کانال Release Preview وجود دارد که آخرین مرحله قبل از ورود به نسخه نهایی ویندوز 11 است. این نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی 24H2 ویندوز 11 است که اواخر امسال منتشر می‌شود.

برنامه جدید دیگر یک پانل جانبی لنگر بر روی دسکتاپ نیست، بلکه یک برنامه کامل در یک پنجره است که به شما امکان می دهد تا دستیار هوش مصنوعی را در صورت نیاز حرکت دهید و اندازه آن را مانند هر برنامه دیگری تغییر دهید. نماد Copilot هم اکنون در مرکز وظیفه نوار وظیفه ویندوز 11 قرار دارد، نه در سمت راست در سینی سیستم.

این مطمئناً نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری بیشتری برای Copilot و نحوه استفاده از هوش مصنوعی است، اما برخی از کاربرانی که برنامه جدید را آزمایش می‌کنند متوجه چیز دیگری شده‌اند – اینکه رابط کاربری بازسازی‌شده Copilot از چند جنبه به ChatGPT شباهت دارد.

همانطور که Windows Latest اشاره می‌کند، شباهت‌ها شامل منوی سمت چپ است که چت‌های قبلی را نمایش می‌دهد، در کنار حالت کلی برنامه Copilot جدید.

قلمرو آشنا

جدا از اینکه Copilot دارای نوار چت در مرکز پنل برنامه است، و شاید پر رنگی، واقعاً تفاوت زیادی بین دو چت ربات مجهز به هوش مصنوعی وجود ندارد. مایکروسافت را نمی توان به طور کامل به دلیل تقلید از طرح نمادین ChatGPT سرزنش کرد، زیرا بسیاری از گزینه های جایگزین ChatGPT از همان سبک چیدمان استفاده کرده اند تا کاربران بتوانند به راحتی با برنامه های جدیدتر آشنا شوند.

به این فکر کنید که پیمایش در اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی روی تلفنتان چقدر آسان است – همه آنها طرح‌بندی مشابهی دارند، پس حتی اگر به تازگی به برنامه جدیدی ملحق شده‌اید، می‌توانید قبل از یادگیری بیشتر راه خود را پیدا کنید. جزئیات پیچیده با این حال، من فکر می‌کنم مایکروسافت می‌توانست در اینجا کمی بهتر عمل کند و سعی کند سبک خودش را ارائه کند، اما این برنامه هنوز در برنامه Windows Insider در حال آزمایش است، پس ممکن است طراحی قبل از انتشار عمومی آن اصلاح شود. .

اگر می‌خواهید برنامه جدید Copilot را امتحان کنید، باید بخشی از آن برنامه تست Windows Insider باشید. عضویت بسیار ساده است، و پس از ثبت نام، نه تنها به برنامه Copilot، بلکه به سایر به روز رسانی ها و ویژگی هایی که مایکروسافت در نسخه های پیش نمایش امتحان کرده است، دسترسی خواهید داشت.

با این حال، چند چیز را در نظر داشته باشید: نسخه‌های آزمایشی ویندوز 11 چیزی نیستند که بخواهید بر روی رایانه شخصی اصلی خود اجرا شوند (زیرا احتمال اشتباه وجود دارد، پس هیچ خطری در این زمینه نداشته باشید) . همچنین، به یاد داشته باشید که فقط به این دلیل که یک ویژگی در آزمایش ظاهر شده است، به این معنی نیست که برای انتشار نسخه نهایی ویندوز 11 توسط همه استفاده می شود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد. Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید. Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است