متن خبر

مدیر ارشد اجرایی Arrowhead می‌خواهد استودیوی Helldivers 2 تبدیل به فروم سافت‌افزار بعدی شود: «می‌خواهم ببینم چقدر می‌توانیم پرواز کنیم».

مدیر ارشد اجرایی Arrowhead می‌خواهد استودیوی Helldivers 2 تبدیل به فروم سافت‌افزار بعدی شود: «می‌خواهم ببینم چقدر می‌توانیم پرواز کنیم».

شناسهٔ خبر: 473831 -




صحنه جنگل Helldivers 2
(اعتبار تصویر: Arrowhead Game Studios)

یوهان پیلستد، مدیر خلاق استودیو بازی Arrowhead گفته است که می‌خواهد توسعه‌دهنده Helldivers 2 به FromSoftware یا Blizzard Entertainment تبدیل شود.

در یک پست اجتماعی که در 22 می به اشتراک گذاشته شد، Pilestedt اعلام کرد که رسماً از سمت خود به عنوان مدیر عامل به عنوان CCO کناره‌گیری کرده و این سمت را به شمس جرجانی - یک کهنه‌کار صنعت که سابقه طولانی با Arrowhead داشته است - واگذار کرده است.

اگرچه اظهارات او مختصر بود، اما Pilestedt توضیح داد که این تغییر اکنون به او اجازه می دهد زمان بیشتری را با تیم خلاق بگذراند و "100٪" تمرکز خود را بر روی ساخت بازی و جامعه بگذارد.

در مصاحبه ای با GamesIndustry.biz ، CCO در مورد موفقیت چشمگیر Helldivers 2 و همچنین اتفاقات بعدی این استودیو صحبت کرد، اما اظهار داشت که هیچ برنامه ای برای خرید توسط شرکتی مانند سونی و سونی ندارد. می خواهد مستقل بماند

Pilestedt گفت: "ما احساس می کنیم که چیزهای بیشتری برای دادن داریم و بازی های بسیار بیشتری قصد داریم بسازیم." "سطح جاه طلبی و اشتهای سازمان به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ما اکنون طعم خون را می چشیم و بیشتر می خواهیم."

سلام به همه، به روز رسانی بزرگ، من تصمیم گرفتم که @ShamsJorgani را به عنوان مدیرعامل جدید ArrowheadGS استخدام کنم! ما خیلی به عقب برمی گردیم و من به کسب و کار در دست دیگری غیر از او اعتماد نمی کنم. (...و او با رزومه ای چشمگیر و عشق به بازی ها می آید) اما من و مشارکت من در… 22 مه 2024

او ادامه داد: ما به خود می بالیم که یک استودیو مستقل هستیم. "ما باید ببینیم آینده چه چیزی در انتظار ماست، اما هیچ چیزی در برنامه‌ها وجود ندارد که بخواهیم کسی آن را به دست آورد. من می‌خواهم ببینم چقدر می‌توانیم پرواز کنیم. و با آوردن شمس به کشتی، ما پتانسیل خوبی برای درک آن آینده داریم. تبدیل شدن به FromSoftware یا Blizzard بعدی."

جرجانی همچنین با بیان اینکه هدف Arrowhead «ساخت بازی‌های co-op واقعا عالی» است، نظر خود را در مورد فروش ارائه کرد و گفت که این لزوماً به این معنی نیست که استودیو می‌خواهد به یک شرکت 500 نفره رشد کند.

جرجانی گفت: «ما واقعاً می‌خواهیم Arrowhead را به یک استودیوی شاخص تبدیل کنیم، جایی که افرادی که می‌خواهند این نوع بازی‌ها را بسازند به خودشان می‌گویند: «من می‌خواهم در Arrowhead کار کنم». "زمانی که ما بزرگ شدیم، ما واقعاً می خواستیم در بلیزارد کار کنیم، این یکی از مکان های فهرست سطلی برای کار بود. من فکر می کنم Arrowhead پتانسیل این را دارد.

اما این بدان معنا نیست که ما باید یک شرکت 500 نفره باشیم. در واقع، یک شرکت 500 نفره از بسیاری جهات بسیار دردناک است. ما رشد را خواهیم دید، اما رشد را وسیله ای برای رسیدن به اهداف خواهیم دید، نه به عنوان خود هدف. ما برنامه ای برای عرضه عمومی نداریم. هیچ کدوم از اون شیطنت ها رشد اندازه گیری شده ای که به ما امکان می دهد بازی شگفت انگیزی بسازیم و مکان خوبی برای کار باشیم."

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است