متن خبر

برخی از بزرگترین شرکت های فناوری در اطراف برای مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین با یکدیگر متحد می شوند

برخی از بزرگترین شرکت های فناوری در اطراف برای مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین با یکدیگر متحد می شوند

شناسهٔ خبر: 473641 -




تقلب
اعتبار تصویر: Shutterstock (اعتبار تصویر: Gustavo Frazao / Shutterstock)

برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارز دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی جهان، و همچنین دیگر غول‌های فناوری، برای محافظت بهتر از کاربران در برابر کلاهبرداری‌های آنلاین با یکدیگر همکاری می‌کنند.

Coinbase، Kraken، Ripple و Gemini، و همچنین Match Group (شرکت مادر Tinder و Hinge)، Meta و سازمان جهانی ضد کلاهبرداری، در یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در این سه‌شنبه (از طریق TechCrunch )، Tech Against Scams را معرفی کردند. ائتلاف بین‌صنعتی برای کمک به کاهش میزان کلاهبرداری‌های موفق

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که فناوری در برابر کلاهبرداری، بستری است که این سازمان‌ها می‌توانند گرد هم آیند و دانش و بهترین شیوه‌های مبارزه با ابزارهای معمول کلاهبرداران را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، شرکت‌ها اطلاعات تهدید و سایر نکات را برای آموزش و محافظت از مصرف‌کنندگان به اشتراک خواهند گذاشت.

قصابی خوک

تشکیل تیم بین شرکت های ارز دیجیتال و سازمان های رسانه های اجتماعی کاملا منطقی است. با افزایش محبوبیت فناوری بلاک چین و افزایش قیمت بیت کوین، تعداد کلاهبرداری ها و کلاهبرداری ها به طور پیوسته در حال افزایش است.

فقط در سال گذشته، مردم بیش از 2 میلیارد دلار به دلیل هک، کلاهبرداری و سوء استفاده از دست داده اند، و در بسیاری از این موارد، همه چیز با یک حساب رسانه اجتماعی جعلی شروع می شود.

در واقع، ائتلاف به طور خاص کلاهبرداری های به اصطلاح "قصاب خوک" را مشخص کرده است:

گای روزن، مدیر اطلاعات گفت: کلاهبرداران و گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته پشت طرح‌های قصابی خوک‌ها، مردم را در بسیاری از خدمات اینترنتی هدف قرار می‌دهند، که دیدن تصویر کامل از فعالیت‌های مخرب را برای هر یک از شرکت‌ها سخت می‌کند و روی کار هر یک از ما در سیلوها حساب می‌کند. افسر امنیتی متا

"ما امیدواریم که این ائتلاف به عنوان یک نیروی چند برابر کننده برای تیم های امنیتی در شرکت های فناوری عمل کند تا بینش ها و روندهای تهدید را به اشتراک بگذارند تا اختلالات تاثیرگذارتر شبکه های کلاهبرداری در سراسر جهان را امکان پذیر کند."

در «قصابی خوک» ابتدا «خوک» قبل از ذبح «پر می‌شود». یک کلاهبردار یک حساب رسانه اجتماعی جعلی ایجاد می کند، سپس سعی می کند در گفتگو شرکت کند و قربانی را متقاعد کند که پول خود را در یک پروژه ارز دیجیتال جعلی سرمایه گذاری کند.

در طی هفته‌ها یا حتی ماه‌ها، قربانی می‌تواند «رشد» سرمایه‌گذاری خود را ردیابی کند و شاید حتی برداشت کوچکی انجام دهد. این به آنها اعتماد به نفس بیشتری برای سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر می دهد، که اساساً بخش "پر کردن" فرآیند است.

در نهایت، وقتی قربانی دیگر سرمایه ای برای سرمایه گذاری نداشته باشد، متوجه می شود که نمی تواند پول خود را برداشت کند.

فریبکاران به قربانی می گویند که با پشتیبانی مشتری که معمولاً توسط همان افراد اداره می شود تماس بگیرد. "پشتیبانی مشتری" سعی خواهد کرد قربانی را متقاعد کند که هزینه های اضافی بپردازد تا بتواند برداشت کند، آخرین تلاش برای بیرون کشیدن آخرین پنی از کیف پول قربانی.

یوئل راث، معاون اعتماد و ایمنی در Match Group گفت: همکاری شرکت‌های فناوری در سراسر صنایع برای جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه ضروری است و در نهایت به پلتفرم‌های آنلاین کمک می‌کند تا از انواع مختلف جرایم مالی جلوتر باشند و راه‌حل‌های موثری برای آن ایجاد کنند. .

همانطور که تلاش می کنیم کلاهبرداری از افراد را برای کلاهبرداران سخت تر کنیم، همچنین به سرمایه گذاری در فناوری های جدید برای کمک به مختل کردن سریع تر کلاهبرداری ها و دریافت پشتیبانی و منابع مورد نیاز مردم ادامه خواهیم داد.

بیشتر از TechRadar Pro

Sead یک روزنامه‌نگار آزاد کارکشته در سارایوو، بوسنی و هرزگوین است. او در مورد IT (ابر، اینترنت اشیا، 5G، VPN) و امنیت سایبری (باج افزار، نقض داده ها، قوانین و مقررات) می نویسد. او در طول بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای خود برای رسانه های متعددی از جمله الجزیره بالکان نوشته است. او همچنین چندین ماژول در زمینه نوشتن محتوا برای Represent Communications برگزار کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است