متن خبر

موسسه ایمنی هوش مصنوعی بریتانیا دفتر جدید ایالات متحده را افتتاح می کند

موسسه ایمنی هوش مصنوعی بریتانیا دفتر جدید ایالات متحده را افتتاح می کند

شناسهٔ خبر: 473058 -




نمایندگی هوش مصنوعی
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

موسسه ایمنی هوش مصنوعی دولت بریتانیا اولین دفتر خارج از کشور خود را در تابستان امسال در سانفرانسیسکو افتتاح خواهد کرد، اقدامی که توسط وزیر فناوری میشل دونلان تأیید شد.

در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد، اولین دفتر خارجی مؤسسه ایمنی هوش مصنوعی (AISI) یک تیم اولیه از کارکنان فنی به رهبری یک مدیر تحقیقاتی را استخدام خواهد کرد که تکمیل کننده دفتر مرکزی در حال رشد موسسه در لندن است که در حال حاضر بیش از 30 کارشناس را در خود جای داده است.

هدف توسعه استراتژیک بهره مندی از استعدادهای فناوری در منطقه خلیج SF است، جایی که بسیاری از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری و هوش مصنوعی در جهان مستقر هستند.

موسسه ایمنی هوش مصنوعی بریتانیا جهانی می شود

دفتر لندن به ارزیابی ریسک سیستم های پیشرفته هوش مصنوعی ادامه خواهد داد، در حالی که دفتر جدید سانفرانسیسکو قرار است همکاری نزدیک بین دو کشور را تسهیل کند.

هر دو بریتانیا و ایالات متحده به توافقنامه های ایمنی هوش مصنوعی مشابهی متعهد شده اند، از جمله امضای بیانیه بلچلی در یک نشست سازماندهی شده توسط بریتانیا همراه با 25 کشور دیگر و اتحادیه اروپا.

دونلان اظهار داشت: «[توسعه] یک لحظه مهم در توانایی بریتانیا برای مطالعه خطرات و پتانسیل هوش مصنوعی از یک لنز جهانی است، همکاری ما با ایالات متحده را تقویت می کند و راه را برای سایر کشورها هموار می کند تا از تخصص ما استفاده کنند. به رهبری جهان در زمینه ایمنی هوش مصنوعی ادامه دهید."

بریتانیا و کانادا نیز متعهد به همکاری با هدف افزایش تحقیقات ایمنی هوش مصنوعی هستند.

این اعلامیه همزمان با انتشار نتایج اخیر تست ایمنی هوش مصنوعی توسط AISI است. علاوه بر برجسته کردن برخی از محدودیت‌های فنی مدل‌های زبان بزرگ، این مطالعه همچنین بيان کرد که «همه مدل‌های آزمایش‌شده در برابر «جیل‌بریک‌های» اساسی بسیار آسیب‌پذیر هستند و برخی حتی بدون تلاش اختصاصی برای دور زدن پادمان‌ها، خروجی‌های مضری تولید خواهند کرد. »

ایان هوگارت، رئیس AISI، اظهار داشت: "ایمنی هوش مصنوعی هنوز یک زمینه بسیار جوان و نوظهور است. .. جاه طلبی ما این است که با توسعه ارزیابی های پیشرفته، با تاکید بر خطرات مربوط به امنیت ملی، به پیشبرد مرزهای این حوزه ادامه دهیم. "

این اعلامیه همچنین قبل از اجلاس سران هوش مصنوعی سئول 2024 است، که تا حدودی جانشین نشست بلچلی پارک بریتانیا در نوامبر 2023 است. انتظار داریم که دولت‌های بین‌المللی، شرکت‌های هوش مصنوعی، دانشگاه‌ها و جامعه مدنی گرد هم آیند تا بحث‌های پیرامون ایمنی هوش مصنوعی را ادامه دهند. .

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است