متن خبر

جوایز راهنمای Tom’s Guide به زودی در راه است – در اینجا نحوه ارسال محصولات خود آورده شده است

جوایز راهنمای Tom’s Guide به زودی در راه است – در اینجا نحوه ارسال محصولات خود آورده شده است

شناسهٔ خبر: 472404 -




لوگوی Tom's Guide Awards 2024 روی پس‌زمینه آبی
(اعتبار تصویر: آینده)

ما اخیراً جوایز پایداری هیجان انگیز TechRadar خود را اعلام کردیم و اکنون زمان آن رسیده است که برند خواهر ما Tom's Guide جوایز سالانه خود را آغاز کند.

نامزدهای Tom's Guide Awards 2024 رسما از 9 می آغاز شد و تا ساعت 11:59 ET در 17 ژوئن باز خواهد بود، پس هنوز زمان زیادی برای ارائه بهترین محصولات فناوری و سبک زندگی برند شما برای درج احتمالی قبل از اعلام برندگان در اوایل زمان وجود دارد. جولای.

بیش از 100 دسته وجود دارد که در زمینه های تخصصی راهنمای Tom's Guide جوایزی دریافت خواهند کرد که شامل تلفن، رایانه، تلویزیون، پخش جریانی، صدا، خانه، خواب، هوش مصنوعی، زندگی فعال (به عنوان مثال تناسب اندام و رفاه) و بازی است. علاوه بر اینها، محصول شما این شانس را خواهد داشت که یکی از شش جایزه قهرمان، مانند افتخارات معتبر نوآوری یا پایداری را برنده شود.

نحوه ورود به جوایز راهنمای Tom's Guide 2024

اگر فکر می‌کنید که محصولات شرکت شما برای جوایز راهنمای Tom's Guide امسال ارزش در نظر گرفتن دارند، می‌توانید از طریق فرم نامزدی رسمی درخواست ارسال کنید. این فرآیند سریع و آسان است و احتمالاً فقط پنج تا 10 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از اطلاعات شخصی خود و محصولی را که نامزد می‌کنید، شامل توضیحات مختصری و تصاویر پر کنید. سپس مطمئن شوید که قبل از ارسال درخواست، محصول را برای کدام دسته نامزد می کنید. همچنین می‌توانید محصولات اضافی را به یک برنامه اضافه کنید، اگر می‌خواهید همزمان بیش از یک مورد را نامزد کنید.

ورود به جوایز رایگان است و توسط ویراستاران Tom's Guide قضاوت خواهد شد، که تعداد نامزدهای دریافتی یک محصول خاص و همچنین نحوه رتبه بندی آن را پس از تحلیل عملکرد، ویژگی ها، طراحی و قابلیت استفاده در نظر خواهند گرفت. ملاحظات دیگری مانند ارزش و پایداری نیز در نظر گرفته خواهد شد.

می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه جوایز راهنمای Tom's Guide 2024 بیابید. به یادآوری نیاز دارید که دسته‌های جوایز کدامند؟ فهرست کامل دسته ها را می توانید در اینجا بیابید. فقط توجه داشته باشید که برخی ممکن است در معرض تغییر باشند.

ذهن کندو TechRadar. مگازورد. ولترون. وقتی قدرت‌های ما با هم ترکیب می‌شوند، به "تیم TECHRADAR" تبدیل می‌شویم. معمولاً زمانی که کل تیم در پروژه یا مقاله ای با هم همکاری می کنند، این نام نویسنده را می بینید، خواه این یک رتبه بندی ضعیف از فیلم های مورد علاقه ما در مارول باشد، یا خلاصه ای از همه جالب ترین چیزهایی که در مجموع در آن دیده ایم. نمایشگاه های فناوری سالانه مانند CES و MWC. ما یکی هستیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است