متن خبر

لیست های افشاگر مشخصات و تصاویر Sonos Roam 2 را ادعا کردند – و ناامید کننده ترین ویژگی آن تغییر نکرده است

لیست های افشاگر مشخصات و تصاویر Sonos Roam 2 را ادعا کردند – و ناامید کننده ترین ویژگی آن تغییر نکرده است

شناسهٔ خبر: 472296 -




Sonos Roam
مانند اولین Sonos Roam، Sonos Roam 2 ممکن است 10 ساعت عمر باتری داشته باشد. (اعتبار تصویر: پیتر هافمن)

آنچه به نظر می رسد تصاویر بازاریابی لو رفته از Sonos Roam 2 به همراه مشخصات ادعا شده در X ظاهر شده است - و یک ناامیدی جزئی وجود دارد.

یکی از کاربران X به نام MysteryLupin تصاویر سه گانه ای از Sonos Roam 2 را به همراه مشخصات منتشر کرد . اینها نشان می دهد که بلندگو دارای دو آمپلی فایر دیجیتال، دو تقویت کننده دیجیتال کلاس H، یک توییتر و یک مید ووفر خواهد بود. همچنین گفته می شود که دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، ابعاد 16.8 x 6.2 x 6 سانتی متر و وزن 43 گرم است. فروشنده می گوید Roam 2 199 یورو قیمت دارد که تقریباً معادل 179 دلار / 179 پوند / 299 دلار استرالیا است.

اینها مشخصات معقولی برای یک اسپیکر قابل حمل هستند، حتی اگر شبیه به Sonos Roam اصلی باشند. ما گمان می‌کنیم که ارتقاها بیشتر از نظر پردازش سیگنال دیجیتال و بهبود کیفیت پخش است. اما ادعای MysteryLupin مبنی بر اینکه Roam 2 دارای عمر باتری 10 ساعته خواهد بود، باعث ناامیدی زودرس ما شده است.

Sonos Roam 210h باتری 0,43kg16,8 x 6,2 x 6,0cm تقویت کننده دیجیتال IP672.2 آمپلی فایر دیجیتال کلاس H .cture.1 توییتر 1 مید ووفر 199 یورو pic.twitter.com/SxxU1W1y5B 16 مه 20

این به این دلیل است که Sonos Roam اصلی دارای عمر باتری 10 ساعته بود و ما احساس کردیم کمی کمبود دارد، به خصوص زمانی که آن را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که با صدای متوسط ​​فقط 9 ساعت دور از پریز برق دوام می آورد. شاید Sonos برخی بهینه‌سازی‌ها را انجام داده باشد تا Roam 2 بتواند 10 ساعت در حجم‌های بالاتر دوام بیاورد، اما این فقط برخی از حدس و گمان‌های علی است.

با توجه به تصاویر فاش شده از یک مدل از پیش عرضه شده در هفته گذشته، Roam 2 اساساً مشابه مدل قبلی خود به نظر می رسد . این به خودی خود چیز بدی نیست، زیرا روم فعلی یک بلندگوی بی سیم جمع و جور با ظاهر مناسب است. اما برخی از گزینه های رنگی بیشتر به غیر از سیاه و سفید برای اسپیکرهایی که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است قابل قدردانی هستند - برای مثال، یک پاشیدن سبز یا آبی برخی از حالات تابستانی سرگرم کننده را منتقل می کند.

اکنون هیچ راهی برای تأیید اینکه این تصاویر واقعاً مربوط به Sonos Roam 2 هستند، نداریم، و مشخصات دقیق احتمالاً ارتقاء چندانی را ارائه نمی دهد، پس شاید MysteryLupin اشتباه می کند یا اطلاعات قدیمی تری را منتشر کرد که اکنون قدیمی شده است. در حالی که روم فعلی یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی است که امروز می توانید بخرید، برای مدل نسل دوم ما قصد داریم شاهد بهبود عمر باتری و صدای باس بیشتر باشیم. ما همچنین به برخی از پردازش های صوتی بهبود یافته نه نمی گوییم.

از آنجایی که اخیراً اطلاعات درز در مورد Sonos Roam 2 افزایش یافته است، ما تعجب نخواهیم کرد که بر اساس شایعات قبلی یک رونمایی رسمی در ماه ژوئن انجام شود، پس برای هر گونه به روز رسانی در مورد آن با TechRadar همراه باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره اش و بینی برای بازارهای مواد غذایی پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است