متن خبر

استارتاپ پرداخت حشیش و بازی Aeropay اکنون جایگزینی برای Mastercard و Visa ارائه می کند.

استارتاپ پرداخت حشیش و بازی Aeropay اکنون جایگزینی برای Mastercard و Visa ارائه می کند.

شناسهٔ خبر: 472053 -




کلید پذیرش بازیگران قدیمی در صنعت فناوری مالی ممکن است رفتن به جایی باشد که قبلاً نرفته‌اند.

این کاری است که Aeropay مستقر در شیکاگو انجام می دهد. ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرداخت از طریق بانک برای کسب‌وکارها شروع به کمک به خرده‌فروشان شاهدانه و شرکت‌های بازی در پرداخت‌های خود کرد و اکنون با نوآوری در شبکه‌های پرداخت وارد قلمرو Visa و Mastercard شده است.

دن مولر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکتی که راه حل های دیجیتالی را برای برندها و خرده فروشان ایجاد می کند، سابقه ای به عنوان رئیس محصول دارد. در آن زمان، موبایل در حال آنلاین شدن بود، پس او در نهایت به ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی بومی برای برندهایی مانند Best Buy، Adidas و Express دست یافت که به مولر تجربه دست اولی در پرداخت‌ها داد.

«وقتی لایه‌های راه قدیمی را برای حل پرداخت‌های دیجیتالی باز می‌کنید، یا پذیرش آنلاین کارت را آسان‌تر می‌کردید، مانند Stripe یا Square، یا می‌توانید کاری واقعاً بزرگ را امتحان کنید، یعنی دور زدن سیستم.» مولر به TechCrunch گفت.

با Aeropay، کسب‌وکارها می‌توانند پرداخت‌های دیجیتالی مطابق مقررات، بدون نقد و بدون تماس را به مشتریان خود، هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین ارائه دهند. برای انجام این کار، شرکت جمع‌آوری بانکی خود به نام Aerosync را ایجاد کرد که حساب‌های بانکی را به هم متصل می‌کند و ادغام‌های قابل تنظیم با استفاده از APIهای باز را امکان‌پذیر می‌کند.

این می تواند بیش از 12000 بانک را به هم متصل کند و هنگامی که تاجر به یک حساب بانکی متصل می شود، می تواند مشتریان را قادر به پرداخت درست مانند هر محیط تجارت الکترونیکی کند. بازرگانان همچنین می‌توانند از یک کد QR برای پرداخت‌ها استفاده کنند و هزینه‌ای را برای تراکنش پرداخت نکنند، یا با پول نقد زحمت ندهند. به عنوان مثال، این به مشتری تاجر اجازه می دهد تا مبالغ پرداخت و تأیید را در پرداخت انتخاب کند. مولر گفت: اگر مشتریان از کیف پول دیجیتال استفاده می کنند، بازرگانان مبلغ را انتخاب می کنند و ارسال به یک کیف پول دیجیتال را تایید می کنند.

مولر گفت، یکی از وجه تمایز سایر شرکت‌هایی که راه‌حل‌های پرداخت دیجیتال را ایجاد می‌کنند این است که Aeropay بر خلاف سایر شرکت‌هایی که با یک محصول کار خود را شروع کرده‌اند و انطباق آن "یک فکر بعدی بود" با نظارت و انطباق به عنوان تمرکز شروع کرد. در نتیجه، او معتقد است که بازرگانان می‌توانند بازده و ریسک تقلب را به حداقل برسانند. Aeropay از خانه تسویه خودکار برای تسهیل انتقال مستقیم بانک به بانک استفاده می کند، به این معنی که هیچ شبکه کارتی درگیر نیست. به همین دلیل برای صنعت حشیش که قادر به استفاده از شبکه های کارت پرداخت نیست، خوب است.

تبدیل شدن به "شبکه پرداخت عالی بعدی"

برنامه پرداخت از حساب به حساب Aeropay. اعتبار تصویر: Aeropay

این مفهوم به وجود آمده است. مولر بيان کرد که طی سال گذشته، Aeropay او میگوید رشد درآمدی 10 برابری را ثبت کرده است (اما در مورد میزان درآمد توضیحی نمی‌دهد) و سالانه بیش از 1 میلیارد دلار را پردازش می‌کند. او بيان کرد که در سه ماهه چهارم سال 2023 به سودآوری جریان نقدی رسیده است.

اکنون یک دور سری B 20 میلیون دلاری به رهبری گروه 11 دارد که شامل مشارکت Chicago Ventures و Continental Investors نیز می شود. سرمایه گذاری جدید تا به امروز 35 میلیون دلار کل بودجه به Aeropay می دهد.

مولر بيان کرد که Aeropay امروز با Visa و Mastercard رقابت نمی کند، اما می خواهد "شبکه پرداخت عالی بعدی" باشد. کشیدن کارت بیشترین هزینه را برای بازرگانان دارد، و Aeroplay نه تنها آن را حذف می‌کند، بلکه به برنامه‌ها یا سخت‌افزار جدید نیاز ندارد، بلکه می‌تواند با سیستم‌های موجود یک تاجر ادغام شود. برای داشتن آن نیاز به راه آهن مقرون به صرفه، تجربه کاربری عالی و چیزی با تقلب و ریسک کم است. مولر بيان کرد که این شرکت دارای این سه ویژگی است، با این حال، اگر بخواهد ویزا یا مسترکارت شود، یک چیز را از دست می دهد: تاجران بیشتری از آن استفاده کنند.

مولر گفت: «ما برای رسیدن به همان سطح به توزیع نیاز داریم. "نام بازی برای ما اکنون با این سرمایه رسیدن به توزیع سطحی برای به دست آوردن مزایایی است که ایجاد کرده ایم - اتصال یکپارچه بانکی، مشکلات بسیار کم تقلب و ریسکی که می بینیم و عمدتاً مقرون به صرفه بودن در تاجر. . یک حساب انتقال بانکی بسیار مقرون به صرفه تر از کشیدن کارت خواهد بود و سپس آنها می توانند این پس انداز را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان بیاورند.

مولر از بودجه جدید برای توسعه و ایجاد تیم در زمینه های عرضه به بازار، فنی، انطباق و ریسک استفاده خواهد کرد. در سال گذشته، شرکت از پشتیبانی استاندارد به پشتیبانی 27/4 رسید، پس Aeropay در تیم‌های مراقبت از مشتری سرمایه‌گذاری کرد و مولر انتظار دارد که امسال رشد کند.

بازی با نقاط قوت

شبکه های کارت چیزی است که شریک موسس گروه 11، دووی فرانسیس به TechCrunch بيان کرد که تقریباً «هیچ کس آن را لمس نکرده است زیرا بسیار پیچیده است». او می بیند که Aeroplay به جایی می رود که دیگر بازیکنان از منظر نظارتی نمی توانند حرکت کنند و سپس رشد کنند.

گروه 11 یک شرکت سرمایه گذاری سه ساله است که عمدتاً در شرکت های فناوری مالی اسرائیل که به قاره آمریکا نقل مکان می کنند، سرمایه گذاری می کند. حدود 1 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد و یکی از اولین حامیان شرکت مدیریت هزینه ناوان، شرکت حساب های پرداختنی تیپالتی و شرکت فناوری املاک هوم لایت است.

فرانسیس حدود سه سال پیش با مولر آشنا شد، اما در ابتدا در Aeropay سرمایه گذاری ن کرد. فرانسیس گفت، آن زمان زمانی بود که Aeropay روی حشیش کار می کرد و "هیچکس نمی خواست به صنعت شاهدانه دست بزند."

در عوض، فرانسیس در آن زمان با مولر و تیم Aeropay در تماس بود.

"سپس دیدم که آنها اکنون در نقطه ای هستند که راه حل از دیدگاه فناوری به اندازه کافی قوی به نظر می رسد، مشتریان قابل توجهی را جذب کرده است و C-suite شروع به شبیه شدن به C-suite کرده است که من می خواهم در یک شرکت ببینم. فرانسیس گفت: جایی که من سرمایه گذاری قابل توجهی انجام می دهم. من در مورد سرمایه گذاری بذر صحبت نمی کنم، من به طور جدی صحبت می کنم.

فرانسیس معمولاً فناوری مالی را در سه سطل قرار می دهد: معماری، هماهنگی و کاربرد. او شرکت هایی مانند سوئیفت، ویزا و مسترکارت را در فضای معماری می بیند که رهبران زیرساخت هستند. لایه هماهنگی شرکت هایی مانند Square است که بین لایه های کاربردی و معماری قرار می گیرد. نمونه ای از لایه کاربردی نئوبانک خواهد بود.

او Aeropay را در لایه‌ی هماهنگی می‌بیند که می‌تواند چالشی برای شبکه‌های کارت سنتی Visa و Mastercard ایجاد کند.

فرانسیس گفت: "بدون شک با استروئیدها بازی می شود." در Aeropay، ما موفق شدیم آخرین سنگر یکی از آخرین حوزه‌های فناوری مالی را پیدا کنیم که مختل شده است. این یک بازار بزرگ است که برای گرفتن است، و یک تیم فوق العاده با استعداد دارد که چند سالی است که این چشم انداز را اجرا می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است