متن خبر

خبر خوب برای کاربران مک که می خواهند برنامه های ویندوز را اجرا کنند: VMware Fusion Pro 13 اکنون برای استفاده شخصی رایگان است

خبر خوب برای کاربران مک که می خواهند برنامه های ویندوز را اجرا کنند: VMware Fusion Pro 13 اکنون برای استفاده شخصی رایگان است

شناسهٔ خبر: 471881 -




زنی <a href= که با لپ تاپ مک بوک روی پاهایش نشسته است" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8oBvDUKH4xRpHJSiDtLASf.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock/Farknot Architect)

شبیه ساز ویندوز 11 برای مک، VMware Fusion Pro 13، اکنون برای استفاده شخصی رایگان است، زیرا توسعه دهنده نرم افزار از هزینه 199 دلاری قبلی چشم پوشی کرده است.

VMware Fusion Pro 13 در یک پست وبلاگ اعلام شده است که یک ماشین ویندوز مجازی برای دستگاه‌های macOS ایجاد می‌کند که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های ویندوز را روی مک‌بوک‌ها و iMac‌هایی مانند مک‌بوک‌ها و iMac‌های مجهز به سیلیکون کلاس M اپل اجرا کنید.

بدون شک، این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای ماشین مجازی موجود است، اما برچسب قیمت آن قبلا برای مصرف کنندگان معمولی بیگانه بود. با این حال، استفاده حرفه ای همچنان به مجوز نیاز دارد، اما اگر می خواهید آن را بوت کنید و با نرم افزار بازی کنید، می توانید این کار را بدون خرج کردن یک سنت انجام دهید که هیجان انگیز است.

به خاطر داشته باشید که اجرای VMware Fusion Pro 13 بر روی سیلیکون خود اپل مانند تراشه M2 و M3 به این معنی است که شما به عملکرد SoC محدود خواهید شد. در حالی که لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های اپل در حال حاضر قدرتمند هستند، با گرافیک‌های یکپارچه قابل احترام، نمی‌توانند کاملاً از آنچه بهترین کارت‌های گرافیک می‌توانند انجام دهند، نگه دارند.

برای استفاده از VMware Fusion Pro 13 به یک حساب کاربری نیاز دارید که از طریق وب سایت پشتیبانی Broadcom ایجاد شود و سپس می توانید نرم افزار را دانلود کنید. از آنجایی که Fusion Player این شرکت در حال توقف است، خبر تلخی است، اما شما در حال ارتقاء بزرگی هستید.

برخلاف Fusion Player، می‌توانید چندین ماشین مجازی را با Fusion Pro 13 اجرا کنید، به این معنی که اساساً می‌توانید شبکه مجازی خود را بر روی یک دستگاه بومی‌سازی کنید. این یک خبر هیجان انگیز برای ساخت و راه اندازی سرورها، یا برای محاسبات ابری، در میان سایر کاربردها است.

(اعتبار تصویر: VMware)

یک حرکت عالی برای حمایت از مصرف کننده

تصمیم VMware برای رایگان کردن نرم‌افزار Fusion Pro 13 خود یک حرکت عالی از سوی این شرکت برای به دست آوردن دید برای برنامه است. در حالی که هیچ نقصی در قابلیت های عملکرد وجود ندارد، درخواست 200 دلار در دروازه به طور جدی پایه نصب کلی را محدود می کند. اکنون افرادی که از Fusion Player استفاده می‌کنند می‌توانند بدون پرداخت هزینه از تجربه کاربری پرچرب برخوردار شوند.

ما در طول سال ها چیزهای بسیار خوبی درباره VMware Workstation Player برای گفتن داشته ایم و آن را بهترین ماشین مجازی موجود در بازار می دانیم. اکنون با رایگان بودن Fusion 13 Pro، به افرادی مانند VirtualBox (همچنین رایگان) و Parallels Desktop فرصتی برای پول خود می دهد - به خصوص که شما هیچ هزینه ای نیز خرج نمی کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

مشارکت کننده

الکسا مک لافلین یک سخت افزار نویس با تجربه است. او قبلاً تا سپتامبر 2023 ویراستار سخت‌افزار TechRadar Gaming بود. در این مدت، او به دنبال راهنمای خرید بود و نظرات سخت‌افزاری، اخبار و ویژگی‌ها را نوشت. او همچنین با محتوای سخت افزاری مانند PC Gamer، Trusted Reviews، Dexerto، Expert Reviews و Android Central همکاری کرده است. وقتی او کار نمی‌کند، اغلب او را در موش پیت‌ها در کنسرت‌ها و جشنواره‌های متال می‌بینید یا در حال گوش دادن به هر بلک و دث متال جدیدی که در آن هفته عرضه شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است