متن خبر

شایعات OLED iPad Air M3 در حال حاضر آغاز شده است، اما ممکن است منتظر طولانی باشد

شایعات OLED iPad Air M3 در حال حاضر آغاز شده است، اما ممکن است منتظر طولانی باشد

شناسهٔ خبر: 471833 -




Logic Pro برای iPad 2
(اعتبار تصویر: اپل)

آیپد ایر جدید تنها چند روز از عمر آن می گذرد و در مورد نسخه بعدی آن سروصداهایی به گوش می رسد: OLED M3 iPad Air. جای تعجب نیست که مردم در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم یک آی‌پد M3 ببینیم، جای تعجب نیست، از آنجایی که بیشتر محصولات اپل با جدیدترین سیلیکون داخلی مجهز هستند.

آی‌پد پرو به پردازنده‌های M4 مجهز شده است، به این معنی که عملاً تنها یک اسلات محصول برای معرفی تراشه M3 باقی مانده است، و به نظر می‌رسد مردم مطمئن هستند که M3 در iPad Air OLED ظاهر می‌شود. به گفته MacRumors ، این حدس و گمان از یک "حساب خصوصی با سابقه اثبات شده در اشتراک گذاری اطلاعات دقیق در مورد برنامه های اپل" ناشی می شود. در حالی که این به این ادعا اعتبار می بخشد، ما واقعاً نمی توانیم به این زودی پس از عرضه محصول از چیزی مطمئن باشیم.

MacRumors اشاره می کند که اپل می تواند آیپد ایر 10.8 اینچی OLED را بین سال های 2026 تا 2028 معرفی کند! از الان خیلی دور است که حتی نمی توانم آن را درک کنم. حتی اگر این شایعه را درست بدانیم، چرا اپل از عرضه یک آیپد M3 تا این حد جلوتر از عرضه آی‌پدهای M2 و M4 فاصله می‌گیرد؟

زمان زیادی برای انتظار

برای تمام سفارشات تراشه‌های سری M، اپل از TSMC (شرکت تولید تایوانی) استفاده می‌کند، و تولید یک سری تراشه کاملاً جدید به زودی پس از عرضه M3 (و عرضه‌های بعدی محصول) سفارشی طولانی است. تولید تراشه‌های M3 بیشتر به‌روزرسانی کل مجموعه محصول و ذخیره هر تراشه M4 برای iPad Pros یا Mac منطقی‌تر است.

به طور بالقوه مقدار زیادی سهام M3 برای استفاده و فروش وجود دارد، و با توجه به سرعت عرضه تراشه‌های M4 پس از انتشار M3، این نظریه ما را تأیید می‌کند که فقط مقداری مازاد وجود دارد که باید استفاده شود. پس ، هیچ تئوری توطئه عظیمی در اینجا وجود ندارد: احتمالاً همه اینها به لجستیک تولید مربوط می شود.

اگر درست باشد، این شایعه حاکی از آن است که ممکن است مدت زیادی منتظر تراشه های M5 باشیم، زیرا TSMC در حال حاضر همچنان در حال تولید تراشه های M3 است. صادقانه بگویم، من از این موضوع بسیار راضی هستم، زیرا چرخه ثابت تولید محصولات جدید در هر سال، فوق العاده بیهوده و غیر ضروری است. انتظار برای استفاده از موجودی و افزایش فروش محصولات M3 در اینجا یک حرکت کاملاً معتبر است - به خصوص که iPad Air دستگاه سبک‌تری است که لزوماً به قدرت بیشتری نسبت به تراشه M3 نیاز ندارد.

اپل در چند رویداد اخیر به تفصیل صحبت کرده است که چقدر متعهد به دوستدار محیط زیست است - و اگر این شایعه درست باشد و برای مدت طولانی شاهد به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری نباشیم، می‌دانم که با این کار خوب خواهم شد. آی تی.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد. Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید. Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است