متن خبر

گزارش شده است که Raspberry Pi 500 میلیون پوند در LSE لندن عرضه می کند

گزارش شده است که Raspberry Pi 500 میلیون پوند در LSE لندن عرضه می کند

شناسهٔ خبر: 471511 -




رزبری پای
(اعتبار تصویر: Raspberry Pi)

طبق گزارش‌ها، رزبری پای در آستانه عرضه اولیه عمومی خود (IPO) است که می‌تواند ارزش شرکت را به 500 میلیون پوند (626 میلیون دلار) برساند.

به گفته منابع آگاه (از طریق The Times این شرکت که به خاطر رایانه های فشرده مقرون به صرفه و مأموریتش برای دسترسی بیشتر به کدنویسی شهرت دارد، می تواند تا پایان ماه مه شناور شود. .

این گزارش خاطرنشان می‌کند که این شرکت که توسط مدیر عامل Eben Upton اداره می‌شود، چندین هفته است که با سرمایه‌گذاران بالقوه تعامل داشته است.

رزبری پای شناور

شایعات در مورد یک شناور احتمالی 12 سال پس از تاسیس این شرکت در سال 2012 و پس از راه اندازی بنیاد خیریه Raspberry Pi در سال 2008 منتشر شد.

دستگاه های Raspberry Pi که در ابتدا برای مأموریت آموزشی خود شناخته شده بودند، در بین مصرف کنندگان، علاقمندان و مشاغل به طور یکسان محبوب شده اند.

این اولین تلاش شرکت برای شناور شدن در بورس لندن نخواهد بود – اوایل سال 2021، Raspberry Pi در حال تحلیل یک عرضه اولیه اولیه بود، اما به دلیل کمبود نیمه هادی های پس از همه گیری و افزایش تنش های ژئوپلیتیکی به تعویق افتاد. سه سال پیش، IPO آپتون حدود 100 میلیون پوند کمتر از امروز بود.

از آن زمان، Raspberry Pi از Arm مستقر در کمبریج و سونی توکیو پشتیبانی دریافت کرده است.

در بیانیه‌ای در اوایل سال جاری، مدیرعامل تعهد شرکت به مأموریت اصلی خود را تأیید کرد و به سهامداران اطمینان داد که IPO تمرکز آن را کم نخواهد کرد.

همانطور که پیش بینی ها ادامه دارد، صنعت به دنبال مشاهده نتیجه نفوذ رزبری پای به تجارت عمومی است.

TechRadar Pro از Raspberry Pi خواست تا حدس و گمان را تأیید کند و جزئیات بیشتری را اضافه کند، اما ما پاسخی فوری دریافت نکردیم.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است